Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wat?

Folk som eier servere kan velge slik at kunn personer fra XX land har tilgang.

 

Kjekt om du har en norsk server, så vil du ikke at russere kommer.. :tease:

 

Eller bare blokkere land som er langt ifra Norge, som gjør at man sannsynligvis vil få høy ping..

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Har hørt noe rykter om at det skal komme en map pack nå i Februar. Noen som kan bekrefte dette?

Har hørt rykter om at det kommer en patch på 3,9 GB. Som skal innholde bugfixes og tweaking. Samt Commrose blir kraftig forbedret. Samt Battlerecorder.

 

Man bruker ikke 3,9 GB på bare det, så hvis det tallet stemmer, skal du ikke se bort i fra noen maps. Andre rykter igjen sier at den neste map-pack kommer til sommeren, og skal foregå i USA.

Lenke til kommentar

Mulig jeg er latterlig dårlig til å fly jet, men jeg føler at steget for å få heatseekers er enormt stort å ta. Jeg har flydd snart et par timer i jet uten å få poeng whatsoever. Jeg klarer rett og slett ikke å holde jeten stabil lenge nok til at 20mmeren gjør noe som helst damage.

 

Nuhvel, jeg er "fersk" enda, men vi får se.

 

Jøss. Testa fly og helikopter for første gang her på tirsdag. Fikk heatseakers på begge deler ganske fort(1-2 timer). Bare å skyte ned andre fly, helikopter. Et bra tips er å spotte fotsoldater og tanks og skyte de.

 

Jeg har funnet ut at det er helt håpløst å treffe ting om man styrer med piltastene. Sikt sånn ca og finjuster med musa. Bruker musa når jeg bruker 20mm. Bare husk på at du bruker musa når du nærmer deg bakken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...