KakeMonster3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 noen europeere som har fått det til. jeg er ikke en av dem Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Som sagt, det er ikke så vanskelig å ordne seg en amerikansk IP-adresse. Selv gidder jeg ikke, ikke for en dogtag som jeg aldri kommer til å bruke uansett. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva er vits med de dogtaggene? Så lenge våpen ikkje skader mere med dogtag, så ser jeg ikkje poenget Kanskje det er noe "fjortissgreier" jeg ikkje skjønner meg på 4 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Btw. kom på at kanskje et sånt program som kamuflerer lokasjonen din kunne kommet inn hendig her. mener hardware.no eller itavisen.no snakket om det for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hahaha... evig tragisk.. Damvand peak CQ med 64 spillere er jo bare total carnage... Eneste grunnen eg kan tenke meg at det er gøyt å spille de banene i lengden er fordi du fort som f får unlocks som krever bruk av rpg eller m230'en.. Fyttirakkern, lignende galskap ska man lete lenge etter. Det er jo ikke det verste eksempelet, men at Damavand i praksis er en eneste stor tunnel er synd. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 DICE søker etter en "Anti Cheat Administrator". http://annonsoversikt.monster.se/Anti-Cheat-Administrator-jobb-Stockholm-STHM-SE-106171163.aspx?WT.mc_n=SM_Job_Twt_106171163 Kanskje de klarer å ta flere som cheater da. Rart de ikke har noen som jobber med det allerede. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Problemet er at det er vanskelig for DICE å bevise at noen cheater, med mindre de blir fanget av Punkbuster (noe såvidt jeg forstår ingen blir). Når noen står i uncap base og skyter folk med shotgun på andre siden av kartet, da kan det ikke være vanskelig å bevise vel? Er ikke sånn det funker. Når cheaterne ikke blir tatt av anticheat (Punkbuster), så finnes det ikke noe bevis for at de faktisk har cheatet. Innocent until proven guilty. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Som sagt, det er ikke så vanskelig å ordne seg en amerikansk IP-adresse. Selv gidder jeg ikke, ikke for en dogtag som jeg aldri kommer til å bruke uansett. jeg fikk de da jeg såg en film på nettet. selv om jeg ikke har amerikans ip og heller ikke brukte noe program, så fikk jeg de uten problem. det var ca da spillet kom ut. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Finnes det statistikk på kill assists? Nevermind, fant det. Endret 30. januar 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Som sagt, det er ikke så vanskelig å ordne seg en amerikansk IP-adresse. Selv gidder jeg ikke, ikke for en dogtag som jeg aldri kommer til å bruke uansett. jeg fikk de da jeg såg en film på nettet. selv om jeg ikke har amerikans ip og heller ikke brukte noe program, så fikk jeg de uten problem. det var ca da spillet kom ut. Jeg fikk dem glatt jeg også uten noe triksing med IP. Sikker på at det ikke var ett tidsbegrenset tilbud som ikke er mulig lengre? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bare jeg som sliter med at BF3 hopper plutselig ut i windowed mode når jeg spiller? Må liksom trykke på vinduet for at jeg skal komme meg tilbake til fullskjerm og ha lyd. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Samma skjer her, caps locken som jeg dytter borti. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hm, ja det har jeg faktisk ikke tenkt på, skal sjekke nå om det har en sammenheng. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Detaljer om patchen som kommer snart DICE has confirmed will make their way into the new patch, which should be released in early February. The list of confirmed additions: Commo Rose 2.0: a complete overhaul of the “Q”-button communications interface, with new commands, voice overs, and more. Weapon specific accessory tweaks: accessories such as silencers, foregrips etc. will now be tweaked on a per weapon basis and not globally. All accessories are expected to be tweaked in this patch. For more, see a full list of accessory tweaks. A fix for MAV riding will be applied Random “Bad Luck” deaths will be fixed across all platforms. PlayStation 3 users will see a VOIP fix Drivers will now get 50 points for “vehicle assist kills”. Pilot assist points will be increased as well. Sniper rifles will get increased accuracy after aiming-down with Red Dot or Holo sights. And a few unconfirmed patch notes, but issues/features that DICE are looking into: The USAS-12 with Frag rounds will be balanced (unconfirmed: DICE has said they are looking into it). The resupply speed on the M320 grenade launcher might get increased, according to DICE. Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles. Fall damage is being looked into as well. Min lenke Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvis det der er alt patchen inneholder så blir jeg seriøst skuffa. Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles. Bra prioritering.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Håper ikke helikoptere får tut Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvis det der er alt patchen inneholder så blir jeg seriøst skuffa. Horn sounds will be added to Humvees and other transport vehicles. Bra prioritering.. Helt enig, er jo mer eller mindre alt som mangler i spillet.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 "Drivers will now get 50 points for “vehicle assist kills”. Pilot assist points will be increased as well." Bra! Den som flyr feks viper gjør jo minst halve jobben når gunner får kills. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 USAS-12 med 12x Frag rounds og Extended Magazine er så jævlig overkill. Håper den blir fikset fort som faen! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Så, da havnet jeg plutselig i en helnorsk squad helt random. Fy faen det var gøy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå