Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAen er ganske effektiv mot infanteri, noe som vekker en del sinne :D . Har opplevd at folk har bytta side bare for å sabotere for meg. Skyte og kjøre på meg med tanks.Har litt forståelse for det, men BF3 har mange muligheter for å knocke ut en AA.

Men i samarbeid med andre, så er AA god å ha og gjør motstanderne usikre og mer forsiktig, og det er en fordel. Ingenting er så kipt som når heli og fly har totalt luftherredømme.

Lenke til kommentar

Er ikke det helt greit da?

 

Jeg er helt enig med det ronron25 sier. AA er en støttefunksjon - være seg å dekke opp sektorer eller blindsoner som SOFLAMen ikke tar seg av, eller rykke ut der en SOFLAM har blitt skutt opp.

 

Synes det er helt greit at den ikke er et verktøy som dominerer hele kartet alene.

 

Når det er sagt så får man gjort nok av skade om man er flink med skiftestillinger og om man sørger for å ikke eksponere seg mer en nødvendig. Den skal ikke være instant /godmode heller - dog, den er fortsatt helt latterlig effektiv mot infanteri.

Lenke til kommentar

Greit å ta infanteri med AA mener du? Noen blir ihvertfall j...lig sure når jeg gjør det, men det er (leke)krig og da er det meste tillatt egentlig.

 

Enig i at man ikke bør eksponere seg for mye. Jeg prøver å være litt som hummeren. finne skjulesteder og å hugge til i riktig øyeblikk. Men, og som du sier, hovedsakelig være en støttefunksjon.

Lenke til kommentar

Var egentlig rettet til posten over deg.

Joda, jeg synes det er helt greit å spise infanteri om primæroppgavene er utført, dvs at man har skutt ned all lufttrussel og venter på en ny spawn-syklus. Om folk blir sure om de blir skutt opp av AA'en så får de heller ta seg en runde som engineer, og/eller en bolle.

 

Dog, mange får helt låsing på det å kun spise infanteri, og da er man ganske ubrukelig for resten av laget, ja. Ellers er det godt innafor.

Lenke til kommentar

Husker jeg var defender i AA på Noshahar Canals Rush. Kjørte ned helt ned til vannkanten, og sikra att ingen speedbåter, helier eller amtracker kom på land. Ganske utrolig att ikke en eneste kødd kom seg på land. Var riktignok før den ble nerfa, så nå er den kun brukbar mot helier. Takk og pris. :)

 

EDIT: Innlegget ble postet dobbelt.

Endret av Karmany.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...