Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også maps i BC var litt mer langstrakte :)

 

som nevnt over, mulig musa er god å ha akkurat i det man skal aime på target..

men til kjapp manuvrering over bakketopper og rundt master funker piltastene best synes jeg. synes piler er mer stabilt hehe..

 

nå har ikke jeg flydd enormt mye men, trives best som Support for tiden om ikke recon.

Lenke til kommentar

Synes også maps i BC var litt mer langstrakte :)

 

Hvilket naturligvis ikke stemmer, både Caspian Border og Operation Firestorm er en god del større enn Oasis, som var det største kartet i Bad Company. Det er vel snakk om at det er plass til tre Oasis i en Operation Firestorm eller noe sånt, mente jeg å lese.

 

Tilfeldigvis er Operation Firestorm et av de kartene jeg liker.

Lenke til kommentar

De er bredere, mer "Runde" om jeg kan si det i bf3

 

ta for eksempel "Heavy Metal" i BC2, langt som pokkern og relativt smalt :)

mener ikke nødvendigvis større, men smalere og lengere.

 

Selvfølgelig finnes det unntak i BF3 og da.. finnes et par gode rush maps som feks Damavand Peak, er relativt smalt.

 

Men selv liker jeg CQL så for meg er BF3 helt herlig !

Lenke til kommentar

Selv spilte jeg også utelukkende Rush i BC2 - hadde ikke spillet kart som ikke engang hadde CQ, som Valparaiso (kan umulig tenke meg at det hadde CQ). Gode, balanserte kart. I BF3 har de laget CQ-mode for kart som ikke funker i det hele tatt for CQ (METRO???), og Rush til maps der det egentlig ikke passer med Rush (lenge siden jeg spilte Rush, men B2K-kartene var jo hjernedøde). I BF3 spilte jeg bare rush i begynnelsen, men det går nå utelukkende i CQ siden jeg etter hvert forsto at de fleste kartene var laget for denne modusen.

 

Det verste på BF3-kartene er at flere av disse har uncap helt uten fluktmuligheter. Ser ofte at US på Seine Crossing blir presset helt tilbake, men jeg kan ikke huske å noen gang ha sett US bryte seg ut derifra igjen (mens Metro er et kapittel for seg selv). Og i Firestorm, som er et vehicle-tungt kart, må tanksene kjøre ut av basen langs en åpen vei uten dekning for å komme seg til flaggene - her skulle det i det minste vært mulig å kjøre rundt fjellene ved hver base slik at man hadde to-tre veier ut dersom fienden tar alle flaggene og presser tilbake.

Lenke til kommentar

Ahh, endelig skaffet meg javelin :p Har ikke spilt så my ingeniør enda, men begynner å komme seg.

 

En ting som har irritert meg i det siste er squadmembers som kjører samme Squad Specializations, spesielt hvis hele squaden kjører same specializations. Bruk de 2 blanke blinkende tingen man har fått tildelt i hodet for å se!

 

 

AH! Jeg er så sinnsykt enig! Jeg får spasmer hver gang jeg havner i en squad der de ikke ser verdien av å velge ulike specials! Og ofte driter de i de om du spør pent om de kan skifte (evt. så har de ikke chat på).

 

Jeg spilte en eller annen deathmatch-modus her en dag, der vi kun var 3 stykker som gidda å joine squad. Resten av de rundt 20 stykkene som spilte ville av en eller annen grunn spille alene. Selv da jeg maste om at alle måtte joine squad for å utnytte specials, var det ingen som gidda. Jeg bytta team. Der var alle squadene fylt opp, og vi grusa det andre laget lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...