StorPeder Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig haha, samme problemet her.. MVP 4 runder på rad, men siden laget ellers suger så blir det ikke win. Søk etter 1 kill i serverfilteret Nei takk , tar vekk essensen med spillet.. hehe. De fleste hater sqdm som pesten, virker det som. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Tja, jeg synes det er litt moro med SQDM. Iallefall om man spiller med kamerater eller andre kjente med mic. Kommer veldig an på mappet. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hm, synd det ikke er mer automatikk for å kicke baserapere. Spilte en runde karg nå og kom ikke ut av basen med tanks overhode. Helikopter og fly ble sprengt så fort de spawna. Så man blir sittende i basen uten å få gjort noen ting, ganske lamt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hm, synd det ikke er mer automatikk for å kicke baserapere. Spilte en runde karg nå og kom ikke ut av basen med tanks overhode. Helikopter og fly ble sprengt så fort de spawna. Så man blir sittende i basen uten å få gjort noen ting, ganske lamt. Var det ingen som brukte stasjonær AA? Fi's fly og helikopter er jo free kills over spawn! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig haha, samme problemet her.. MVP 4 runder på rad, men siden laget ellers suger så blir det ikke win. Søk etter 1 kill i serverfilteret Nei takk , tar vekk essensen med spillet.. Essensen i en gamemode som ikke burde eksister i det heletatt i Battlefield? Endret 12. februar 2012 av MrLee 4 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hm, synd det ikke er mer automatikk for å kicke baserapere. Spilte en runde karg nå og kom ikke ut av basen med tanks overhode. Helikopter og fly ble sprengt så fort de spawna. Så man blir sittende i basen uten å få gjort noen ting, ganske lamt. Var det ingen som brukte stasjonær AA? Fi's fly og helikopter er jo free kills over spawn! Joda, men han sugde, så hjalp fint lite.. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 fant aldri noen 1kill sqdm servere jeg ^^ Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser ut til at det var fler før. Men her er en, hvertfall http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/bb64c956-a8ba-4b2e-a388-33fcd59ba531/B2K-SQDM-ONLY-1-PLAYER-START-1-KILL-FINISH/ Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er gøy å fly Viper på Wake når motstanderlaget nekter å bruke SOFLAM Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Siste runde var Insane M249 med Silencer, Grip og HOLO er noe av det kraftigste jeg har vært borti hvis man burster! http://battlelog.bat...78/1/175542123/ Edit: Metro selvfølgelig Endret 12. februar 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hm, synd det ikke er mer automatikk for å kicke baserapere. Spilte en runde karg nå og kom ikke ut av basen med tanks overhode. Helikopter og fly ble sprengt så fort de spawna. Så man blir sittende i basen uten å få gjort noen ting, ganske lamt. Var det ingen som brukte stasjonær AA? Fi's fly og helikopter er jo free kills over spawn! Syns den AA burde ha vært kraftigere for at den skal lettere kunne ta ut fiendlige flygende objekter. Ofte er de veldig dårlig plassert også, så du får dårlig tid på å skyte ned fienden. Jeg mener den stasjonære AA burde være så kraftig at flyplassen er suicide-mission for fiendlige fly og helikoptere. 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Enig. Men samtidig så burde den ikke være safe haven i dogfights heller da. Hvis alle fly bare kunne pelle seg hjem og være "trygge" med dekning fra stationary AA så hadde ikke det vært bra heller. 1 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Bare jeg som spiller fantastisk dårlig hver gang jeg bruker fraps i bakgrunnen? Lurer på om jeg får prestasjonsangst 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Poenget med den er vel kanskje å bli kvitt et spawnrapende fly eller helikopter? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jo, men det må balanseres også. Hvis alle fly som havner over basen er instagib, selv om de bare dogfighter, så blir det og feil. Forøvrig så funker vel AAen greit nok. Problemet er bare at idioter som ikke kan bruke den ikke innser at de må slippe bedre skyttere til for å ungå spawnrapen... Forøvrig. Er det bare jeg som hater fast vehicle respawn servere som pesten? Hele spillegruppa mi ser ut til å elske slike servere, noe som gjør at jeg som regel blir spillende solo. Samtidig er de de som klager mest på å bli voldtatt av gunships... Forstå det den som kan. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Forøvrig. Er det bare jeg som hater fast vehicle respawn servere som pesten? Hele spillegruppa mi ser ut til å elske slike servere, noe som gjør at jeg som regel blir spillende solo. Samtidig er de de som klager mest på å bli voldtatt av gunships... Forstå det den som kan. Jeg er hjertens enig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ugh. Finnes det Conquest-servere uten vehicles? Begynner å bli møkklei av å bli drept av vehicles nå, fordi jeg rett og slett foretrekker å være fotsoldat. Hjelper jo ikke at man må bruke 6 RPG'er for å ta ut en tanks heller. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ugh. Finnes det Conquest-servere uten vehicles? Begynner å bli møkklei av å bli drept av vehicles nå, fordi jeg rett og slett foretrekker å være fotsoldat. Hjelper jo ikke at man må bruke 6 RPG'er for å ta ut en tanks heller. Jeg har ikke mulighet til å sjekke selv akkurat nå. Men hvis du går på server-filter, og cirka midt på siden, så skal det være en option for å velge mellom masse rart, aka Friendly Fire etc. Kanskje det er en No-vehicle option der. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ugh. Finnes det Conquest-servere uten vehicles? Begynner å bli møkklei av å bli drept av vehicles nå, fordi jeg rett og slett foretrekker å være fotsoldat. Hjelper jo ikke at man må bruke 6 RPG'er for å ta ut en tanks heller. Advanced server filter > trykk på "Vehicles" to ganger så det blir en X i boksen og du er i mål... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 morsomt å d/c'e når det er igjen ~60 points og dette er statsa til da.. http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/21025166/1/386080215/ Har sikkert mistet 50mvp og 50 mvp2 ribbons pga d/c i det siste.. Noen andre som sliter med "connection timed out" og har klart å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå