Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at sensen gjelder for alle kjøretøy... Jets er den for høy, gunner på div kjøretøy er den for høy og når du kjører jeep er den for høy også, men på tanks og AA er den for lav... :/

Derfor man har gaming-mus hvor man kan justere sensen 'on the fly' :tease:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Møtte den største idioten jeg noensinne har sett... Han fløy helikopteret mens jeg var gunner. Vi fløy opp og så et helikopter på den andre basen. Han begynnte å skyte men traff selvfølgelig ikke, mens jeg gikk for mål som faktisk gikk ann å treffe. Vi blir skutt ned av en jet, og spawner for å ta helikopter igjen. Jeg står å venter på at det skal spawne så kommer han og kjører over meg, tar helikopteret og flyr av sted. Han kommer med den dummeste unnskyldingen jeg har sett med at jeg ikke har TV missile og ikke skyter etter et helikopter 2 mil unna, blir så lei...

Lenke til kommentar

Så klart, men morsomt og se hva man faktisk kan få til med et script.

Tja, har du et gamingtastatur fra Logitech, så kan du ta 'opptak' av knappenene dine. Feks trykke "Record", så gjøre stuntet ditt, så lagre det til en knapp. Kanskje nyttig i enkelte tilfeller.

Lenke til kommentar

en eller annen form for macro? evt. så bruker han joystick og skriver med en hånd?

det må være hinsides kjappe fingre han har då ^^

Det er ikke antall kills han hadde som forundret meg men det at han klarte å skrive en lengre setning med en gang han tok meg mens han fremdeles fløy rundt å slåsst mot andre.

Mulig det var automessage eller noe, aner ikke. im just curious :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...