MrLee Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen andre som blir disconnectet hele tiden fra origin? hver gang jeg joiner et game, faar jeg opp at jeg maa logge inn, gjor det, joiner igjen, og det samme skjer igjen. 1300 andre har postet på forum om origin problemer. Hva tror du? http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347873840924/ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin. Trolig samme driten som Valve røykte da de lagde Steam Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Får opp spilla mine nå, men får ikke joina. Står noe om at jeg mangler en oppdatering. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Møøø! Får ikke engang startet origin jeg... jaja, bra dag å være stuptrøtt på da! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fikk denne melding fra Origin nå ved oppstart av pc'en. Den difuse fargen skyldes heng 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Så laggete alle serverne virket i dag. Ikke veldig, men det kjører ikke glatt. Får ikke til noen ting i alle fall, selv om jeg har lav ping. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvilket program bruker dere til å sette forskjellig "coustom" hz på skjermen? Jeg trenger å bruke 58hz da 59hz og v-sync ikkje er helt perfekt. "bump" Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har smått med flimmring i skjermen, ikke plagsomt men har det med hz å gjøre? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har ikke slitt med disconnecting, har heller hatt problemer med å komme inn på selve spillet. Har avsluttet prosessen ørten ganger før jeg omsider kommer inn. Plutselig spør den meg om passord selv om jeg har valgt at den skal huske det en million ganger. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin. Trolig samme driten som Valve røykte da de lagde Steam Steam er jo FTW! Aldri problemer what so ever, i motsetning til Origin.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tja, husker at Steam også hadde sin del problemer i oppstartsfasen. Nå har de faktisk hatt en del år på seg på å fikse.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Det "husk at X var ræl i starten" argumentet er utbrukt. Steam var ræv når det kom ja. Men det er dessverre ikke noe wormhole i markedet som gjør at Origin fra 2012 konkurrerer med Steam slik det var i 2004. De konkurerer med Steam slik det funker i dag. Og i dag er det totalt overlegent Origin. Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... Endret 4. februar 2012 av MrLee 3 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Det "husk at X var ræl i starten" argumentet er utbrukt. Steam var ræv når det kom ja. Men det er dessverre ikke noe wormhole i markedet som gjør at Origin fra 2012 konkurrerer med Steam slik det var i 2004. De konkurerer med Steam slik det funker i dag. Og i dag er det totalt overlegent Origin. Ooh den nye BMWen min har masse problemer. Jo men husk at Model-T Forden også hadde mange problemer da den ble lansert.... Steam er jo FTW! Aldri problemer what so ever, i motsetning til Origin.. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kan noen fortelle meg hvordan supressorer skal tolkes utifra dette: http://bf3blog.com/2012/01/dice-discusses-bf3-weapon-accessory-tweaks/ ? jeg forstår det egentlig slik at en kommer til å få mindre rekyl helt til eg kommer til "minor nerf" delen i teksten. Endelig har jeg også fått L85en. Den/de norske battletoads serveren/e har vært helt geniale med tanke på balanserte lag på sqdm. Makan til nærme utfall skal en lete lenge etter. Selvfølgelig hender det jo at et lag gruser resten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 -50% base accuracy på hip fire høres ikke ut som en buff akkurat Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 hehe.. det var de + og - ene eg ikke forstod meg ordentlig på ^^ http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/04/battlefield-3-screenshot-151.jpg Er ikke helt 100% slik jeg kunne ønsket meg det men hadde cockpitten ingame sitt slik ut hadde det vært myyye fetere og ikke minst meir oversiktlig. Hater at alle arcade spill må trøkke trynet ditt langt opp i HUDen. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg forsøker akkurat nå å joine BF3 ifra bærbaren min for morroskyld men etter at det står Joining server så avbrytes bare prosessen uten videre notis. Bærbaren er ikke den beste i det hele tatt men tenkte å se om det går på low. Noen som vet ka som kan feile eller noe eg kan ha glemt? samme på SP. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin. Trolig samme driten som Valve røykte da de lagde Steam Steam er jo FTW! Aldri problemer what so ever, i motsetning til Origin.. Vel, da kan ikke du ha vært med Steam fra begynnelsen. Har hatt utrolig mye dritt med det opplegget der. Primært når spill lanseres, men har også skjedd under vanlige forhold Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ohhhh fikk 30k i score med alle medaljene osv Min forste runde i helikopter 24/7 som gunner, utrolig artig! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Har smått med flimmring i skjermen, ikke plagsomt men har det med hz å gjøre? Det er veldig godt mulig ja. Jeg merker ihvertfall en stor forskjell fra 60 til 120hz. Blir nok enda mere merkbart jo lavere du har. Har du mindre enn 60, så merker du nok flimring i en større grad. Endret 4. februar 2012 av BadSmile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå