Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal ikke være nødvendig å takke for en revive. Det er et selvfølge at man reviver hvis man feks er attackers i Rush. Ser altfor mange som ikke klarer å bruke minimap/hud, og går rett forbi gratis 100 XP for revive og større sjangs for å vinne runden. Men så har du de som ikke skulle hatt defib. pack, som ikke skjønner at begge to dør hvis han prøver å revive nærmeste døde før han har skutt ut fiender i nærheten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd det mr.besserwisser mammakamelen. get facts in place! ;)

 

M98 in real life har 12.7 mm ammo. Det er fakta. Sånn om du lure da :) Den kommer i 2 versjoner, .416(som er ganske sjelden, jeg mener denne er sub-sonisk) og .50(dette er da 12.7 mm).

 

Jeg vet ikke hva det står i battle-log, det er godt mulig det stemmer det du sier. Men når du sier M98, ja da sier du et merkenavn. Sier jeg at Ferrari 360 Modena har en v14 på 8 liter, og baserer det på at det er i et gitt spill. Stemmer det da?

 

Edit: Jeg beklager på det grøvste, jeg baserte infoen på M98 som B00n nevnte, ikke m98b som også ble nevnt. Infoen stemmer :) Men jeg har da vitterlig ikke sagt noe feil, da m98 infoen min stemmer.. Jeg er ikke besservisser, jeg bare vet ting. Sorry da!?

 

 

Vi er da i en Battelfield 3 tråd og snakker om våpen i det spillet, når en da sier m98 så er jo det en selvfølge at det er m98b som i battlefield 3 bruker. Hadde vi vært i en tråd om REAL GUNS AND AMMO, så hadde jeg forsått :p

Lenke til kommentar

Barrett M95, kjent fra Battlefield: Bad Company 2, benytter seg av kaliber .50, men er ironisk nok ikke brukt av amerikanske styrker.

Barrett M98 er en prototyp som aldri ble satt i produksjon. Denne bruker kaliber .416.

Barrett M98B, som vi har i Battlefield 3, bruker kaliber .338. Hva er dette? Et jaktvåpen?

Barrett M99 er ei rifle som finnes i to varianter, kaliber .50 og .416, og er i bruk i Nederland og Bangladesh.

 

Ærlig talt, her er det snakk om fire nesten identiske våpen med nesten identiske bruksområder og nesten identiske navn. Hvem som helst kan ta feil og det er bortkastet tid å krangle om dette. Håper det kan sette en stopper for nok en meningsløs diskusjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hmm jeg og mange andre hater USAS med frag, fordi den er for OP. Jeg skulle prove aa faa tak i frag shots til en shotgun, valgte aa ta Saigaen. Da jeg fikk det, byttet jeg om til det, og jeg ble plutselig utrolig daarlig! Synes frag suger hardt, men det jeg ikke skjonner er hvorfor USAS med frag er saa OP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...