Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Noen som husker hvordan det systemet fungerte i BF2142?

Du hadde en stor og fin Com rose som du kunne spamme Ammo! fra, samme som i BF2.

Skjønt i BF2 spill så kasta du ned ammopakker som folk plukka opp.

Tror mange også ikke innser at ammopakkene brukes opp etter en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F35 er jo totalt krise å fly. Det hovergreiene skjønner jeg ikke bæra av, og HUDen er jo helt, totalt, så inni hampen forferdelig!

Også er det jo utrolig mye tregere enn andre fly... Hvis du har en Flanker(eller hva det flyet heter) vs F35 med 2 like gode piloter vinner Flanker hver gang

Lenke til kommentar

Vel, når jeg sto midt i siktelinja til en support og brølte AMMO, AMMO PLOX, I NEED SOME AMMO i 5 minutter så reagerte ikke fyren i det hele tatt. Eller, etter en stund reiste han seg opp og stakk av (og ble skutt i det han runda hjørnet).

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Vel, når jeg sto midt i siktelinja til en support og brølte AMMO, AMMO PLOX, I NEED SOME AMMO i 5 minutter så reagerte ikke fyren i det hele tatt. Eller, etter en stund reiste han seg opp og stakk av (og ble skutt i det han runda hjørnet).

Da jeg tar kittet, forsyner meg med ammo og skriver i chat "Karma bitch".

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

F35 er jo totalt krise å fly. Det hovergreiene skjønner jeg ikke bæra av, og HUDen er jo helt, totalt, så inni hampen forferdelig!

Også er det jo utrolig mye tregere enn andre fly... Hvis du har en Flanker(eller hva det flyet heter) vs F35 med 2 like gode piloter vinner Flanker hver gang

Jeg er en forferdelig pilot og det flyet er horribelt mot gode motstandere. Og alle er gode motstandere i fly mot meg!

Lenke til kommentar

Endelig klart alle unlocks til alle våpen. Det er mange bra våpen men også noen som er nesten helt håpløse. Har også funnet noen nye favoritter :thumbup:

Alle unlocks til alle våpen?! Hva heter du på battlelog?

Litt fritids problemer ja. Sykmeldt he he

Er ikke sikker på hvor lang tid jeg har brukt. Har surret mye rundt med jet, div våpen og andre ting. Tenker jeg har brukt rundt 300 timer på unlocks.

Heter ThunderScout

Lenke til kommentar

Huff jobber med det samme selv. Er ikke i nærheten enda. Har vel bare alle unlockene på basisvåpnene, noen smg'er og ett par LMGer. Men så har jeg unlocket mer på kjøretøy da.

Neste oppgaven din er jo å skaffe mastery dogtag på alle - 500 kills ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Huff jobber med det samme selv. Er ikke i nærheten enda. Har vel bare alle unlockene på basisvåpnene, noen smg'er og ett par LMGer. Men så har jeg unlocket mer på kjøretøy da.

Neste oppgaven din er jo å skaffe mastery dogtag på alle - 500 kills ;)

Crap, ikke si det. Hadde nok med unlocks egentlig. Skal jobbe litt mer med kjøretøy. Må ha alt unlocka av en eller annen grunn

Lenke til kommentar

Endelig klart alle unlocks til alle våpen. Det er mange bra våpen men også noen som er nesten helt håpløse. Har også funnet noen nye favoritter :thumbup:

Er ikke sikker på hvor lang tid jeg har brukt. Har surret mye rundt med jet, div våpen og andre ting. Tenker jeg har brukt rundt 300 timer på unlocks.

Heter ThunderScout

Du mangler noen medaljer, noe stuff til et par kjøretøyer samt noe ekstrautstyr som kun er tilgjengelig for DICE-ansatte ;)

Lenke til kommentar

Når skal folk forstå att F35 ikke er laget for luftkamper sånn som F22, men er laget for å erstatte F16 som altmulig-fly? :no:

Joda, men er ganske teit at det andre laget skal ha det samma flyet som på andre maps, som er mye bedre enn F35, noe som gjør at det nesten er umulig for US og "dominere" lufta på B2K mapsa.

Jeg bruker kun F35 for å ta ned helikopter eller komme meg fort til en base. :p

Lenke til kommentar

Heter ThunderScout

Haha sykmeldt, ja. Drev med det samma selv, men valgte å gå for mastery dog tag eller hva det heter (500 kills) før jeg sa meg ferdig med våpna, hittil har jeg 13 våpen over 500 kills, men selvfølgelig var det to av de som ikke ga meg noen dogtag -_-

BTW: Hvordan får man surveillance medal? Er det bare å surre rundt med MAV og få assist-greiene man får med MAV?

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Ja, er bar å bruke MAV. Veldig enkelt i grunn. Velg Rush, hvor det er mye tett kriging. Fly høyt over området, samt spot. Hver gang en fiende dør som du har spottet får du assist. Får du 5 assist får du en ribbon. Og du trenger vel 50 slike ribbons for å få medaljen hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Ja, er bar å bruke MAV. Veldig enkelt i grunn. Velg Rush, hvor det er mye tett kriging. Fly høyt over området, samt spot. Hver gang en fiende dør som du har spottet får du assist. Får du 5 assist får du en ribbon. Og du trenger vel 50 slike ribbons for å få medaljen hvis jeg husker riktig.

This.. Husk også å skyte ned fiendens MAV ved å targete den og trykke venstre mustasten. Flyr du høyt nok, og er først ute, så er det ingenting som vil ødelegge MAVen din med mindre en eller annen med jets/heli tar den ut.

På en god runde som attacker kan du lett få 50 surveilance ribbons...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...