Lami Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... Må du også huske på at de fleste BMWer har problemer, så det argumentet der kommer du ikke langt med. :-) Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bullshit Har hatt flere Bmw'er oppigjennom åra, lite eller ingenting problemer med dem alle! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det kan samtlige si om alle biler. Kan jo sammenlignes med alt annet. Selv om du selv ikke har problemer betyr ikke det automatisk at ingen andre har problemer. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Haha.. naj men hallo! "Lami" mente De Fleste Bmw'er var problem biler.. Og det er Bullshit som bare VAG fans og folk som kjører lada sier anywhoo, OT Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ohlord.. Slutt å oppføre dere som 12 år gamle drittunger a. Min bil er bedre enn din, neeei for Open Vectra er best, den er best best best. Det er ikke bilene som har problemer her, det er brukerne. On Topic: Kan man skyte en helipilot med 12.7en som sitter på biler/tanks? Altså igjennom ruta og ta piloten/gunner? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ohlord.. Slutt å oppføre dere som 12 år gamle drittunger a. Min bil er bedre enn din, neeei for Open Vectra er best, den er best best best. Det er ikke bilene som har problemer her, det er brukerne. On Topic: Kan man skyte en helipilot med 12.7en som sitter på biler/tanks? Altså igjennom ruta og ta piloten/gunner? Med en ekte kan du det, i spillet har jeg aldri prøvd Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) jepp m98'n kan plukke piloter/gunnere i både Heli, jet og humwee's Men den skyter .338 Magnum rounds ikke 12.7 Går vel også med mounted weapons og ja, men er jo værre og treffe med den. Endret 4. februar 2012 av b00n Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan tilogmed bruke pistol for å skyte piloten. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Disse er så utrolig morsomme http://www.youtube.com/watch?v=o1IVeKFHHnA&feature=mfu_in_order&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=cXGZCVGHDmQ&feature=mfu_in_order&list=UL http://www.youtube.com/watch?v=uZtFtqgGNh4&feature=mfu_in_order&list=UL 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan tilogmed bruke pistol for å skyte piloten. Jepp. Kan bruke alle skytevåpner igjennom den glassruta. i BC2 kunne man jo bruke 50 kaliberen gjennom selve arosseriet, så lenge man traff personen. Aner ikke om dette er mulig i BF3 på noen våpner? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan man bruke extended mag på vanlig assault? Ikke spilt så mye, men liker a971 (eller noe slikt) og ump (et eller annet) - men de har så få skudd i magasinet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, extended mag er bare til LMG-våpen. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er ikke bare LMG som har extended mag. Noen PDW og hagler har det også. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 tidi videoer.. morsomt at en av de første han tar kaller seg noobfreak ^^ Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva finnes av hack til BF3 og hva gjør de? Grunnen til jeg spør er at jeg har møtt på en spiller i det siste på serveren jeg for det meste spiller på. [VIP]Nicz_DK er spilleren og han har som regel mellom 80-100 kills hver runde og fra 0-4 i death. Han bruker nesten bare tanksen, noe som man også kan ses ut fra statestikken hans. Så jeg spør meg om han ikke bruker en eller annen form for hack? Funker aimbot i kjøretøy foreksempel? Har vanskelig for å tro at han er så god. Å spille strike at karkand med 64 mann og 1000 tickets mens man kjører rundt med tanks er neste umulig å klare uten i det minste å bli kverka et par ganger. Med denne karen klarer det fint. Ellers fikk jeg just headshot på 250m med .44 scoped. Det var heldig skudd. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Han der er nok clean. Han spiller for Team Denmark og er nok bare god. Har selv spilt match mot han og han er ikke noe bedre enn en gjennomsnittlig tanker som spiller aktivt, han har bare knukket koden for hvordan man skal hore tank public mest mulig effektivt. Du kan se han kjøre APC mot Team Tjekkia her: http://da.twitch.tv/nicz_dk/b/307042759 Endret 4. februar 2012 av SPRCO Lenke til kommentar
xTep Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva finnes av hack til BF3 og hva gjør de? Grunnen til jeg spør er at jeg har møtt på en spiller i det siste på serveren jeg for det meste spiller på. [VIP]Nicz_DK er spilleren og han har som regel mellom 80-100 kills hver runde og fra 0-4 i death. Han bruker nesten bare tanksen, noe som man også kan ses ut fra statestikken hans. Så jeg spør meg om han ikke bruker en eller annen form for hack? Funker aimbot i kjøretøy foreksempel? Har vanskelig for å tro at han er så god. Å spille strike at karkand med 64 mann og 1000 tickets mens man kjører rundt med tanks er neste umulig å klare uten i det minste å bli kverka et par ganger. Med denne karen klarer det fint. Ellers fikk jeg just headshot på 250m med .44 scoped. Det var heldig skudd. Ta med deg en kompis på Teamspeak / VT / Skype og kjør tanks på 64 player infanteri server, så skal du se killsene renner inn. Fullt mulig å få killstreaks på 100+ uten noe som helst cheat. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 har aldrig selv opplevd noen som jukser. Synes en skal være litt forsiktig ingame å slenge det rundt seg, ikke at jeg sier noen av dere gjør det men sånt generellt. Blir fort dårlig stemning i chatten har jeg merket.. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 OT: noen som har erfaring med dropbox? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 OT: noen som har erfaring med dropbox? Har brukt Dropbox. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå