Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Så laggete alle serverne virket i dag. Ikke veldig, men det kjører ikke glatt. Får ikke til noen ting i alle fall, selv om jeg har lav ping.

Lenke til kommentar

Har ikke slitt med disconnecting, har heller hatt problemer med å komme inn på selve spillet. Har avsluttet prosessen ørten ganger før jeg omsider kommer inn. Plutselig spør den meg om passord selv om jeg har valgt at den skal huske det en million ganger.

Lenke til kommentar

Det "husk at X var ræl i starten" argumentet er utbrukt. Steam var ræv når det kom ja. Men det er dessverre ikke noe wormhole i markedet som gjør at Origin fra 2012 konkurrerer med Steam slik det var i 2004. De konkurerer med Steam slik det funker i dag. Og i dag er det totalt overlegent Origin.

Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... :innocent:

Endret av MrLee
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det "husk at X var ræl i starten" argumentet er utbrukt. Steam var ræv når det kom ja. Men det er dessverre ikke noe wormhole i markedet som gjør at Origin fra 2012 konkurrerer med Steam slik det var i 2004. De konkurerer med Steam slik det funker i dag. Og i dag er det totalt overlegent Origin.

Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... :innocent:

Steam er jo FTW! Aldri problemer what so ever, i motsetning til Origin..

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan supressorer skal tolkes utifra dette:

http://bf3blog.com/2012/01/dice-discusses-bf3-weapon-accessory-tweaks/

?

jeg forstår det egentlig slik at en kommer til å få mindre rekyl helt til eg kommer til "minor nerf" delen i teksten.

Endelig har jeg også fått L85en. Den/de norske battletoads serveren/e har vært helt geniale med tanke på balanserte lag på sqdm. Makan til nærme utfall skal en lete lenge etter. Selvfølgelig hender det jo at et lag gruser resten :p

Lenke til kommentar

Jeg forsøker akkurat nå å joine BF3 ifra bærbaren min for morroskyld men etter at det står Joining server så avbrytes bare prosessen uten videre notis. Bærbaren er ikke den beste i det hele tatt men tenkte å se om det går på low. Noen som vet ka som kan feile eller noe eg kan ha glemt? samme på SP.

Lenke til kommentar

Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin.

Trolig samme driten som Valve røykte da de lagde Steam :shrug:

Steam er jo FTW! Aldri problemer what so ever, i motsetning til Origin..

Vel, da kan ikke du ha vært med Steam fra begynnelsen. Har hatt utrolig mye dritt med det opplegget der. Primært når spill lanseres, men har også skjedd under vanlige forhold :(

Lenke til kommentar

Har smått med flimmring i skjermen, ikke plagsomt men har det med hz å gjøre? :p

Det er veldig godt mulig ja. Jeg merker ihvertfall en stor forskjell fra 60 til 120hz. Blir nok enda mere merkbart jo lavere du har. Har du mindre enn 60, så merker du nok flimring i en større grad.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...