Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på en tom server med Wake Island og spawn som RU på flystripa. Hopp inn i flyet og fly mot hangaren til us, og kom deg ned til den lille øya. Der står det en fiendtlig amtrack.

Det var jo en jævlig kjedelig metode å gjør det på harhar.gif

Ja vet, men har man bare lyst til å få assignmenten fort unnagjort så er det en veldig grei metode. :p

Jeg trodde alle kjøretøy var "nøytrale" helt til noen satte seg i et.. til og med de i basene.

De er det, men amtracken er et unntak. Den kan ikke stjeles, og er alltid fiendtlig pga dette.

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Synes det er litt kjipt at våpnene er kategorisert så forskjellig. Nå sikter jeg ikke til om du er i support eller assault klasse etc.

Det jeg mener er at f.eks. m16en skyter sykt kjapt, har veldig kjapp reload og er overall veldig bra. Andre spennende våpen som f.eks. l86 eller famas for å nevne noen av de nye er "dårligere" i spillet pga evig lange reloadtider og mye rekyl.

Jeg er sikker på at en dreven soldat, etter førstehands kjennskap, IRL kunne ladet om L86en like kjapt som en f.eks. en marine kunne ladet om m16en. Rekyl skal være individuellt, reload tid for så vidt også men hvorfor er f.eks. skaden så enormt lik på de forskjellige?

Det virker veldig ulogisk iom at mange av riflene har ulik ammunisjon.

AN-94en er f.eks. en ganske modern rifle, hvorfor har de laget den møkkadårlig iforhold til mange av de eldre riflene de har inkludert?

Dette er igrunn ikke et diger problem for meg ettersom jeg ikke velger våpen utifra statistikkene men utifra hvilke jeg er interessert i men ser jeg dypere blir det et lite irritasjonsmoment.

Er jeg den eneste? ^^

Håper litt på at dice kanskje gir litt meir individuelle skader f.eks. etter hvert siden assesoriecene ser ut til å bli individualisert nå, samtidig er nokk det bare "drømmetenking".

Famas er jo knallbra i nærkampstrid. Ikke så bra på lengre hold.

Lenke til kommentar

---

Famas er jo knallbra i nærkampstrid. Ikke så bra på lengre hold.

Jeg synes selv Famasen er helt fantastisk. IRL blir jo den brukt på ganske lange avstander også. Det går i BF3 men du trenger litt trening og disiplin mtp hvor raskt du skyter.

L85en har tatt over for FAMASEn akkurat nå for meg. Begge de to er utrolig spennende etter min mening men pga den, etter min mening, for lange reload tiden på FAMASEN blir det meir et for fun våpen på de store bretta. Er for frustrerende å løpe rundt i trange korridorer og dø gang på gang fordi du ikke rekker å lade om.

Lenke til kommentar

Jeg trodde alle kjøretøy var "nøytrale" helt til noen satte seg i et.. til og med de i basene.

fb63.jpg

:tease:

Mente at hvem som helst kan hoppe i en tank, uansett hvilken side den kommer fra. Men skjønner nå at de er fientlige selv om ingen sitter i de. duh. :p

Oia hahahahaha trodde du hadde for første gang på 4 mnd prøvd å sette deg inn i et kjøretøy... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Spilte TDM på Canals nettopp, og da var det en fyr som klagde hele tiden over at folk brukte USAS. "Fucking usas noobs" etc.

Så sjekker jeg profilen hans, og da har jo selvfølgelig snørrvalpen nesten 700 kills med USAS selv. Faen for en idiot. Er det noe som provoserer meg, så er det folk som sutrer og klager over ting som de er like ille på selv.

Lenke til kommentar

Spilte TDM på Canals nettopp, og da var det en fyr som klagde hele tiden over at folk brukte USAS. "Fucking usas noobs" etc.

Så sjekker jeg profilen hans, og da har jo selvfølgelig snørrvalpen nesten 700 kills med USAS selv. Faen for en idiot. Er det noe som provoserer meg, så er det folk som sutrer og klager over ting som de er like ille på selv.

skru av chat. lite nyttig som kommer der.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...