Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig..

Nå må dere slutte og sammenligne BF3 med RL Combat.

Er ikke meningen at BF3 skal være realistisk.

Uansett, så hjelper MAV'en laget veldig mye om de som styrer den vet hva de driver med..

Tok de ikke og nerfa UAVen i BC2, slik at det ikke gikk an å ta roadkills?

Jepp.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som er morroa med å spille med MAV. Hjelper ikke laget og er passe lamt. Håper de nerfer maven så den ikke kan drepe folk. En fult armert soldat hadde ikke blitt drept av et fjernstyt helikopter på ordentlig..

Maven har absolutt sin plass som spottemekanisme. Helt klart en fordel med teamspilling. Er det ikkje bare noobs som blir drept av MAV da? laugh.gif

Derfor får mav være som den er synes jeg.

Lenke til kommentar

Er helt for mav som spotteverktøy, men at den skal kunne drepe folk ved å fly på dem er meningsløst. Da burde den ihvertfall gå istykker når den treffer en person.

Har brukt mav selv, men da kun for spotting.

Rettelse: Mav veier 8.4kg og har en topphastighet på 93km/t (130km/t max). Så teoretisk så kan den jo drepe. Men tipper den hadde gått istykker om den hadde truffet noe i den hastigheter, soldater som vegger og tak.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Er helt for mav som spotteverktøy, men at den skal kunne drepe folk ved å fly på dem er meningsløst. Da burde den ihvertfall gå istykker når den treffer en person.

Har brukt mav selv, men da kun for spotting.

Er litt latterlig at man kan bli drept av MAV, at man tar litt skade av å bli truffet av en kan jeg forstå. Skjønner heller ikke hvordan den klarer å frakte en mann på 90kg+ opp på et tak? Det er jo ikke akkurat store saken.

Lenke til kommentar

"Fryktelig" irriterende når man roter seg inn i et tre som har falt i krigens hete. Står der å trykker space som en annen tulling...

Hadde et slik tre i går, blokkerte en hel gate. Jeg stod og hoppet som en tulling med en gjeng med fiender stod og plafret meg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...