Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

---

Famas er jo knallbra i nærkampstrid. Ikke så bra på lengre hold.

Jeg synes selv Famasen er helt fantastisk. IRL blir jo den brukt på ganske lange avstander også. Det går i BF3 men du trenger litt trening og disiplin mtp hvor raskt du skyter.

L85en har tatt over for FAMASEn akkurat nå for meg. Begge de to er utrolig spennende etter min mening men pga den, etter min mening, for lange reload tiden på FAMASEN blir det meir et for fun våpen på de store bretta. Er for frustrerende å løpe rundt i trange korridorer og dø gang på gang fordi du ikke rekker å lade om.

Har selv lyst på SA80'en men det forpulte jævla SDM kravet gjør at det blir uaktuellt å prøve. Gud hvor irriterende game mode går det ann å "tvinge" folk til å spille egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv lyst på SA80'en men det forpulte jævla SDM kravet gjør at det blir uaktuellt å prøve. Gud hvor irriterende game mode går det ann å "tvinge" folk til å spille egentlig?

Er enig i at det er et latterlig krav, men det er helt klart verdt det. Spiller du PC virker det jo ganske kjapt unnagjort i forhold til på konsoll - tapte vel 30 ganger før jeg kom i en squad som gadd å samarbeide nok til å vinne et par ganger.

Lenke til kommentar

Gå på en tom server med Wake Island og spawn som RU på flystripa. Hopp inn i flyet og fly mot hangaren til us, og kom deg ned til den lille øya. Der står det en fiendtlig amtrack.

Det var jo en jævlig kjedelig metode å gjør det på harhar.gif

evt bare bruk repair torch på Spawn Beacon eller SOFLAM...

Lenke til kommentar

Så og si alle jeg prøve så kommer jeg med lav rank, ikke fult lag eller bare dårlige spillere :(

Hjelper nok ikke mye at jeg blir sur med en gang.

Been there done that. Prøvd et par ganger å få den assignmenten jeg og, men gir opp med en gang ettersom jeg bare møter bra squads og havner i et ræva et sjøl. -.-"

Lenke til kommentar

Fikk ca 20 roadkills med MAV`en på denne runden. Da begynte hatmeldingene etterhvert som jeg fikk nemesis på flere. Men fikk også noen vennelige anerkjennelser. Storkoser meg! :thumbup:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/20330101/1/273553159/

Har uansett ett stykke igjen til denne karen som har over 12.000 kills med MAV!

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Invictus%20Death/weapons/286285507/xbox/

Se helt nede på siden.

Lenke til kommentar

Har store problemer med spillet nå, irriterende bugga å starte opp spillet. Står at den joiner men bf3.exe går bare i bakgrunnen, skjedd mange ganger på rad nå. Og noen andre feil kommer opp og den står bare å loader mellom ny runde / map -.-

Kom igjen DICE, få patchet alt dette tullet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...