oOF Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 F35 er jo totalt krise å fly. Det hovergreiene skjønner jeg ikke bæra av, og HUDen er jo helt, totalt, så inni hampen forferdelig! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 For de som skulle lure, så bryr jeg meg veldig lite om stats egentlig, men var jo litt moro og finne ut at jeg hadde så høy skill. Men det varte bare for en liten periode. Ja, F35 er virkelig et dritt fly... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nye måten å teamkille på nå, uten å bli straffa for det, er å hoppe inn i en jeep, kjøre mot køen som venter på heli. Hoppe ut i rette øyeblikk, og er du riktig heldig, så rulller jeepen over alle i køen, og alle omkommer og får bad luck. Du får ikke registrert det som teamkill, og kan i neste øyeblikk ta helicopteret. God gammel smarttarding. Eller om det er to som mener at de har hevd på helien og du er frekk nok til å komme deg i det, sammen med en av dem som gunner. Da er løsningen å snu helicopteret på høykant i lav høyde og hoppe ut, slik at du ikke rekker å bytte sete og rette opp. Bad luck! En form for redline. Skulle ønske admin kunne gjøre noe med dette, fordi det ødelegger spillet for andre. Dagens frustrasjon på slagmarken. Slitsomt med slike idioter, men fast vehicle spawn er faktisk en fin ting for å kontre dette. Da spawner kjøretøyet litt før den som nettopp hadde det. Dermed kan man bare stå å vente og så blir det raskt din tur. Er ikke akkurat nytt, har skjedd meg flere ganger. Var en gang en kar mente han hadde førsterett på heliet fordi han hadde hatt det hele runden, og når jeg og en kompis prøvde å ta det så kom han med bilen sin Slitsomt med slike idioter, men fast vehicle spawn er faktisk en fin ting for å kontre dette. Da spawner kjøretøyet litt før den som nettopp hadde det. Dermed kan man bare stå og vente og så blir det raskt din tur før tullingen rekker bort ditt igjen. Fast vehicle spawn ødelegger balansen så jævlig. Det er meningen at man skal få litt pusterom når man endelig klarer å ta ut fly og helikopter, de skal lissom ikke være der igjen 5 sekunder etterpå. 1 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nye måten å teamkille på nå, uten å bli straffa for det, er å hoppe inn i en jeep, kjøre mot køen som venter på heli. Hoppe ut i rette øyeblikk, og er du riktig heldig, så rulller jeepen over alle i køen, og alle omkommer og får bad luck. Du får ikke registrert det som teamkill, og kan i neste øyeblikk ta helicopteret. God gammel smarttarding. Eller om det er to som mener at de har hevd på helien og du er frekk nok til å komme deg i det, sammen med en av dem som gunner. Da er løsningen å snu helicopteret på høykant i lav høyde og hoppe ut, slik at du ikke rekker å bytte sete og rette opp. Bad luck! En form for redline. Skulle ønske admin kunne gjøre noe med dette, fordi det ødelegger spillet for andre. Dagens frustrasjon på slagmarken. Slitsomt med slike idioter, men fast vehicle spawn er faktisk en fin ting for å kontre dette. Da spawner kjøretøyet litt før den som nettopp hadde det. Dermed kan man bare stå å vente og så blir det raskt din tur. Er ikke akkurat nytt, har skjedd meg flere ganger. Var en gang en kar mente han hadde førsterett på heliet fordi han hadde hatt det hele runden, og når jeg og en kompis prøvde å ta det så kom han med bilen sin Slitsomt med slike idioter, men fast vehicle spawn er faktisk en fin ting for å kontre dette. Da spawner kjøretøyet litt før den som nettopp hadde det. Dermed kan man bare stå og vente og så blir det raskt din tur før tullingen rekker bort ditt igjen. Fast vehicle spawn ødelegger balansen så jævlig. Det er meningen at man skal få litt pusterom når man endelig klarer å ta ut fly og helikopter, de skal lissom ikke være der igjen 5 sekunder etterpå. Fast vehicle spawn er jævligt slitsomt på baner med 44+ spillere. Brukt evigheter på å skyte ned en jager, og vips er den tilbake... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hadde en merkelig dag i går. Ble dritsur hver gang jeg ble drept og følte at det var ofte, og etter siste runden måtte jeg bare slå av hele greiene for å ikke ødelegge noe. Jeg ble lagets bestemann, noe jeg normalt ville vært særdeles fornøyd med. Dette bringer meg over på det største irritasjonsmomentet i hele Battlefield, og dette har vært gjennomgående gjennom alle spillene: Medics som ikke kaster medpacks/reviver og support som ikke kaster ammopacks. SPESIELT når du ber om det. Ammopacks er låst gadget for support og defib er låst for assault. Jeg VET du har det jeg trenger, din bastard, skjerp deg! Det er jo til og med masse ekstrapoeng i det! 