Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RU helikopteret er faen i meg ubrukelig i mine hender altså :p Mens Us sitt er jeg helt sjef med... suger egentlig at det er såppas stor forskjell...

**Unlocket nettopp guided rocket til heli, er det bra? evt med hvilken kombo og til hva? **

Edit; fant ut av det, rocket podsa blir mye mer treffsikre, ganske awesome! :D Trudde først det var et eget våpen :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Ja. Virker som de skulle prøve å balansere dem litt annerledes, at Havoc'en skulle tåle mer eller f.eks. ha splash damage på chaingun som i BF2, men så fant ut at de ikke gadd, uten å endre på handling.

Forøvrig ang. helikopter, og dette er kanskje ett litt dumt spørsmål. Men hvordan får dere opp den horisontale hastigheten på dem? Føler det går så treigt når jeg flyr og så forbanna raskt når andre flyr. Meget mulig det er p.g.a. forskjellen i hvordan man oppfatter det bakke vs pilot da...

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke går inn igjen på serveren før runden er over ;)

Så hvis man spiller dårlig å får f.eks 10-20, kan man leave også joine igjen, så vil ikke 10-20 statsen telles med?

Ja, så vidt jeg har forstått det. Har ikke testa det ut i praksis bortsett fra en gang jeg ble disconnecta og gikk inn igjen. Jeg fikk aldri den ene ribbon jeg fikk før jeg ble disconnecta, det var rett etter release så da var jeg opptatt av ribbons :)

Lenke til kommentar

Ja. Virker som de skulle prøve å balansere dem litt annerledes, at Havoc'en skulle tåle mer eller f.eks. ha splash damage på chaingun som i BF2, men så fant ut at de ikke gadd, uten å endre på handling.

Forøvrig ang. helikopter, og dette er kanskje ett litt dumt spørsmål. Men hvordan får dere opp den horisontale hastigheten på dem? Føler det går så treigt når jeg flyr og så forbanna raskt når andre flyr. Meget mulig det er p.g.a. forskjellen i hvordan man oppfatter det bakke vs pilot da...

Gå høyt og tilt musa hardt oppover så helikopteret stuper mot bakken før du drar musa bakover og du har rimelig god fart :p

Lenke til kommentar

Første to runder på metro nå. Skjønner hva det menes med M320-slakt ja. :D

Gjorde det greit med PKP'en når vi var "oppe". Dro inn nesten 20k score. Fikk jo resupply'a i det uendelige.

Så var vi nede.

Det var ikke like stas. :p

Hvis man er i en god squad bestående av to assault, en support og en engi/recon som holder sammen kan man holde det gående i evig tid. Assaultene reviver da (to slik at man kan revive en av de som faller uten å bytte kit, obv), support kaster ammo og sistemann ... får kills. Recon med en semi-auto med ACOG som DMR vil jo være perfekt i sammensetningen.

(det gjelder forsåvidt alle kart, alle modus i Battlefield generelt)

Lenke til kommentar

Gå høyt og tilt musa hardt oppover så helikopteret stuper mot bakken før du drar musa bakover og du har rimelig god fart :p

Ok det er eneste måten ja...

Lenke til kommentar

Så hvis man spiller dårlig å får f.eks 10-20, kan man leave også joine igjen, så vil ikke 10-20 statsen telles med?

Ja, etter det jeg har erfart så fungerer det sånn. De virker jo helt motsatt av det som ville være logisk. Man burde miste alt dersom man ikke fullfører runden, men dersom man joiner innen kort tid igjen(feks. 3min) bør man beholde det man hadde da man gikk ut.

Lenke til kommentar

Klarer dere å kjøre jet/heli med musa?

Mister alt for lett kontrollen da så må bruke piltaster og space som fire !

noen som har erfart SV98 vs L96? mangler bare å knive et par så har jeg den men er veldig vant til sv98 nå..

edit, leif was here

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

Ja, etter det jeg har erfart så fungerer det sånn. De virker jo helt motsatt av det som ville være logisk. Man burde miste alt dersom man ikke fullfører runden, men dersom man joiner innen kort tid igjen(feks. 3min) bør man beholde det man hadde da man gikk ut.

Jeg mener forøvrig at man ikke burde få ribbon for "finish a conquest round" og "win a conquest round" hvis man joiner i det spillet slutter. F.eks hvis man minst må være med i 3 minutter for å få ribbon, eller noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer du å drepe noen? :p Forstår seriøst ikke hvordan dere kan ha bedre kontroll med å bare bruke tastaturet...

Helt omvendt her, må bruke tastaturet.

Prøvde noen runder med mus, gikk rett i fjæresteinene gang på gang..

Jeg forstår ikke helt hvordan dere flyr med mus, er jævlig vanskelig å ta 180 graders turn for min del.. mulig at jeg har aaalt for liten sense på musen til å fly.

Lenke til kommentar

noen som har erfart SV98 vs L96? mangler bare å knive et par så har jeg den men er veldig vant til sv98 nå..

edit, leif was here

Nå har ikke jeg kjørt så veldig mye jet (har vel bare 150 kills ellernoe) men jeg har alltid brukt mus, fordi det blir "ustabilt" og det er vanskelig for eksempel å skyte med maskingunnern på ting som beveger seg om du styrer med piltastene. Musa gir deg også mye større frihet i lufta til bevegelser og "unnamanøvre" synes jeg.

Det jeg har gjort er at jeg har bytta ut space fra fire til pitch up, slik at jeg kan ta veldig bråe svinger ved å holde inne space. Det er ihvertfall et tips jeg anbefaler om du kjører med mus.

Når det gjelder SV98 vs L96 synes jeg L96 er nesten same shit, jeg liker dog L96 bedre, hvorfor vet jeg ikke. L96 er vel litt kraftigere, og jeg liker ikke fargen på SV. Om du er vant med M98B kan du grue deg til å bytte til L96 ihvertfall, en jævlig overgang for meg :p

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Ahh, endelig skaffet meg javelin :p Har ikke spilt så my ingeniør enda, men begynner å komme seg.

En ting som har irritert meg i det siste er squadmembers som kjører samme Squad Specializations, spesielt hvis hele squaden kjører same specializations. Bruk de 2 blanke blinkende tingen man har fått tildelt i hodet for å se!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...