Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som får en blanding av norsk og nederlansk når de får mailer fra EA?

Kjære,

Je ontvangt dit bericht omdat iemand heeft geprobeerd zich aan te melden op het account dat is gekoppeld aan dit e-mailadres en vervolgens een wachtwoordherinnering heeft aangevraagd.

kjære!!! jeg omtvang din bereting om at noen har prøvd seg å ta meldingen opp til kontoen som er koblet til en email som spores og som har blitt etterspurt av sikkerhetsmessige årsaker?

Jeg er god i tysk så skjønner meg litt på nederlandsk men tar ikke noen som helst ansvar for at min oversetting er rett. høres meget rar ut, det skal være sikkert.

Lenke til kommentar

Men dere som sliter med å kjøre heli så er det bare en ting som gjelder, trening, trening og feiling. En ting er og mestre å kjøre heli, men annen ting er å være god, noe som fort tar flere tiltaltstimer med prøving og feiling. Selv har jeg godt over 50 timer i heli, og har enda mange ting jeg kan bli bedre på. En annen ting som kan ha veldig mye å si er å ha en god gunner som klarer å prioritere det viktigste først og få et kjapt oversiktbilde. Det samme gjelder pilot også.

Lenke til kommentar

Xbox 360 kontrollern er ihverfall mye bedre å fly helikopter med enn tastatur og mus. Jet får jeg ikke til samme hva jeg flyr med :p

Bruker du kabla 360 joypad eller trådløs med usb trådløs adapter?

Jeg har en 360 trådløs joypad selv, men denne slutter å virke in game om den skrur seg av. Eneste måte å få den til å virke igjen på er å starte spillet på nytt. Noen andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Etterhvert så kan det være lurt å spille på 16 player server, vanskelig å trene på heli på servere med 32-64 spillere.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/21499723/1/352385868/

Min beste runde så langt med jet! :D Litt irriterende at to av dødsfallene var pga lagg, og en var pga en som snipet meg med en gang jeg satte meg inn i flyet. :p

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Fikk gjort unna noen assignments i går med to kompiser på tom server. veldig praktisk egentlig!

manglet knife kills og å ødelegge fiendtlig tanks med repair tool :)

en manglet HS etc..

Litt kjipt for den som sto og ble drept igjen og igjen for ratioen men ;p

Lenke til kommentar

Artig situasjon i 4-flaggs Conquest på Kharg i går. Var RU, kom meg til A-flagget (flagget nærmest US base, som vi holdt på å capture), dekker som recon på haugen mot "byen", så kommer det en jeep med en motstander på maskingeværet skrensende inn rett foran meg. Enkleste headshotet i verden. 15 meter.

Lenke til kommentar

Litt som å spille MW2 1v1 for å få nuke og de show-off-greiene som følger med. Jeg for min del har ikke tenkt å "jukse" meg til assignments. Gir en mye bedre følelse å få det til selv. Knifekills er forøvrig ikke det vanskeligste å få til. Spill på store kart der det er mye recons, da kommer du alltid over en camper her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...