Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gulf er jo verste banen på B2K...

Jeg vil påstå at Wake er verste banen på hele jævla spillet. Vel 50% av spillerne på en hvilken som helst 64-spillers server med Wake Island havner i en eller flere av følgende kategorier:

 

-Spillere som kun vil spawne i jet eller heli

-Snipere med 12X scope som ikke kan bruke SOFLAM

-Spillere (på angripende lag) som kun fokuserer på å stjele fiendens heli

 

Kartet var en av mine personlige favoritter i BF 1942, men nå finner jeg meg en ny server hver gang det kartet dukker opp. Det er tidvis greit å spille som US, men for RU som ofte må sitte og vente på en hær av snipere og heli-campere er det grusomt kjedelig. Til tross for øyas hesteskoform, er det helt lineært - i et kjøretøy har man bare valg mellom å kjøre forover eller bakover, det er veldig lite rom for taktiske manøvre. Og pilotene på US blir tvunget til å fly et F35 som rett og slett ikke duger på åpen slagmark mot de helt overlegne kampflyene på RU sin side. Samme fly på Gulf of Oman, derimot, kan være både morsomt og effektivt, dersom man mestrer hover og kan sveve mellom høyblokkene uten å bli truffet av tanks/heli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde problemer etter installering og updates, gikk inn på MP fikk spilt 30 sek før jeg gikk direkte til desktop, ingen feilmelding eller noe annet jeg kunne bruke for å finne ut hva som var feil.

 

Så da brukte jeg jo det store internett, reparerte først, funka ikke, oppdaterte drivere, funka ikke og så oppdaterte jeg PB.

Siden da har det fungert feilfritt.

PB Feilmeldinger osv, står som oftest inne på Battlelog. Lurt at du ikke lukker nettleseren når du går inn i BF3. Om du vil vite om sånne type feilmeldinger :new_woot:

 

Lukka aldri nettleseren og så heller ikke noen feilmeldinger.

Mulig jeg ikke fulgte godt nok med tho :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om crossairs på choppers. Jeg har flydd en stund, men jeg klarer bare ikke å se hvilket crossairs jeg skal bruke... Jeg har vært alene på en server og testet ut dette, og fannt ut at den andre crossair i attack helikopteret(nr2 på det første bildet) er den jeg skal bruke. Men etterhvert når jeg har prøvd å bruke den, har jeg bommet mye, og på videoer av gameplay fra bf3, ser jeg at de bruker nr1. Hvordan er den riktige å bruke? vil gjærne ha svar på både attack chopper og recon :)

Er #1 når du ligger helt stille i lufta. Hvis du beveger deg kan den henge etter litt, så den ikke er helt nøyaktig. #2 er som sagt tidligere bare en "vater".

 

edit: Noen som joiner litt BF3? :3

 

(Gud forby 1000-ticket conquest servere, hardcore og 64p metro)

 

edit2:

 

Det eneste mappet jeg spiller fra B2K er Gulf bana. Resten er crap etter min mening. :p

 

Jeg også bruker kun (W,A,S,D) og mus når det kommer til jets.

Gulf er jo verste banen på B2K...

aha, takker ;)

Lenke til kommentar

Ubalanserte lag er så fakkings plagsomt. Å bare bli totalt overkjørt i rush, hele laget sitter BAK sine egne m-coms og venter på fienden med sniper. Jeg er den eneste som rusher, og når jeg ranter i chatten får jeg høre av han ene at jeg var noob fordi han hadde høyere k/d. Ragequit. Jeg leda forresten på poeng på laget mitt hele runden, selvom jeg ikke fkk til stort.

 

Vi spilte def, men jeg mente det å møte fienden og ikke la de slippe til m-coms. Å sitte å vente er sjelden lurt.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Hva sier dere til en liten ''get together'' Lørdags kveld på f.eks diskusjon sin server? :)

 

Med på den :) Får sikkert med et par kompiser også ^^

 

 

Hva sier dere til en liten ''get together'' Lørdags kveld på f.eks diskusjon sin server? :)

 

sko gjerne gjort det idag om folk kan iom at jeg skal på bryllup i london på lørdag. Ikke orker jeg dra med meg stasjonæren dit desverre selv om det sikkert hadde vært en opplevelse i seg selv.

Er noen med ikveld i 9 tiden?

 

Et litt OT spørsmål:

Jeg åpner alltid battlelog i chrome, tingen er at chrome lagrer ikke at jeg er innlogget der. Hvordan får jeg det til? Jeg har prøvd på remember me uten hell og ikke finner jeg noe i instillingene til selve chrome.

 

 

Hva sier dere til en liten ''get together'' Lørdags kveld på f.eks diskusjon sin server? :)

Hvis jeg ikke drar hjem i helga, kan jeg nok :p

 

Fettt fikk svar! :D Hva sier dere til i 9 tiden i morgen? Blir sikkert med på noen runder i kveld og!

Lenke til kommentar

Kan SOFLAM søke selv, eller må man kontrollere den manuelt?

 

Soflam søker selv, men bare den veien du har stilt den, og kun et kjøretøy av gangen. Du flytte på siktet ved hjelp av fjernkontrollen.

Huh? Naar jeg styrer den manuelt kan jeg bare sikte inn paa 1 av gangen, akkurat som hvis man ikke styrer den manuelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Han her var mildt sagt irriterende å få på motstanderlaget. Helt håpløst å få tatt ned det helikopteret, siden ingen ville bruke hverken soflam eller javelin, og å få lock on med stinger var komplett umulig. Eneste gangene han ble drept var dersom han var uforsiktig, og kjørte borti ting.

 

https://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/whiteout1911/vehicles/235513230/pc/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...