Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor høy ping er egentlig akseptabelt å ha på MP? Opplever endel merkelige ting når jeg spiller som f,eks at jeg skyter først på en, men han dreper meg. Virker også som at jeg bare tåler 1 skudd uansett avstand og våpen, mens de jeg skyter på trenger 5-6 treff før de går i bakken.

Jeg vil si grensen ligger på 150-160. Mer enn det så er man utenfor Europa eller på et helvetes dårlig polsk nett.

Over 100 er for mye hvis de andre har lav ping, blir en merkbar forskjell. Alt under 100 er akseptabelt, men bruker oftest servere der man har 20-60 i ping.

Lenke til kommentar

Hva sier dere til en liten ''get together'' Lørdags kveld på f.eks diskusjon sin server? :)

sko gjerne gjort det idag om folk kan iom at jeg skal på bryllup i london på lørdag. Ikke orker jeg dra med meg stasjonæren dit desverre selv om det sikkert hadde vært en opplevelse i seg selv.

Er noen med ikveld i 9 tiden?

Et litt OT spørsmål:

Jeg åpner alltid battlelog i chrome, tingen er at chrome lagrer ikke at jeg er innlogget der. Hvordan får jeg det til? Jeg har prøvd på remember me uten hell og ikke finner jeg noe i instillingene til selve chrome.

Lenke til kommentar

Hvor høy ping er egentlig akseptabelt å ha på MP? Opplever endel merkelige ting når jeg spiller som f,eks at jeg skyter først på en, men han dreper meg. Virker også som at jeg bare tåler 1 skudd uansett avstand og våpen, mens de jeg skyter på trenger 5-6 treff før de går i bakken.

Under 50, alt over er som å tråkke i sirup.

Dog, det du opplever skjer dessverre konstant i BF3, uavhengig av ping.

Lenke til kommentar

Man bør holde seg under 100 iallefall. Etter det så merker man fort at noe er galt :!:

Tror det bare føles at de bruker én kule mens de egentlig 'sprayer' magasinet på deg. Er ialleflal tilfellet når jeg snakker med andre over Skype, når vi dreper hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...