TheKims Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har hørt noe rykter om at det skal komme en map pack nå i Februar. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har ikke hørt noen ting om det, men har hørt det skal komme en patch derimot. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) wat? Folk som eier servere kan velge slik at kunn personer fra XX land har tilgang. Kjekt om du har en norsk server, så vil du ikke at russere kommer.. Eller bare blokkere land som er langt ifra Norge, som gjør at man sannsynligvis vil få høy ping.. Endret 3. februar 2012 av Merko. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) haha, evig tidig! kommer det flere gi en heads up! Edit: ( videoen på forrige side.) Endret 3. februar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har hørt noe rykter om at det skal komme en map pack nå i Februar. Noen som kan bekrefte dette? Har hørt rykter om at det kommer en patch på 3,9 GB. Som skal innholde bugfixes og tweaking. Samt Commrose blir kraftig forbedret. Samt Battlerecorder. Man bruker ikke 3,9 GB på bare det, så hvis det tallet stemmer, skal du ikke se bort i fra noen maps. Andre rykter igjen sier at den neste map-pack kommer til sommeren, og skal foregå i USA. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Litt om neste patch: http://bf3blog.com/2012/01/upcoming-battlefield-3-patch-what-we-know/ Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fikk denne meldingen igår Game disconenected: you were kicked by an admin.Stated reason: FACK YOU 3 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Fikk denne meldingen igår Game disconenected: you were kicked by an admin.Stated reason: FACK YOU Litt morsom da med forsøket å legge på en russisk aksent :!: 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Fikk denne meldingen igår Game disconenected: you were kicked by an admin.Stated reason: FACK YOU Litt morsom da med forsøket å legge på en russisk aksent :!: Det var på en russisk server http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/8d790f39-0ed3-4c4e-8e6e-01ce7cadd451/Multiplay-RUS-24-7-1-Men-Start-2000-Tickets-DC/ Endret 3. februar 2012 av Speedbatov Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 wat? hehe den har jeg fått også Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Flere en meg som sliter med "Game disconected" ? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Mulig jeg er latterlig dårlig til å fly jet, men jeg føler at steget for å få heatseekers er enormt stort å ta. Jeg har flydd snart et par timer i jet uten å få poeng whatsoever. Jeg klarer rett og slett ikke å holde jeten stabil lenge nok til at 20mmeren gjør noe som helst damage. Nuhvel, jeg er "fersk" enda, men vi får se. Jøss. Testa fly og helikopter for første gang her på tirsdag. Fikk heatseakers på begge deler ganske fort(1-2 timer). Bare å skyte ned andre fly, helikopter. Et bra tips er å spotte fotsoldater og tanks og skyte de. Jeg har funnet ut at det er helt håpløst å treffe ting om man styrer med piltastene. Sikt sånn ca og finjuster med musa. Bruker musa når jeg bruker 20mm. Bare husk på at du bruker musa når du nærmer deg bakken Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Origin funker ikke hos meg nå. Vil ikke starte opp skikkelig. Reinstall hjalp ikke. Noen andre som sliter? Edit: Begynte selvfølgelig å fungere igjen kort tid etter at jeg besøkte forumet for å whine. Endret 3. februar 2012 av sn0dig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja, veldig mange sliter med Orishit nå. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg sliter også. Irriterer meg at jeg begynte å reinstallere og styre før jeg skjønte at feilen lå hos Origin. Altfor dårlig info fra EA syns jeg. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin. Endret 3. februar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvilket program bruker dere til å sette forskjellig "coustom" hz på skjermen? Jeg trenger å bruke 58hz da 59hz og v-sync ikkje er helt perfekt. Vil hvite hva EA roykte naar de lagde origin. Sikkert det samme som deg Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen andre som blir disconnectet hele tiden fra origin? hver gang jeg joiner et game, faar jeg opp at jeg maa logge inn, gjor det, joiner igjen, og det samme skjer igjen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Får faen ikke joinet spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå