fargerikt Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Problemet med å huke av 1-5 free slots er at du filtrerer ut mange gode servere som av gode grunner er fylt opp. 3 Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 På Webhallen conquest 64 har jeg sett ha 8 folk i kø Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 åhh herregud, fikk netopp ny PC med SSD harddisk Loader 1 map på 12sek, og hvis jeg loader det samme mappet etter en runde tar det vanligvis 1-2sek Utrolig deilig! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men likevell må du vente en del sekunder før matchen begynner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men likevell må du vente en del sekunder før matchen begynner Ja, men ikke når du allerede joiner et game som har startet. Forsåvidt en ekkel gjenganger i alle spill som er installert på mitt SSD raid0 oppsett, må sitte og vente på alle andre som har installert spillet sitt på en brødtoaster. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 åhh herregud, fikk netopp ny PC med SSD harddisk Loader 1 map på 12sek, og hvis jeg loader det samme mappet etter en runde tar det vanligvis 1-2sek Utrolig deilig! Det gjør det nå med meg også, og jeg har ikke SSD. Varierer kanskje en del, men er sånn ca. 10-15 sek loading. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det var digg med BF2, jo raskere du loada mappet, jo raskere spawna du og fikk hardware 1 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 åhh herregud, fikk netopp ny PC med SSD harddisk Loader 1 map på 12sek, og hvis jeg loader det samme mappet etter en runde tar det vanligvis 1-2sek Utrolig deilig! Det gjør det nå med meg også, og jeg har ikke SSD. Varierer kanskje en del, men er sånn ca. 10-15 sek loading. o.O damn! på den forrige PCn som var 4 år gammel tok det nesten 2min på low grafikk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 åhh herregud, fikk netopp ny PC med SSD harddisk Loader 1 map på 12sek, og hvis jeg loader det samme mappet etter en runde tar det vanligvis 1-2sek Utrolig deilig! Det gjør det nå med meg også, og jeg har ikke SSD. Varierer kanskje en del, men er sånn ca. 10-15 sek loading. o.O damn! på den forrige PCn som var 4 år gammel tok det nesten 2min på low grafikk. Hehe, skjønner kanskje at du merker stor forskjell da ja. xD Jeg har en ganske ny harddisk. Skal gå for innkjøp av SSD snart jeg også, men venter bare på at de ikke er så forbanna dyre, da jeg vil ha minst 2 stk. på minimum 240gb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Relevant: Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Huff.. stemmer nok det ja. Alt for mange idioter som spiller Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 So true. Jeg har flere ganger endt som MVP på laget med 0 kills fordi jeg er den eneste som har bedrevet taing av flagg og sprenge M-COMs. Problemet tror jeg mye er at når man spiller TDM blir det på knøttsmå baner uten kjøretøy. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Var på det mest evneveike laget noensinne i går på Seine Crossing. Kanskje 5 av 27 stk på laget gadd å forsøke å cappe, med det resultat at laget ble presset tilbake til base og baserapet nesten gjennom hele omgangen. Men det verste med det var at det faktisk var en squad på laget som hadde en spawnbeacon på andre siden av kartet. Det var to stykker som faktisk brukte denne og de klarte å cappe et punkt nå og da. Med én gang punktet ble cappet spawnet jeg selvsagt så fort jeg kunne på dette punktet bare for å oppdage at jeg som regel var alene der sammen med ca. 5 fiender som rushet for å få tilbake punktet. Om jeg var heldig hadde jeg kanskje 2-3 andre fra laget der. Resten av kronidiotene på laget fortsatte å spawne i base, som var fullstendig omringet. Hvor dum går det egentlig an å bli? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er så sinnsykt grusomt når laget ikke klarer å snu en baserape, fordi alle er evneveike. Når det er sagt er det et par av kartene som nærmest inviterer til det, f.eks USA base på Operation Metro, og hangarskipet på Noshahar Canals. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klanen min spilte på en public-server her en dag. Ente jo raskt med at vi klarte å ta alle flaggene. Siste runde spilte vi på Canals, som Russland. Vi stilte alle folka rundt på kaia. US(A) som spawnet på hangarskipet klarte aldri å komme i land, siden vi klarte å ødelegge alt før det kom i nærheten av havna. Ente jo med at vi alle ble kick'a for baserape. Kan jo skjønne det var litt kjedelig for det andre laget å miste alle flaggene, og ikke klare å ta de tilbake. Men er jo litt kjedelig å gi bort et flagg, fordi det andre laget er skikkelig underdogs Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Relevant: +1 Er lei av at folk bare bryr seg om k/d Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Var på det mest evneveike laget noensinne i går på Seine Crossing. Kanskje 5 av 27 stk på laget gadd å forsøke å cappe, med det resultat at laget ble presset tilbake til base og baserapet nesten gjennom hele omgangen. Men det verste med det var at det faktisk var en squad på laget som hadde en spawnbeacon på andre siden av kartet. Det var to stykker som faktisk brukte denne og de klarte å cappe et punkt nå og da. Med én gang punktet ble cappet spawnet jeg selvsagt så fort jeg kunne på dette punktet bare for å oppdage at jeg som regel var alene der sammen med ca. 5 fiender som rushet for å få tilbake punktet. Om jeg var heldig hadde jeg kanskje 2-3 andre fra laget der. Resten av kronidiotene på laget fortsatte å spawne i base, som var fullstendig omringet. Hvor dum går det egentlig an å bli? Laget mitt taper alltid. Det er bare slik, selv om jeg løper og prøver meg som en idiot å ta flagg. Ofte tar jeg 3 flagg alene, om ikke 4 :/ Uten å dø. (og jeg er nuubish enda.. det sier en del) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Relevant: Du glemte points-horer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er det forresten likt på pc som på konsoll, at TDM spilles på bare en liten del av kartet uten kjøretøy? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kommer vel helt ann på hvor stor TDM server det er? Som regel er det vel bare en IFV som er utstasjonert..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå