Stoddart Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har 1379 revives. Det er sjelden man får noe takk(heldigvis blir man dusjet i poeng) Hehe, jeg passer på å takke hver gang jeg har mulighet ;p kanskje ikke folk reagerer - men de blir sikkert enda mer villige til å hjelpe til! And that's good! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvor mye dmg tar en TV missile? Mer enn en javelin eller guided missile? Du kan ta ut en tank med en TV guided. Treffe turreten. @mamma. M99? Saa TV guided missile tar ut en tank med fullt liv paa 1 skudd?? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 tror den må være litt skadet først. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ok begynte aa lure... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hva foretrekker dere, AEK-927, eller AN-94? Endret 5. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 AEK... Liker ikke AN-94 i det hele tatt Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Neida. Skal ta en tank med full helse hvis du treffer godt på turreten. Kanskje reactive armor forandre ting litt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det skal ikke være nødvendig å takke for en revive. Det er et selvfølge at man reviver hvis man feks er attackers i Rush. Ser altfor mange som ikke klarer å bruke minimap/hud, og går rett forbi gratis 100 XP for revive og større sjangs for å vinne runden. Men så har du de som ikke skulle hatt defib. pack, som ikke skjønner at begge to dør hvis han prøver å revive nærmeste døde før han har skutt ut fiender i nærheten.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hvis noen av dere kommer over [ec], så cheater alle. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/AngelQuick/ De bare står der og skyter ned alle i jets P: Endret 5. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
b00n Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Synd det mr.besserwisser mammakamelen. get facts in place! M98 in real life har 12.7 mm ammo. Det er fakta. Sånn om du lure da Den kommer i 2 versjoner, .416(som er ganske sjelden, jeg mener denne er sub-sonisk) og .50(dette er da 12.7 mm). Jeg vet ikke hva det står i battle-log, det er godt mulig det stemmer det du sier. Men når du sier M98, ja da sier du et merkenavn. Sier jeg at Ferrari 360 Modena har en v14 på 8 liter, og baserer det på at det er i et gitt spill. Stemmer det da? Edit: Jeg beklager på det grøvste, jeg baserte infoen på M98 som B00n nevnte, ikke m98b som også ble nevnt. Infoen stemmer Men jeg har da vitterlig ikke sagt noe feil, da m98 infoen min stemmer.. Jeg er ikke besservisser, jeg bare vet ting. Sorry da!? Vi er da i en Battelfield 3 tråd og snakker om våpen i det spillet, når en da sier m98 så er jo det en selvfølge at det er m98b som i battlefield 3 bruker. Hadde vi vært i en tråd om REAL GUNS AND AMMO, så hadde jeg forsått Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Barrett M95, kjent fra Battlefield: Bad Company 2, benytter seg av kaliber .50, men er ironisk nok ikke brukt av amerikanske styrker. Barrett M98 er en prototyp som aldri ble satt i produksjon. Denne bruker kaliber .416. Barrett M98B, som vi har i Battlefield 3, bruker kaliber .338. Hva er dette? Et jaktvåpen? Barrett M99 er ei rifle som finnes i to varianter, kaliber .50 og .416, og er i bruk i Nederland og Bangladesh. Ærlig talt, her er det snakk om fire nesten identiske våpen med nesten identiske bruksområder og nesten identiske navn. Hvem som helst kan ta feil og det er bortkastet tid å krangle om dette. Håper det kan sette en stopper for nok en meningsløs diskusjon. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva foretrekker dere, AEK-927, eller AN-94? AN-94 er et våpen jeg aldri har skjønt i BF3. Det betyr ikke at den er dårlig, men jeg får bare ikke til å bruke den effektivt! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 den må jo bare ha den værste rekylen og lengste reloadtia som er da.. Ikke er kornsiktet noe pent heller Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvis noen av dere kommer over [ec], så cheater alle. http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/AngelQuick/ De bare står der og skyter ned alle i jets P: Han er russer. BOMBE. 2 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er en stund siden jeg har spilt nå. Er veldig lite fulle servere synes jeg. Har spillet blitt så upopulært? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg har også stusset på det. Se bare på Tv2 sine servere. Flott ping, stort utvalg, men ingen som spiller der. Ender alltid opp på en eller annen russisk server Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Både Bf.no og tv2 sine servere står tomme. Er det cheatere eller spillet som skremmer folk bort? Husker bf.no var en av de bedre å ha admins på for å kvitte seg med disse cheater-tullingene. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Syntes BF3 er kjedelig. Spilte en runde BC2 i går. Det var faktisk kult. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 hmm jeg og mange andre hater USAS med frag, fordi den er for OP. Jeg skulle prove aa faa tak i frag shots til en shotgun, valgte aa ta Saigaen. Da jeg fikk det, byttet jeg om til det, og jeg ble plutselig utrolig daarlig! Synes frag suger hardt, men det jeg ikke skjonner er hvorfor USAS med frag er saa OP? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) andre enn meg som sliter med origin nå? Edit: der kom jeg inn etter 3 forsøk. Endret 5. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå