daruu Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Xbox 360 kontrollern er ihverfall mye bedre å fly helikopter med enn tastatur og mus. Jet får jeg ikke til samme hva jeg flyr med Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er jeg ikke enig i. Gamepad er mye lettere inntil du lærer deg å styre med mus og tastatur. Jet er veldig lett å fly da man generelt går en vei, rett frem. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Der avsluttet jeg en fin-fin dag på slagmarken. Endte opp med 9 win og 1 loss (leave). :-) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Noen flere som får en blanding av norsk og nederlansk når de får mailer fra EA? Kjære, Je ontvangt dit bericht omdat iemand heeft geprobeerd zich aan te melden op het account dat is gekoppeld aan dit e-mailadres en vervolgens een wachtwoordherinnering heeft aangevraagd. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Niks. Er ikke så ofte jeg leser de, men de jeg har lest har vært norske. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 I BF2 var det jo INGEN (gode) helipiloter som brukte joystick. Da snakker vi kompetetivt nivå, ikke nødvendigvis public heroes. vel, når jeg snakker om gamere refererer jeg selvfølgelig til public heroes slik som meg og dej Følger ikke noe særlig med proff e-sporten i fps. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Noen flere som får en blanding av norsk og nederlansk når de får mailer fra EA? Kjære, Je ontvangt dit bericht omdat iemand heeft geprobeerd zich aan te melden op het account dat is gekoppeld aan dit e-mailadres en vervolgens een wachtwoordherinnering heeft aangevraagd. kjære!!! jeg omtvang din bereting om at noen har prøvd seg å ta meldingen opp til kontoen som er koblet til en email som spores og som har blitt etterspurt av sikkerhetsmessige årsaker? Jeg er god i tysk så skjønner meg litt på nederlandsk men tar ikke noen som helst ansvar for at min oversetting er rett. høres meget rar ut, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Google translate er nok litt bedre You received this message because someone has tried to sign on the account that is linked to this email address and then requesting a password reminder. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Men dere som sliter med å kjøre heli så er det bare en ting som gjelder, trening, trening og feiling. En ting er og mestre å kjøre heli, men annen ting er å være god, noe som fort tar flere tiltaltstimer med prøving og feiling. Selv har jeg godt over 50 timer i heli, og har enda mange ting jeg kan bli bedre på. En annen ting som kan ha veldig mye å si er å ha en god gunner som klarer å prioritere det viktigste først og få et kjapt oversiktbilde. Det samme gjelder pilot også. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Xbox 360 kontrollern er ihverfall mye bedre å fly helikopter med enn tastatur og mus. Jet får jeg ikke til samme hva jeg flyr med Bruker du kabla 360 joypad eller trådløs med usb trådløs adapter? Jeg har en 360 trådløs joypad selv, men denne slutter å virke in game om den skrur seg av. Eneste måte å få den til å virke igjen på er å starte spillet på nytt. Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 det hørres litt kjipt ut.. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 @ Heli trening så er det å gå på en tom unranked server genialt. Ta Havoc/Viper'n, bestem deg for en rute langs veien. Fly den, max 10-20m over bakken så tar du tiden. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Etterhvert så kan det være lurt å spille på 16 player server, vanskelig å trene på heli på servere med 32-64 spillere. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/21499723/1/352385868/ Min beste runde så langt med jet! Litt irriterende at to av dødsfallene var pga lagg, og en var pga en som snipet meg med en gang jeg satte meg inn i flyet. Endret 17. februar 2012 av aleksanderro Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fikk gjort unna noen assignments i går med to kompiser på tom server. veldig praktisk egentlig! manglet knife kills og å ødelegge fiendtlig tanks med repair tool en manglet HS etc.. Litt kjipt for den som sto og ble drept igjen og igjen for ratioen men ;p Lenke til kommentar
Refi Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det er jo bare drit morsomt å drepe tanker på 64-man servere med repair tool ! Tror jeg brukte noen timer på det, men faen det var deilig når jeg først klarte det xD. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Artig situasjon i 4-flaggs Conquest på Kharg i går. Var RU, kom meg til A-flagget (flagget nærmest US base, som vi holdt på å capture), dekker som recon på haugen mot "byen", så kommer det en jeep med en motstander på maskingeværet skrensende inn rett foran meg. Enkleste headshotet i verden. 15 meter. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Fikk gjort unna noen assignments i går med to kompiser på tom server. veldig praktisk egentlig! manglet knife kills og å ødelegge fiendtlig tanks med repair tool en manglet HS etc.. Litt kjipt for den som sto og ble drept igjen og igjen for ratioen men ;p Lame gitt 6 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Litt som å spille MW2 1v1 for å få nuke og de show-off-greiene som følger med. Jeg for min del har ikke tenkt å "jukse" meg til assignments. Gir en mye bedre følelse å få det til selv. Knifekills er forøvrig ikke det vanskeligste å få til. Spill på store kart der det er mye recons, da kommer du alltid over en camper her og der. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hva heter den saken man kan stå på og kjøre til toppen av bygninger med? Og hvordan skaffe? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hva heter den saken man kan stå på og kjøre til toppen av bygninger med? Og hvordan skaffe? MAV? Spill med recon, så får du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå