Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg har også stusset på det. Se bare på Tv2 sine servere. Flott ping, stort utvalg, men ingen som spiller der. Ender alltid opp på en eller annen russisk server :p

 

Savner også TV2 sine servere. Var mye aktivitet der i starten, nå er de spøkelsesservere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm jeg og mange andre hater USAS med frag, fordi den er for OP. Jeg skulle prove aa faa tak i frag shots til en shotgun, valgte aa ta Saigaen. Da jeg fikk det, byttet jeg om til det, og jeg ble plutselig utrolig daarlig! Synes frag suger hardt, men det jeg ikke skjonner er hvorfor USAS med frag er saa OP?

 

Jeg vil anta det er grunnet skuddtakten til USAS 12, sammenlignet med semi og pump action-haglene i spillet.

 

Det er ikke nødvendigvis direkte treffere som dreper med fragged USAS - mye av skaden kommer av splash damage, som gjør den nærmest til et områdevåpen. Dvs at det er den konstante strømmen av små projektiler som ekspolderer som dreper - ikke at frag rounds er så "op" i seg selv.

 

Om man skyter (på spissen, én og én) vil man oppnå veldig liten effekt.

Lenke til kommentar

Både Bf.no og tv2 sine servere står tomme. Er det cheatere eller spillet som skremmer folk bort? Husker bf.no var en av de bedre å ha admins på for å kvitte seg med disse cheater-tullingene.

 

Bf.no serverne har vært tomme lenge, både når folk spilte BC2 og i BF3 etter det jeg ser. Synd, det er greit med servere der det er admins.

Lenke til kommentar

Om tomme servere, problemet er kanskje så enkelt at folk vil spille på servere med nok folk, og når en server er tom så blir det vanskelig å få fylt den opp igjen da man ikke gidder å vente i på at nok folk skal komme på sin favoritt server. Og man vet jo aldri hvor lang tid det vil ta før det kommer nok folk, og det er nok servere å velge i.

 

Dette er sant for min egen del, så jeg filtrerer vekk tomme servere, og de med for mange ledige plasser.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Barrett M98B, som vi har i Battlefield 3, bruker kaliber .338. Hva er dette? Et jaktvåpen?

 

Ærlig talt, her er det snakk om fire nesten identiske våpen med nesten identiske bruksområder og nesten identiske navn. Hvem som helst kan ta feil og det er bortkastet tid å krangle om dette. Håper det kan sette en stopper for nok en meningsløs diskusjon.

 

Jeg synes det var en ganske interessang diskusjon jeg, med tanke på at noen kan komme å være så vannvittig belærende og bæsje så ettertrykkelig på leggen med total feilinformasjon ;)

 

.338 er forresten et kaliber som er spesialutviklet for skarpskyting, for å skyte mer nøyaktig på langt hold enn .50. .338 holder hastigheten over lengere hastighet, og har en mer stabil kulebane, men har også litt lavere "stopping power" (kinetisk energi) - så nei, det er ikke primært en jaktrifle ;)

Endret av kjetilkl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere enn meg som har merket at det er en del nye spillere om dagen? Mange low lvls, litt irriterende siden de ikke har squad perrks

 

Vil tro det begynner å bli en del tilbud på spillet. Var det som fikk meg til å kjøpe det :)

 

Ang. Servere så spiller jeg på 32/48/64 servere. Men jeg spiller kun HC.

Lenke til kommentar

Det er utrolig hvor mye "hat" det er til AAen :D . Jeg ser det slik at jeg har to hovedoppgaver når jeg bruker AA. Stresse og skyte ned fly/helicopter, hjelpe egne fly. Og når det passer seg slik, krydre med litt infanteri kills.

Det virker som fi er spesielt opptatt av å ta AAen. Gøy det...

 

Hvordan er folks forhold til AA?

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...