TheKims Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) 15 kills med miniLittlebird inni tunnelen på Damavand Peak Er vel det jeg bruker å klare med vanlig våpen http://youtu.be/GdSqc8vjVpo Endret 29. januar 2012 av Kim Spartacus 1 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 15 kills med miniLittlebird inni tunnelen på Damavand Peak Er vel det jeg bruker å klare med vanlig våpen Jeg og. på en dårlig dag Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Så lenge jeg får flere kills enn deaths å klarer å kapre noen flagg er jeg fornøyd. Når man ser statsene mine så lurer man på om det er en 6 årings som har spillt Må vel prøve å forbedre alle punkter litt, bruker litt mye tid på å loke rundt i helikopter å ender opp med 7-8 kills i løpe av en runde. Ja jeg vet jeg suger som pilot Endret 30. januar 2012 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Edit: glem det fant ut. Endret 30. januar 2012 av Blax Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI&feature=player_embedded Epic..!!! 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 old video is old 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Så lenge jeg får flere kills enn deaths å klarer å kapre noen flagg er jeg fornøyd Når man ser statsene mine så lurer man på om det er en 6 årings som har spillt Må vel prøve å forbedre alle punkter litt, bruker litt mye tid på å loke rundt i helikopter å ender opp med 7-8 kills i løpe av en runde Ja jeg vet jeg suger som pilot Så lenge jeg får flere kills enn deaths å klarer å kapre noen flagg er jeg fornøyd Når man ser statsene mine så lurer man på om det er en 6 årings som har spillt Må vel prøve å forbedre alle punkter litt, bruker litt mye tid på å loke rundt i helikopter å ender opp med 7-8 kills i løpe av en runde Ja jeg vet jeg suger som pilot Du får joine treningservere med heli. Jeg liker å tro jeg har blitt ganske god på å fly. Lenke til kommentar
xip Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg dør bare hele tiden, trur alle jukser! Men så fant jeg ut at Team Deathmatch var mye artigere, der sugde de like mye som meg Så slem folk skulle være her da, stikker heller over til GNU/Linux gjengen å kompilerer en kernel mens jeg ser på Star Trek: Captain Janeway. 3 Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg dør bare hele tiden, trur alle jukser! Men så fant jeg ut at Team Deathmatch var mye artigere, der sugde de like mye som meg Så slem folk skulle være her da, stikker heller over til GNU/Linux gjengen å kompilerer en kernel mens jeg ser på Star Trek: Captain Janeway. Nøøørd Ikke vær hårsår, its just a game Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Så lenge jeg får flere kills enn deaths å klarer å kapre noen flagg er jeg fornøyd Når man ser statsene mine så lurer man på om det er en 6 årings som har spillt Må vel prøve å forbedre alle punkter litt, bruker litt mye tid på å loke rundt i helikopter å ender opp med 7-8 kills i løpe av en runde Ja jeg vet jeg suger som pilot Så lenge jeg får flere kills enn deaths å klarer å kapre noen flagg er jeg fornøyd Når man ser statsene mine så lurer man på om det er en 6 årings som har spillt Må vel prøve å forbedre alle punkter litt, bruker litt mye tid på å loke rundt i helikopter å ender opp med 7-8 kills i løpe av en runde Ja jeg vet jeg suger som pilot Du får joine treningservere med heli. Jeg liker å tro jeg har blitt ganske god på å fly. Finnes desverre ikke noe sånt på Ps3. Har prøvd å spille på Pc, men mus og tastatur funka ikke helt for meg Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 På BF2142 hadde jeg bra kontroll på angrepsheli. Nå holder jeg meg unna spakene.. Hender jeg sitter på som gunner, det funker fint hvis piloten er kompetent. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Finnes desverre ikke noe sånt på Ps3. Har prøvd å spille på Pc, men mus og tastatur funka ikke helt for meg CO-OP er fin trening for helikopter! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Finnes desverre ikke noe sånt på Ps3. Har prøvd å spille på Pc, men mus og tastatur funka ikke helt for meg Jeg bruker ps3 kontrolleren da jeg flyr på pc. Funker fint Et raskt googlesøk gir deg programmet du trenger. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Selv kjører jeg nesten bare helikopter! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 15 kills med miniLittlebird inni tunnelen på Damavand Peak Er vel det jeg bruker å klare med vanlig våpen http://youtu.be/GdSqc8vjVpo Bra fløyet, men kanskje en ide om å prøve å armere denne bomben en eller to ganger ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI&feature=player_embedded Epic..!!! Hehe nice. :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Finnes desverre ikke noe sånt på Ps3. Har prøvd å spille på Pc, men mus og tastatur funka ikke helt for meg CO-OP er fin trening for helikopter! Flyingen i seg selv går greit, jeg må bare bli litt flinkere med aim å det å se folk på bakken. Har kun 83 kills med helikopter med 5 timer spillt, så det er virkelig forbedrings potensiale der Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Viktig å ha en copilot i helikopteret (Gunner). Det er hans oppgave å spotte. Veldig effektivt om dere kommuniserer. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Finnes desverre ikke noe sånt på Ps3. Har prøvd å spille på Pc, men mus og tastatur funka ikke helt for meg CO-OP er fin trening for helikopter! Bare det å få flydd da... :/ Er jo rimelig 50/50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå