Skrujernet Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er greit å ha alle spill downloads på samme sted slik at man slipper EA downloadmanager. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tjaa. Sånn som EADM sin utvikling har foregått i det siste så er det ikke mye som skiller det og steam. Eneste prisen er vell litt rimeligere hos EADM, mens steam fortsatt har en og annen funksjon som man kan savne når man bruker EADM. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 399 som oftest på eastore, ca.399 på steam. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Lykke til med den metoden om du har nettopp formatert, eller spiller på en annen PC hvor spillet ikke er installert :!: Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Elsker steam, syns det er en genial tjeneste og det er verdt de ekstra kronene Hvorfor? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Elsker steam, syns det er en genial tjeneste og det er verdt de ekstra kronene Hvorfor? Noe pga de grunnene som nevnt av de over her. Og fordi det er praktisk, har vennene og folk jeg spiller med der, slipper og kjøre til elkjøp for å kjøpe det, sparer lett inn de pengene det koster på steam ved å spare en kjøretur med bilen. Får det raskere enn om jeg må bestille via en nettbutikk. Blant annet. Slipper også og ha en haug med cover slengende. Det er også tilgjengelig døgnet rundt som gir meg tilgang til et spill med engang om jeg vil ha det. Endret 2. juni 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hardcore gamers, have the disc! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Visst du føler det gjør deg hardcore så bra for deg Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Er dette topic om steam eller BF3? :!: La folk ha steam, EADM eller annet om de vil Endret 2. juni 2011 av Frode789 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 14 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) BACK ON-TOPIC Bra at han sikter med våpenet, uten noen form for sikte. Endret 2. juni 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vet att det var vanlig i vietnam å ta av siktene, spesielt blant SOG og Seals osv. De kom bare i veien da de skulle sikte. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kanskje Battlefield 3 får selskap. Rykte på Wikipedia- "On May 14, 2010, Battlefront III lobbies were found on GameSpy, leading to speculation that the game would be announced at E3. 2010"ååhh Både Bettlefield 3 og Battlefront 3 i år ville vært kult. Men siden ingenting skjedde i 2010 håper jeg de viser spillet i årets E3. Ingen har avkreftet at spillet utvikles. Men ta grafikk med en klype salt. Ingen av spillene er ferdiglaget ennå. Så jeg håper Modern Warfare 3 kan klare seg. Men Bettlefield 3 er best. Endret 2. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bra at han sikter med våpenet, uten noen form for sikte. Fortsatt bedre å sikte ADS-style enn Scarface-style Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hey, ikke diss scarface, han eiger jo en bunch med noobs! (selv om han horer noobtube) 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Litt OT, men enda en gladnyhet: ARMA 3 i 2012 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Så lenge MW3 bruker den eldgamle grafikkmotoren, OG optimaliserer for konsoller så henger de allerede over 5år bak teknologisk sett. Spiller fint liten rolle hvor langt i utviklingen de har kommet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå