Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... :innocent:

Må du også huske på at de fleste BMWer har problemer, så det argumentet der kommer du ikke langt med. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ohlord.. Slutt å oppføre dere som 12 år gamle drittunger a. Min bil er bedre enn din, neeei for Open Vectra er best, den er best best best. Det er ikke bilene som har problemer her, det er brukerne.

On Topic: Kan man skyte en helipilot med 12.7en som sitter på biler/tanks? Altså igjennom ruta og ta piloten/gunner?

Lenke til kommentar

Ohlord.. Slutt å oppføre dere som 12 år gamle drittunger a. Min bil er bedre enn din, neeei for Open Vectra er best, den er best best best. Det er ikke bilene som har problemer her, det er brukerne.

On Topic: Kan man skyte en helipilot med 12.7en som sitter på biler/tanks? Altså igjennom ruta og ta piloten/gunner?

Med en ekte kan du det, i spillet har jeg aldri prøvd :roll:

Lenke til kommentar

jepp m98'n kan plukke piloter/gunnere i både Heli, jet og humwee's

Men den skyter .338 Magnum rounds ikke 12.7

Går vel også med mounted weapons og ja, men er jo værre og treffe med den.

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Du kan tilogmed bruke pistol for å skyte piloten.

Jepp. Kan bruke alle skytevåpner igjennom den glassruta.

i BC2 kunne man jo bruke 50 kaliberen gjennom selve arosseriet, så lenge man traff personen. Aner ikke om dette er mulig i BF3 på noen våpner?

Lenke til kommentar

Hva finnes av hack til BF3 og hva gjør de? Grunnen til jeg spør er at jeg har møtt på en spiller i det siste på serveren jeg for det meste spiller på. [VIP]Nicz_DK er spilleren og han har som regel mellom 80-100 kills hver runde og fra 0-4 i death. Han bruker nesten bare tanksen, noe som man også kan ses ut fra statestikken hans.

Så jeg spør meg om han ikke bruker en eller annen form for hack? Funker aimbot i kjøretøy foreksempel?

Har vanskelig for å tro at han er så god. Å spille strike at karkand med 64 mann og 1000 tickets mens man kjører rundt med tanks er neste umulig å klare uten i det minste å bli kverka et par ganger. Med denne karen klarer det fint.

Ellers fikk jeg just headshot på 250m med .44 scoped. Det var heldig skudd.

Lenke til kommentar

Hva finnes av hack til BF3 og hva gjør de? Grunnen til jeg spør er at jeg har møtt på en spiller i det siste på serveren jeg for det meste spiller på. [VIP]Nicz_DK er spilleren og han har som regel mellom 80-100 kills hver runde og fra 0-4 i death. Han bruker nesten bare tanksen, noe som man også kan ses ut fra statestikken hans.

Så jeg spør meg om han ikke bruker en eller annen form for hack? Funker aimbot i kjøretøy foreksempel?

Har vanskelig for å tro at han er så god. Å spille strike at karkand med 64 mann og 1000 tickets mens man kjører rundt med tanks er neste umulig å klare uten i det minste å bli kverka et par ganger. Med denne karen klarer det fint.

Ellers fikk jeg just headshot på 250m med .44 scoped. Det var heldig skudd.

Ta med deg en kompis på Teamspeak / VT / Skype og kjør tanks på 64 player infanteri server, så skal du se killsene renner inn. Fullt mulig å få killstreaks på 100+ uten noe som helst cheat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...