Atald Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har kost meg med TDM i dag for å bli bedre på rene skuddvekslinger og å utnytte kartene. Det varmer når enkelte av rundene går så bra at det kommer haccusations i chaten. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vet dere om det er en console-kode for å gjøre våpen usynlig? Jeg vet hvordan man får bort HUD, men ikke våpen :/ (Vet om en bug, men denne skal bli patchet). Hadde vært greit å få en "kamera-mann". Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Feil tråd... Endret 8. februar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tehran Highway er et jævla, forbasket skitbrett. De som designa mappa til BF3 skulle hatt deng, det er så mye ræl de har hatt med og det at alle brett skal kunne spilles i flere modus fungerte best på papiret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fortsatt mye bedre enn Metro. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig.. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 MAv hjelper laget som faen det. Den både spotter og tar ut campere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tok de ikke og nerfa UAVen i BC2, slik at det ikke gikk an å ta roadkills? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig.. Nå må dere slutte og sammenligne BF3 med RL Combat. Er ikke meningen at BF3 skal være realistisk. Uansett, så hjelper MAV'en laget veldig mye om de som styrer den vet hva de driver med.. Tok de ikke og nerfa UAVen i BC2, slik at det ikke gikk an å ta roadkills? Jepp. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig.. Maven har absolutt sin plass som spottemekanisme. Helt klart en fordel med teamspilling. Er det ikkje bare noobs som blir drept av MAV da? Derfor får mav være som den er synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tror jeg har blitt drept av MAV én gang. Men så skyr jeg Metro conquest 64 som pesten også. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som vet hvordan en AMD Phenom II X4 965 Black Edition vil klare seg i spillet med et bra skjermkort? Regner med jeg må klokke den endel for at den ikke skal bli en så stor flaskehals? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Er helt for mav som spotteverktøy, men at den skal kunne drepe folk ved å fly på dem er meningsløst. Da burde den ihvertfall gå istykker når den treffer en person. Har brukt mav selv, men da kun for spotting. Rettelse: Mav veier 8.4kg og har en topphastighet på 93km/t (130km/t max). Så teoretisk så kan den jo drepe. Men tipper den hadde gått istykker om den hadde truffet noe i den hastigheter, soldater som vegger og tak. Endret 8. februar 2012 av MiRaCL Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som vet hvordan en AMD Phenom II X4 965 Black Edition vil klare seg i spillet med et bra skjermkort? Regner med jeg må klokke den endel for at den ikke skal bli en så stor flaskehals? Prøv her du. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1386732 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er helt for mav som spotteverktøy, men at den skal kunne drepe folk ved å fly på dem er meningsløst. Da burde den ihvertfall gå istykker når den treffer en person. Har brukt mav selv, men da kun for spotting. Er litt latterlig at man kan bli drept av MAV, at man tar litt skade av å bli truffet av en kan jeg forstå. Skjønner heller ikke hvordan den klarer å frakte en mann på 90kg+ opp på et tak? Det er jo ikke akkurat store saken. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 At snipere kan bruke den som heis gir jo mange gode muligheter for laget. Også er det fint at sniperne slipper å bruke opp lagets helikoptere/jets for å komme seg høyt oppe. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "Fryktelig" irriterende når man roter seg inn i et tre som har falt i krigens hete. Står der å trykker space som en annen tulling... Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "Fryktelig" irriterende når man roter seg inn i et tre som har falt i krigens hete. Står der å trykker space som en annen tulling... Hadde et slik tre i går, blokkerte en hel gate. Jeg stod og hoppet som en tulling med en gjeng med fiender stod og plafret meg Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hadde et slik tre i går, blokkerte en hel gate. Jeg stod og hoppet som en tulling med en gjeng med fiender stod og plafret meg Hehe, må si jeg kjenner meg igjen ja :!: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har i det siste opplevd en veldig irriterende bug! Når jeg bruker TV raketten på helikopter så ender jeg ofte under bakken, og må ta selvmord for å kunne gjøre noe igjen. Sykt irritrende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå