Belfez Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) @L_Twin Tweet Battlefield 3-dagen började inte bra jag skulle bara ladda för att äntligen få skjuta mig redlös i Battlefield 3's multiplayerläge Er vist press event hos dice, håper på saftig mp info Endret 31. mai 2011 av Belfez Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Regner med NDA til E3, men man kan jo alltids håpe Lenke til kommentar
siindre Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde vært kult om vi hadde fått til en halvveis seriøs klan på BF3 med server og admins. At man har på seg klantagen medfører at man er villig til å ta i mot ordre fra squadleader og er aktiv på voip/chat. Vil man ikke det tar man enkelt og greit å spiller på en annen server eller joiner uten clan-tag. Hadde ikke det vært kult? Ingenting er som 2-3 aktive squader på hvert lag som kjører skikkelig taktikk med kit-setup, kommunisering og gjennomtenkte bevegelser på brettene. Har mange gode minner fra fun-clans på bf2/2142. Man har ikke noe press på seg til å være med på "treninger" og spille x antall timer i uken. Men joiner enkelt og greit serveren med clan-tag når man er klar for litt taktikk og sosialt spill med nye mennesker. Jeg er hvertfall klar for å gjøre et iniativ hvis dette viser seg å funke. Hva er deres tanker rundt en Diskusjon-funclan på BF3? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg er hvertfall klar for å gjøre et iniativ hvis dette viser seg å funke. Hva er deres tanker rundt en Diskusjon-funclan på BF3? Ja, det hadde jeg helt klart blitt med på Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg også, hadde vært fett, tror ikke jeg noen gang kan få tid til noe seriøst clanopplegg, men litt sånn funclan kunne vært moro. Savner og spille litt ordentlig sammen med folk. Kanskje opprette en egen tråd for dette? Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) WOOT "MP gameplay at E3 confirmed" Links her: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1402847-1-minute-mp-gameplay-e3-confirmed.html Endret 31. mai 2011 av Frode789 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TIlEdcvXVd4 Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 WOOT "MP gameplay at E3 confirmed" Links her: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1402847-1-minute-mp-gameplay-e3-confirmed.html 1 helt minutt? :OOO Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 WOOT "MP gameplay at E3 confirmed" Links her: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1402847-1-minute-mp-gameplay-e3-confirmed.html 1 helt minutt? :OOO Better then nothing Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Bestilte BF3 på EA store for noen dager siden, men 3 dager seinere fikk jeg en mail om at ordren min var kansellert fordi jeg ikke hadde betalt (noe som jeg hadde gjort via Paypal). På EA download Manager står det at jeg har spillet, men lisensnøkkelen er markert "XXXXXXXXXXXX" har jeg spillet? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Står mange X hos meg og Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Bestilte BF3 på EA store for noen dager siden, men 3 dager seinere fikk jeg en mail om at ordren min var kansellert fordi jeg ikke hadde betalt (noe som jeg hadde gjort via Paypal). På EA download Manager står det at jeg har spillet, men lisensnøkkelen er markert "XXXXXXXXXXXX" har jeg spillet? Om du ikke har betalt har de sannsynligvis 'blokkert' den produktnøkkelen du egentlig skulle ha fått, så har de bare satt på "XXX" slik at du ikke skal få noen forhåpninger. Du får sjekke nettbanken om du har mistet pengene. Tapte 1600kr forige gang jeg handlet på EA Store.. no more Venter fremdeles på at Steam skal legge ut for salg Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Venter fremdeles på at Steam skal legge ut for salg Steam som dobler* prisen! Legger ihvertfall på en del Endret 1. juni 2011 av Daxen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 www.g2play.com er en fin side. Dog vil jeg ikke gi noen garranti for at man får CD-keyen før lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Man får da aldri en key før man kan unlocke spillet...? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg fikk cd-keyen til BC2 noen dager før det kom ut, dette var dog pga at NA fikk tilgang noen dager før oss i Europa De fjernet den 2 dager før den kom ut her (de fant vel ut at alle fikk tilgang) og ga den ut igjen på releasedatoen. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Snip Beste er nok å sende ein mail til support, dei er ganske flinke å svare fort. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Venter fremdeles på at Steam skal legge ut for salg Steam som dobler* prisen! Legger ihvertfall på en del Uansett verdt de 100kr'ene ekstra det koster på Steam. Iallefall om man har mer eller mindre alle spillene samlet der 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Elsker steam, syns det er en genial tjeneste og det er verdt de ekstra kronene 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå