Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ugh. Finnes det Conquest-servere uten vehicles? Begynner å bli møkklei av å bli drept av vehicles nå, fordi jeg rett og slett foretrekker å være fotsoldat. Hjelper jo ikke at man må bruke 6 RPG'er for å ta ut en tanks heller.

Er det ikke "normal, hardcore og infantery only" valg man har? Nå spiller jeg kun hardcore, men jeg innbiller meg at infantery only er uten kjøretøy? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Score! (bokstavelig talt) Spilte noen runder infantry (conquest) only i går, og havna for en gangs skyld på en bra random squad. For å si det sånn: Han ene ble MVP et par runder på rad, de to andre var tydeligvis i klan sammen, og jeg spilte over mitt eget snitt. Ace Squad Ribbon 5 runder på rad :D Spilte med to assault, en support og en engi, og holdt oss sammen og var ivrige på revives, og det funka ekstremt bra.

Sånt er så digg!

(måtte bare dele denne med dere)

Lenke til kommentar

Score! (bokstavelig talt) Spilte noen runder infantry (conquest) only i går, og havna for en gangs skyld på en bra random squad. For å si det sånn: Han ene ble MVP et par runder på rad, de to andre var tydeligvis i klan sammen, og jeg spilte over mitt eget snitt. Ace Squad Ribbon 5 runder på rad :D Spilte med to assault, en support og en engi, og holdt oss sammen og var ivrige på revives, og det funka ekstremt bra.

Sånt er så digg!

(måtte bare dele denne med dere)

Selv syns jeg det er mye morsomere å spille med faste folk. Folk som spiller for å vinne, og spiller på lag. Og da må man nesten joine en klan for å dra nytte av dette regelmessig. Eller ha en fast og aktiv vennegruppe som spiller ofte.

Lenke til kommentar

Selv syns jeg det er mye morsomere å spille med faste folk. Folk som spiller for å vinne, og spiller på lag. Og da må man nesten joine en klan for å dra nytte av dette regelmessig. Eller ha en fast og aktiv vennegruppe som spiller ofte.

Sant det, men jeg har liksom ikke helt kommet i gang med faste folk enda.

Lenke til kommentar

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'JayMK93' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Corrupted File/Memory [98080696]

Noen andre som får dette etter patchen? -.-

Oops dobbel post

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...