Stoddart Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvordan er folks forhold til AA? AA? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Let me google that for you 2 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 AA er en veldig nyttig ting, men er det en god helikopter pilot og god gunner så har ikke en AA noen kjangse. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 AAn er jo nerfet så til de grader nå. Den har sin funksjon hvis den får stå i fred for heliet spesielt, men den er ikke så farlig lenger. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 AAen er ganske effektiv mot infanteri, noe som vekker en del sinne . Har opplevd at folk har bytta side bare for å sabotere for meg. Skyte og kjøre på meg med tanks.Har litt forståelse for det, men BF3 har mange muligheter for å knocke ut en AA. Men i samarbeid med andre, så er AA god å ha og gjør motstanderne usikre og mer forsiktig, og det er en fordel. Ingenting er så kipt som når heli og fly har totalt luftherredømme. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er ikke det helt greit da? Jeg er helt enig med det ronron25 sier. AA er en støttefunksjon - være seg å dekke opp sektorer eller blindsoner som SOFLAMen ikke tar seg av, eller rykke ut der en SOFLAM har blitt skutt opp. Synes det er helt greit at den ikke er et verktøy som dominerer hele kartet alene. Når det er sagt så får man gjort nok av skade om man er flink med skiftestillinger og om man sørger for å ikke eksponere seg mer en nødvendig. Den skal ikke være instant /godmode heller - dog, den er fortsatt helt latterlig effektiv mot infanteri. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Greit å ta infanteri med AA mener du? Noen blir ihvertfall j...lig sure når jeg gjør det, men det er (leke)krig og da er det meste tillatt egentlig. Enig i at man ikke bør eksponere seg for mye. Jeg prøver å være litt som hummeren. finne skjulesteder og å hugge til i riktig øyeblikk. Men, og som du sier, hovedsakelig være en støttefunksjon. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Var egentlig rettet til posten over deg. Joda, jeg synes det er helt greit å spise infanteri om primæroppgavene er utført, dvs at man har skutt ned all lufttrussel og venter på en ny spawn-syklus. Om folk blir sure om de blir skutt opp av AA'en så får de heller ta seg en runde som engineer, og/eller en bolle. Dog, mange får helt låsing på det å kun spise infanteri, og da er man ganske ubrukelig for resten av laget, ja. Ellers er det godt innafor. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 hva bruker dere av programmer til bf3 med tanke på kommunikasjon? bruker dere ventrilo, muble eller skype? hva er best? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Mumble liker jeg best, men bruker ofte litt vt også siden det er en gjeng jeg kjenner som sverger til det ... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Let me google that for you Dette var igjen ett bevis på at ironi ikke funker over nett, selv med smiley. Mitt poeng er at jeg er totalt "care" ang. det Ehh, på BF3 snakker jeg forsåvidt ikke med noen, er en lonely soldier. Men er mest glad i VT og TS3. Endret 5. februar 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 AAen er et helvete mot helier. Hvertfall hvist laget ditt ikke makter å stå mot det andres trøkk og spesiellt lufta blir kontrollert av de. Å måtte fly rundt og bekymre seg for AAen i tilleg da er pokker meg ille :!: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Neh, AA kan være et helvete mot heli ja. Men har spilt flere runder der jeg er gunner med en god pilot, og da har ikke AA klart å skyte oss ned en eneste gang på en runde med 1000 tickets. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 joda men da er det veldig avhengig av den du sitter på med som du sier, og av resten som skjer rundt deg. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 32/normal - uaktuelt Jeg spiller kun 64, helst HC nå. Spiller på maks 32 servere. 64 er mye rot synes jeg 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 joda men da er det veldig avhengig av den du sitter på med som du sier, og av resten som skjer rundt deg. Sant det, noe som kan gjøre meg litt forbanna er når pilot eller gunner prioriterer en tanks når det står en AA bare ti meter unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nå har jeg jaggu fått nok av SQDM. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Husker jeg var defender i AA på Noshahar Canals Rush. Kjørte ned helt ned til vannkanten, og sikra att ingen speedbåter, helier eller amtracker kom på land. Ganske utrolig att ikke en eneste kødd kom seg på land. Var riktignok før den ble nerfa, så nå er den kun brukbar mot helier. Takk og pris. EDIT: Innlegget ble postet dobbelt. Endret 6. februar 2012 av Karmany. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg så en defender i AA på samme brett som endte med 43-2 (xbox så 12v12), slakta alt som het infanteri og Little Birds. Jævel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå