Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

No scope er tingen :) Noen som har prøvd ut Soflam og guided missiles på tanks? Må jo være genialt på maps som Caspian Border, kan man Locke på fly og heli da?

Det er temmelig genialt. Funker veldig bra på rush som forsvarer. 1-2 soflam og 2-4 stk med javelin og man har fratatt motstanderen alt av kjøretøy. (fungerer sjelden bra når man spiller public).

Et tips når man møter på fiendtlige soflams er å ta de ut med javelin, er du heldig da får du også han som har satt den ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No scope er tingen :) Noen som har prøvd ut Soflam og guided missiles på tanks? Må jo være genialt på maps som Caspian Border, kan man Locke på fly og heli da?

Ja, Soflam skal fungere for Guided Shell også. Og man kan skyte ned fly og helikoptere. Fordelen med Javelin kontra Guided Shell er at Javelin reload'er litt fortere. Men igjen, Guided Shell skytes mye raskere, samt du har armour rundt deg, samt du er mer mobil.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor lang rekkevidde har Soflamen? Har spillt så lite Recon så har ikke unlocket den enda.

Visst man f,eks setter den fra seg på C på Caspian, dekker den hele mappen da?

C på 64 eller 32?

Hvis du setter den på Hilltop skal den dekke alle flaggene (sett bort fra at du ikke har Line-of-sight). Jeg har ikke noe tall på hvor langt den rekker, men går fint å target et helikopter som ikke er for langt unna. Verre med jagerfly som flyr veldig mye over alt.

Det er noe begrensninger med Soflam når det kommer til rekkevidde. På Operation Firestorm oppå Sniper-Hill klarer vel den nesten ikke mer enn de nærmeste flaggene. Kargh Island ovenfor masta klarer også bare de nærmeste flaggene. (Etter hva jeg husker da, du finner sikekrt et konkret meter-tall hvis du søker litt på nettet)

Lenke til kommentar

Ja, skjønner. Er ikke lett å ta ut flyvende gjendstander aleine når du bruker Stinger.

Jet kan bare bruke flares, og fly bort fra midten av banen, og fly tilbake når flares har reload'et. Eventuelt bruke Extinguisher eller den Fly-nærme-bakken-og-det-tar-lenger-tid-for-at-lock-on-skjer.

Lenke til kommentar

Hvor lang rekkevidde har Soflamen? Har spillt så lite Recon så har ikke unlocket den enda.

Visst man f,eks setter den fra seg på C på Caspian, dekker den hele mappen da?

C på 64 eller 32?

Hvis du setter den på Hilltop skal den dekke alle flaggene (sett bort fra at du ikke har Line-of-sight). Jeg har ikke noe tall på hvor langt den rekker, men går fint å target et helikopter som ikke er for langt unna. Verre med jagerfly som flyr veldig mye over alt.

Det er noe begrensninger med Soflam når det kommer til rekkevidde. På Operation Firestorm oppå Sniper-Hill klarer vel den nesten ikke mer enn de nærmeste flaggene. Kargh Island ovenfor masta klarer også bare de nærmeste flaggene. (Etter hva jeg husker da, du finner sikekrt et konkret meter-tall hvis du søker litt på nettet)

24 :) Suger maks når jeg må spille med mus og tastatur, så jeg holder meg til Ps3.

Lenke til kommentar

Ja, skjønner. Er ikke lett å ta ut flyvende gjendstander aleine når du bruker Stinger.

Jet kan bare bruke flares, og fly bort fra midten av banen, og fly tilbake når flares har reload'et. Eventuelt bruke Extinguisher eller den Fly-nærme-bakken-og-det-tar-lenger-tid-for-at-lock-on-skjer.

Sant det.. det blir få kills med Stinger siden du bare får tid til 1 skudd før de stikker av. Blir bare mye "Disable Vehicle" og kanskje "Vehicle Destroyed"-score

Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd dette?

http://bildr.no/view/1089846

Skjer ofte når jeg kjører helikopter! :(

ja, men det er ei stund siden. da fikk jeg en del av de. veldig irriterende. derfor måtte jeg reinstallalere bf3 flere ganger. de siste gangene brukte jeg fix verktøy gjennom origin. det tar veldig lang tid også. lurer på om det kan noe med korrupte filer. windows ser alle filer som korrupte. det lager bare faenskap. de stopper noen filer og origin sier man må reinstallalere pga manglende filer b.a.

Endret av Sopps
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd dette?

http://bildr.no/view/1089846

Skjer ofte når jeg kjører helikopter! :(

Får ikke den meldingen, men med meg fryser spillet ofte når jeg flyr jets. Kommer bare "Spillet sluttet og fungere."

Som oftest fryser bare spillet her også, men har fått den meldingen nå to ganger. Skjer bare når jeg kjører helikopter. :/

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Hadde problemer etter installering og updates, gikk inn på MP fikk spilt 30 sek før jeg gikk direkte til desktop, ingen feilmelding eller noe annet jeg kunne bruke for å finne ut hva som var feil.

Så da brukte jeg jo det store internett, reparerte først, funka ikke, oppdaterte drivere, funka ikke og så oppdaterte jeg PB.

Siden da har det fungert feilfritt.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål om crossairs på choppers. Jeg har flydd en stund, men jeg klarer bare ikke å se hvilket crossairs jeg skal bruke... Jeg har vært alene på en server og testet ut dette, og fannt ut at den andre crossair i attack helikopteret(nr2 på det første bildet) er den jeg skal bruke. Men etterhvert når jeg har prøvd å bruke den, har jeg bommet mye, og på videoer av gameplay fra bf3, ser jeg at de bruker nr1. Hvordan er den riktige å bruke? vil gjærne ha svar på både attack chopper og recon :)

Er #1 når du ligger helt stille i lufta. Hvis du beveger deg kan den henge etter litt, så den ikke er helt nøyaktig. #2 er som sagt tidligere bare en "vater".

edit: Noen som joiner litt BF3? :3

(Gud forby 1000-ticket conquest servere, hardcore og 64p metro)

edit2:

Det eneste mappet jeg spiller fra B2K er Gulf bana. Resten er crap etter min mening. :p

Jeg også bruker kun (W,A,S,D) og mus når det kommer til jets.

Gulf er jo verste banen på B2K...

Endret av Camorack
Lenke til kommentar

Hadde problemer etter installering og updates, gikk inn på MP fikk spilt 30 sek før jeg gikk direkte til desktop, ingen feilmelding eller noe annet jeg kunne bruke for å finne ut hva som var feil.

Så da brukte jeg jo det store internett, reparerte først, funka ikke, oppdaterte drivere, funka ikke og så oppdaterte jeg PB.

Siden da har det fungert feilfritt.

PB Feilmeldinger osv, står som oftest inne på Battlelog. Lurt at du ikke lukker nettleseren når du går inn i BF3. Om du vil vite om sånne type feilmeldinger :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...