trollhatt Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Synes frag suger hardt, men det jeg ikke skjonner er hvorfor USAS med frag er saa OP? Les og lær Mener jeg har sett DICE kommentere det før og, mulig det var i /r/Battlefield3/, men det var alt jeg fant i farten. Endret 6. februar 2012 av trollhatt Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes frag suger hardt, men det jeg ikke skjonner er hvorfor USAS med frag er saa OP? Les og lær Mener jeg har sett DICE kommentere det før og, mulig det var i /r/Battlefield3/, men det var alt jeg fant i farten. Ohh jeg er saa glad! Har ikke twitter saa visste ikke det! Takker! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Er det flere her som bruker å spille på oldmengaming sin karkand-server? Jeg har vært ganske aktiv der, men nå går det mye i -=ARE THOSE SUBTITLES=- Strike at Karkand / 1000 TICKETS Spiller nesten utelukkende Karkand og som sniper med M98 og 12x Scope. Endret 6. februar 2012 av langtongting Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 tok 2 snipere isted ifra kloss hold som campet nær A på caspian. Dæven så forbanna han ene av de blei.. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Største problemet jeg har er at de digge våpna er så sykt langt fremme i tid. Får jo omtrent ikke kills med ræv-våpna som er tilgjengelige (med mindre jeg bruker M416 med acog, foregrip og silencer). Den nye greia med at man må låse opp våpentilbehør hver gang for hvert våpen er også småkjip. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Her er jeg uenig med deg. Mange av de tidligste våpna du får er gode alternativer som i hvertfall jeg bruker fortsatt. Det viktigste er å lære begrensingene til hvert våpen og ta det deretter. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Største problemet jeg har er at de digge våpna er så sykt langt fremme i tid. Får jo omtrent ikke kills med ræv-våpna som er tilgjengelige (med mindre jeg bruker M416 med acog, foregrip og silencer). Den nye greia med at man må låse opp våpentilbehør hver gang for hvert våpen er også småkjip. Du har jo det beste våpenet i spillet fra starten av. M16A3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Våpnene er såpass like uansett, at det går stort sett bare på smak og behag. At det bare er dårlige våpen i starten er bare tull. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Må si meg ening, mange av de beste våpnene er noen av de første. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Våpnene er såpass like uansett, at det går stort sett bare på smak og behag. At det bare er dårlige våpen i starten er bare tull. Nja, de russiske er betydelig dårligere for assault og engineer-klassen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Enda ikke mestret å fly. Selv hvor mye jeg prøver, ender det alltid opp med at minst jeg blir drept, og gjerne en eller to stykker som (forståelig nok) blir lite blid på meg og lurer på hva jeg driver med. Styr med tastaturet (piltastene). Mye lettere. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes det er litt kjipt at våpnene er kategorisert så forskjellig. Nå sikter jeg ikke til om du er i support eller assault klasse etc. Det jeg mener er at f.eks. m16en skyter sykt kjapt, har veldig kjapp reload og er overall veldig bra. Andre spennende våpen som f.eks. l86 eller famas for å nevne noen av de nye er "dårligere" i spillet pga evig lange reloadtider og mye rekyl. Jeg er sikker på at en dreven soldat, etter førstehands kjennskap, IRL kunne ladet om L86en like kjapt som en f.eks. en marine kunne ladet om m16en. Rekyl skal være individuellt, reload tid for så vidt også men hvorfor er f.eks. skaden så enormt lik på de forskjellige? Det virker veldig ulogisk iom at mange av riflene har ulik ammunisjon. AN-94en er f.eks. en ganske modern rifle, hvorfor har de laget den møkkadårlig iforhold til mange av de eldre riflene de har inkludert? Dette er igrunn ikke et diger problem for meg ettersom jeg ikke velger våpen utifra statistikkene men utifra hvilke jeg er interessert i men ser jeg dypere blir det et lite irritasjonsmoment. Er jeg den eneste? ^^ Håper litt på at dice kanskje gir litt meir individuelle skader f.eks. etter hvert siden assesoriecene ser ut til å bli individualisert nå, samtidig er nokk det bare "drømmetenking". Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Flere som har problemer med å joine co-op sammen med venner for øyeblikket? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/SupremeC0MMANDER/stats/253144881/ Ehh, hva er det den fyren der driver på med? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/SupremeC0MMANDER/stats/253144881/ Ehh, hva er det den fyren der driver på med? Si det.. men Time played 1041h 11m :!: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/SupremeC0MMANDER/stats/253144881/ Ehh, hva er det den fyren der driver på med? Han joiner en server, men tar seg en brødskive i stedet for å spille. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Seriøst, jeg hadde nesten vært litt flau hvis jeg hadde hatt så dårlig stats med så mange timer spilt. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 1. Join server 2. Spis brødskive 3. Legg deg 4. ?!?! 5. PROFIT Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hah, fikk resupply dogtagen i går andre gangen jeg spilte seriøs Support, på Operation Metro. 7 (sju) Resupply Ribbons fikk jeg på den ene runden (og 4/7 KD, men det er irrelevant). Bare tassa lett bak resten av gutta i killboxen ved flagg B. Jeg er fortsatt bedre med M416 dog, fikk Service Star 2 på den i går (og jeg har 612 kills totalt). Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Synes det er litt kjipt at våpnene er kategorisert så forskjellig. Nå sikter jeg ikke til om du er i support eller assault klasse etc. Det jeg mener er at f.eks. m16en skyter sykt kjapt, har veldig kjapp reload og er overall veldig bra. Andre spennende våpen som f.eks. l86 eller famas for å nevne noen av de nye er "dårligere" i spillet pga evig lange reloadtider og mye rekyl. Jeg er sikker på at en dreven soldat, etter førstehands kjennskap, IRL kunne ladet om L86en like kjapt som en f.eks. en marine kunne ladet om m16en. Rekyl skal være individuellt, reload tid for så vidt også men hvorfor er f.eks. skaden så enormt lik på de forskjellige? Det virker veldig ulogisk iom at mange av riflene har ulik ammunisjon. AN-94en er f.eks. en ganske modern rifle, hvorfor har de laget den møkkadårlig iforhold til mange av de eldre riflene de har inkludert? Dette er igrunn ikke et diger problem for meg ettersom jeg ikke velger våpen utifra statistikkene men utifra hvilke jeg er interessert i men ser jeg dypere blir det et lite irritasjonsmoment. Er jeg den eneste? ^^ Håper litt på at dice kanskje gir litt meir individuelle skader f.eks. etter hvert siden assesoriecene ser ut til å bli individualisert nå, samtidig er nokk det bare "drømmetenking". Det kommer ann på bruken da, og det er flere ting enn rekyl og reload som kommer ann på om ett våpen er bra eller ikke. Sånn jeg ser det er det 4 klasser: Long range (AN-94), mid range (G3), short range (Famas) & de som er ok på alt (M16). Longe range våpen trenger ikke rask reload, våpen som du skal spraye med trenger ikke å ha lite rekyl osv. Samme bruk av alle våpen er jo bare tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå