Flacid Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 På Seine er det to broer ut av basen til amerikanerne, men den ene blir nesten aldri brukt. Den som er midt i glaninga til tanken som kommer ned bakken eller den til høyre hvor du blir plukka ned av snipere som venter? 4 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Irriterende at sensen gjelder for alle kjøretøy... Jets er den for høy, gunner på div kjøretøy er den for høy og når du kjører jeep er den for høy også, men på tanks og AA er den for lav... :/ Endret 16. februar 2012 av bigggan 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) CITV er jo helt You spin me right round, baby Right round like a record, baby Right round, round , round med den sensitiviteten. Endret 16. februar 2012 av Nerowulf 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Irriterende at sensen gjelder for alle kjøretøy... Jets er den for høy, gunner på div kjøretøy er den for høy og når du kjører jeep er den for høy også, men på tanks og AA er den for lav... :/ Derfor man har gaming-mus hvor man kan justere sensen 'on the fly' 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Korrekt. Perfekt for CITV, SOFLAM, og sniping. Lav for sniping og CITV, medium for vanlig og sykt høy for soflam. Endret 16. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Møtte den største idioten jeg noensinne har sett... Han fløy helikopteret mens jeg var gunner. Vi fløy opp og så et helikopter på den andre basen. Han begynnte å skyte men traff selvfølgelig ikke, mens jeg gikk for mål som faktisk gikk ann å treffe. Vi blir skutt ned av en jet, og spawner for å ta helikopter igjen. Jeg står å venter på at det skal spawne så kommer han og kjører over meg, tar helikopteret og flyr av sted. Han kommer med den dummeste unnskyldingen jeg har sett med at jeg ikke har TV missile og ikke skyter etter et helikopter 2 mil unna, blir så lei... Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 hm... er det noe mystisk på gang når en kis har 37/0 i k/d med fly og klarer å skrive en setning rett etter at han skyter deg mens han fremdeles gjør heftig akrobatikk i luftkamp? synes det virker veldig tvilsomt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Why? Fly jets public er jo superlett hvis man er over gjennomsnittlig god. Sikter du til akrobatikk-cheat (lol)? Finnes neppe noen form for cheat i fly. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 en eller annen form for macro? evt. så bruker han joystick og skriver med en hånd? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fikk lyst til å sette opp en autopilot script for fly i BF3 nå. Om ikke det hadde hvert kult så vet ikke jeg. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Fikk lyst til å sette opp en autopilot script for fly i BF3 nå. Om ikke det hadde hvert kult så vet ikke jeg. Gøyere spille selv fremfor å bruke diverse bots.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Så klart, men morsomt og se hva man faktisk kan få til med et script. Endret 16. februar 2012 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Så klart, men morsomt og se hva man faktisk kan få til med et script. Tja, har du et gamingtastatur fra Logitech, så kan du ta 'opptak' av knappenene dine. Feks trykke "Record", så gjøre stuntet ditt, så lagre det til en knapp. Kanskje nyttig i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 en eller annen form for macro? evt. så bruker han joystick og skriver med en hånd? det må være hinsides kjappe fingre han har då ^^ Det er ikke antall kills han hadde som forundret meg men det at han klarte å skrive en lengre setning med en gang han tok meg mens han fremdeles fløy rundt å slåsst mot andre. Mulig det var automessage eller noe, aner ikke. im just curious Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Dere som er gode/flyr mye helikopter. bruker dere tastatur slik det er satt opp orginalt? eller bruker dere eget oppsett/joystick? Endret 16. februar 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Når jeg først flyr bruker jeg WASD + mus. Gjelder både jet og heli. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 De fleste gode helipilotene bruker WASD og mus. Vet ikke hva jet-piloter bruker, men kan tenke meg at flesteparten bruker joystick. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 De fleste gode helipilotene bruker WASD og mus why? joystick gir deg jo mye bedre kontroll? det var ihvertfall min følelse i bf2 den gang. Men selvfølgelig. wasd funker veldig bra det og når du venner deg til det. det er vel sensitiveteten og musa en må venne seg mest til. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 I BF2 var det jo INGEN (gode) helipiloter som brukte joystick. Da snakker vi kompetetivt nivå, ikke nødvendigvis public heroes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Joystick i BF2 fungerte til fly, til en viss grad. I BF3 funker det ikke. Eller det er kanskje joysticken min som suger i forhold til den jeg hadde i BF2 tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå