Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største problemet jeg har er at de digge våpna er så sykt langt fremme i tid. Får jo omtrent ikke kills med ræv-våpna som er tilgjengelige (med mindre jeg bruker M416 med acog, foregrip og silencer). Den nye greia med at man må låse opp våpentilbehør hver gang for hvert våpen er også småkjip.

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har er at de digge våpna er så sykt langt fremme i tid. Får jo omtrent ikke kills med ræv-våpna som er tilgjengelige (med mindre jeg bruker M416 med acog, foregrip og silencer). Den nye greia med at man må låse opp våpentilbehør hver gang for hvert våpen er også småkjip.

Du har jo det beste våpenet i spillet fra starten av. M16A3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Våpnene er såpass like uansett, at det går stort sett bare på smak og behag. At det bare er dårlige våpen i starten er bare tull.

Lenke til kommentar

Enda ikke mestret å fly. Selv hvor mye jeg prøver, ender det alltid opp med at minst jeg blir drept, og gjerne en eller to stykker som (forståelig nok) blir lite blid på meg og lurer på hva jeg driver med.

Styr med tastaturet (piltastene). Mye lettere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det er litt kjipt at våpnene er kategorisert så forskjellig. Nå sikter jeg ikke til om du er i support eller assault klasse etc.

Det jeg mener er at f.eks. m16en skyter sykt kjapt, har veldig kjapp reload og er overall veldig bra. Andre spennende våpen som f.eks. l86 eller famas for å nevne noen av de nye er "dårligere" i spillet pga evig lange reloadtider og mye rekyl.

Jeg er sikker på at en dreven soldat, etter førstehands kjennskap, IRL kunne ladet om L86en like kjapt som en f.eks. en marine kunne ladet om m16en. Rekyl skal være individuellt, reload tid for så vidt også men hvorfor er f.eks. skaden så enormt lik på de forskjellige?

Det virker veldig ulogisk iom at mange av riflene har ulik ammunisjon.

AN-94en er f.eks. en ganske modern rifle, hvorfor har de laget den møkkadårlig iforhold til mange av de eldre riflene de har inkludert?

 

Dette er igrunn ikke et diger problem for meg ettersom jeg ikke velger våpen utifra statistikkene men utifra hvilke jeg er interessert i men ser jeg dypere blir det et lite irritasjonsmoment.

Er jeg den eneste? ^^

 

Håper litt på at dice kanskje gir litt meir individuelle skader f.eks. etter hvert siden assesoriecene ser ut til å bli individualisert nå, samtidig er nokk det bare "drømmetenking".

Lenke til kommentar

Hah, fikk resupply dogtagen i går andre gangen jeg spilte seriøs Support, på Operation Metro. 7 (sju) Resupply Ribbons fikk jeg på den ene runden (og 4/7 KD, men det er irrelevant). Bare tassa lett bak resten av gutta i killboxen ved flagg B.

 

Jeg er fortsatt bedre med M416 dog, fikk Service Star 2 på den i går (og jeg har 612 kills totalt).

Lenke til kommentar

Synes det er litt kjipt at våpnene er kategorisert så forskjellig. Nå sikter jeg ikke til om du er i support eller assault klasse etc.

Det jeg mener er at f.eks. m16en skyter sykt kjapt, har veldig kjapp reload og er overall veldig bra. Andre spennende våpen som f.eks. l86 eller famas for å nevne noen av de nye er "dårligere" i spillet pga evig lange reloadtider og mye rekyl.

Jeg er sikker på at en dreven soldat, etter førstehands kjennskap, IRL kunne ladet om L86en like kjapt som en f.eks. en marine kunne ladet om m16en. Rekyl skal være individuellt, reload tid for så vidt også men hvorfor er f.eks. skaden så enormt lik på de forskjellige?

Det virker veldig ulogisk iom at mange av riflene har ulik ammunisjon.

AN-94en er f.eks. en ganske modern rifle, hvorfor har de laget den møkkadårlig iforhold til mange av de eldre riflene de har inkludert?

 

Dette er igrunn ikke et diger problem for meg ettersom jeg ikke velger våpen utifra statistikkene men utifra hvilke jeg er interessert i men ser jeg dypere blir det et lite irritasjonsmoment.

Er jeg den eneste? ^^

 

Håper litt på at dice kanskje gir litt meir individuelle skader f.eks. etter hvert siden assesoriecene ser ut til å bli individualisert nå, samtidig er nokk det bare "drømmetenking".

Det kommer ann på bruken da, og det er flere ting enn rekyl og reload som kommer ann på om ett våpen er bra eller ikke. Sånn jeg ser det er det 4 klasser: Long range (AN-94), mid range (G3), short range (Famas) & de som er ok på alt (M16). Longe range våpen trenger ikke rask reload, våpen som du skal spraye med trenger ikke å ha lite rekyl osv. Samme bruk av alle våpen er jo bare tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...