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Enig. Kjent problem i denne versjonen av battlefield. Noen ganger skulle jeg ønske jeg spillte på FF=on servere, sånn at jeg kan skyte Supportjævelen i ryggen, ta kittet hans, droppe ammo, bytte til mitt eget og revive ham. Men tullingen hadde vel ikke tatt hintet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 De få gangene jeg spilte BF2, så var det vel utrolig mange som var flinke med å kaste medic-pakker o.l? Ble jo nesten en spam av det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Ja. Tror hovedproblemet er en latterlig dårlig commorose. Samt en ekstremt lav lyd på voice emoten når du ber om ammo. "For fucks sake DROP AMMO!" skulle blitt sagt som lyd ca like høyt om ikke høyere enn skytelyden i ditt eget våpen. Så hadde kanskje flere reagert. Merker selv de gangene jeg spiller support at det tar litt for lang tid for meg å oppdage at noen vil ha ammo... (de gangene jeg ikke har spammet ammoboksen uansett da) Endret 15. februar 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Nå får jo commrose en overhaling i neste store patch. Håper de får det til ordentlig denne gangen. Den som er nå var jo bare for å dempe whiningen om at commrose ikke var med. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Neste patch ja.. som ikke kommer før etter neste DLC ifølge DICE... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 For de som skulle lure, så bryr jeg meg veldig lite om stats egentlig, men var jo litt moro og finne ut at jeg hadde så høy skill. Men det varte bare for en liten periode. Ja, F35 er virkelig et dritt fly... Hva er feil med å bry seg om stats? Jeg blir sur når jeg har mindre enn 2 kdr. Winn\loss under 2, skill sier meg ikke så mye, men ca 400-500. Prøver å låse opp alt i spillet samtidig som jeg hjelper andre (revive, ammo, smoke etc etc) og selvsagt THE OBJECTIVE. Har hørt noen si " ja da spiller du ikke ekte BF" Say what? Ja jeg bryr meg om stats, det har jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 F35 er jo totalt krise å fly. Det hovergreiene skjønner jeg ikke bæra av, og HUDen er jo helt, totalt, så inni hampen forferdelig! Synes det er et herlig godt å fly jeg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja. Tror hovedproblemet er en latterlig dårlig commorose. Samt en ekstremt lav lyd på voice emoten når du ber om ammo. "For fucks sake DROP AMMO!" skulle blitt sagt som lyd ca like høyt om ikke høyere enn skytelyden i ditt eget våpen. Så hadde kanskje flere reagert. Merker selv de gangene jeg spiller support at det tar litt for lang tid for meg å oppdage at noen vil ha ammo... (de gangene jeg ikke har spammet ammoboksen uansett da) Yeah, vel, på konsoll (som jeg spiller, shame on me), så er det en knapp for alt, og det er da samme knapp som brukes til spotting/attack og defend order/gi meg ammo eller medpack, osv. Håpløst. Heldigvis ikke en kjeft som bryr seg om attack/defend order, men det gir da noen ekstrapoeng nå og da. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Er dessvere slik på PC også. Q-knappen brukes til alt det der. Irriterende om du er squad-leder og skal spotte en fiende som står foran et flagg. "Attack this position". Nei, jeg vil ikke at vi skal angripe det flagget, jeg vil bare gjøre det lettere for de på laget mitt å skyte han som står på flanken våres. Det er et annet flagg vi skal ta. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ja men det er akkurat det som er problemet jeg nevner. Spørsmålet om ammo/repair, lift, heal o.s.v. når du trykker på personen er så jævlig uhørbart i forhold til alle de andre lydene i området at personen i 99% av tilfellene ikke hører deg. Også kan den ikke spammes. enkelte ganger så må hadde det vært en fordel å kunne spamme "AMMO AMMMO AMMO!" for at folk skal ta hintet.... men p.g.a. antispam på Q(spot) så funker ikke det. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Når noen ber om ammo/first aid fra deg, så burde det blinket ett ikon ett sted på skjermen slik at man får ett tydelig visuelt tegn (selv om dette er noe urealistisk) i tillegg til at lyden må bli høyere. Jeg har problem med å høre dette selv, men følger en del med på mini mappen slik at du ser om du har folk med lite liv/ammo i nærheten, det hjelper litt. Dette punktet har alt for svar design, men å rette opp i slike ting er neppe høyt prioritert. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Minimappet bør fikses også da. Er fort gjort at den blir overfylt med symboler, så du ser ingenting. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Noen som husker hvordan det systemet fungerte i BF2142? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Minimappet bør fikses også da. Er fort gjort at den blir overfylt med symboler, så du ser ingenting. Enig. MAV, Beacons, T-UGS osv. burde ikke være på minimappet, men heller komme opp når man åpner kartet, og de kunne gjort det slik at en hodeskalle symboliserer at en eller flere har dødd innen dette området, slik at det ikke blir 20 skulls oppå hverandre i trappeoppganger osv. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 "Attack/defend this position" må være noe av det mest irriterende på BF3 som SL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå