Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 M93R? Har ikke brukt den selv men er vist ganske grei. M93R er en burst "maskin"pistol M39 EMR er en semi automatisk sniper rifle. M93R suger til vanlig, men er helt ok i hardcore. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bah, begynner å bli bra lei abusive admins. Spilte på en server og så fort jeg dreper en av adminsa i air to air combat, så blir jeg kicka. Noe så tett.. 4 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 M93R? Har ikke brukt den selv men er vist ganske grei. M93R er en burst "maskin"pistol M39 EMR er en semi automatisk sniper rifle. M93R suger til vanlig, men er helt ok i hardcore. Vet hva M93R og M39 er... Nettopp derfor jeg nevnte den. Har bare sett folk i CQC mot meg som har tatt meg ut greit med den. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bah, begynner å bli bra lei abusive admins. Spilte på en server og så fort jeg dreper en av adminsa i air to air combat, så blir jeg kicka. Noe så tett.. Enig, var i en server med en gruppe kamerater. Så drepte han ene en fiende med Engi. Torch. Så ble han kicked med "spawncamping" som årsak. Vi alle protesterte i chat, men admin sa bare "whatever". Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Bah, begynner å bli bra lei abusive admins. Spilte på en server og så fort jeg dreper en av adminsa i air to air combat, så blir jeg kicka. Noe så tett.. Enig, var i en server med en gruppe kamerater. Så drepte han ene en fiende med Engi. Torch. Så ble han kicked med "spawncamping" som årsak. Vi alle protesterte i chat, men admin sa bare "whatever". Skal vel være glad dere ikke ble kicka og. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Ble nettopp kicket.. Grunn: "Sheater" :!: Er det mye fjortisser som admins? forøvrig første gang da, så det går bra Endret 11. februar 2012 av FiveInline 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg BALT3 Skrevet 11. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Det er da ingen grunn til å bli sure pga håpløse admins. Når dere blir kicket, må dere huske at dette er personer som: A) Har latterlig små peniser B) Har latterlig små peniser C) Er 12-14 år gamle og har helt latterlig små, men likevel fullt utvokste peniser Samt at dere etter all sannsynlighet har langt større penis enn admin. Jeg tuller ikke. Tenk over det: hadde admins hatt en gjennomsnittlig stor (eller større) tissefant hadde han aldri giddet å være en sånn totalitær idiot. Hitler, Stalin, Mao... Gadhaffi... Alle disse hadde etter all sannsynlighet veldig små peniser, ellers hadde de aldri gjort det de gjorde. Vi med middels+ tisselur har bedre ting å ta oss til enn å invadere Polen og kicke folk som kniver oss i ryggen. Blir du kicket, tenk på alt dette og ta det hele med et smil. Jeg har ennå til gode å bli kicket fra en server for annet enn idling, men jeg regner med listen over funker like godt om admins som om MAV-glitchere, hackere, tanks-campere, mortarspammere, teamkillere, RPG-horer og ADHD-kids som spammer ned chatten med "YOUR MUM IS A NAZI WHORE YOU FUKKEN NUUP SHIT SNIPER WHORE PISS CUNT FUCK FUCK CUNT GO DIE IN A LAKE". EDIT: Alt jeg skriver over her er ment 100% seriøst, i fall noen skulle lure. Endret 11. februar 2012 av Sencured 12 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Du hadde veldig peiling på tissefanter! 5 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 ahh.. enda en ragepost fra deg ser jeg Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Irriterende når laga så ofte er helt ute av balanse. Jeg gidder i hvertfall spille når laget mitt vinner. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 ahh.. enda en ragepost fra deg ser jeg Nei, nei, nå er jeg bare glad. Jeg har solbærtoddy. Forresten, er det bare meg som har langt flere MVP ribbons enn MVP2 og -3? Synes det virker litt rart. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 ahh.. enda en ragepost fra deg ser jeg Nei, nei, nå er jeg bare glad. Jeg har solbærtoddy. Forresten, er det bare meg som har langt flere MVP ribbons enn MVP2 og -3? Synes det virker litt rart. Nei, det nok ikke bare deg. Har: 304 MVP 181 MVP2 118 MVP3 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hitler, Stalin, Mao... Gadhaffi... Alle disse hadde etter all sannsynlighet veldig små peniser, ellers hadde de aldri gjort det de gjorde. At Hitler hadde liten tissefant etter WWI vet vi jo alle. :rolleyes: e: Nice match history. :3 Endret 12. februar 2012 av Camorack Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Bah, begynner å bli bra lei abusive admins. Spilte på en server og så fort jeg dreper en av adminsa i air to air combat, så blir jeg kicka. Noe så tett.. mhm.. kjipt med sånne servere som har regler, men ikke for admins. De styrer som de vil liksom, uten å ta hensyn til de som spiller der. Glad jeg slipper sånt. Endret 12. februar 2012 av Cri Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som veit om billig CD key til bf3 back to karkand? under 100kr og legit key Herregud, bare kjøp det på Origin. Koster 129 kroner! Har ikke 29kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du får ordne deg med en PayPal-account, så kan du lage innsamlingsaksjon for deg selv. Bør ikke ta så lang tid å skaffe til veie 29 kroner. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig Endret 12. februar 2012 av Jekay Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig haha, samme problemet her.. MVP 4 runder på rad, men siden laget ellers suger så blir det ikke win. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig haha, samme problemet her.. MVP 4 runder på rad, men siden laget ellers suger så blir det ikke win. Søk etter 1 kill i serverfilteret Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Irriterende å få tak i den siste Squad DM win nå -.- Skal aldri spillet det igjen etter jeg har blitt ferdig haha, samme problemet her.. MVP 4 runder på rad, men siden laget ellers suger så blir det ikke win. Søk etter 1 kill i serverfilteret Nei takk , tar vekk essensen med spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå