Nerowulf Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) At fienden skyter ned jets og heli som står på bakken kan jeg si meg enig er litt dumt. Men om fienden klarer å ta over alle basene og pusher på vår Main-base, så er det jo strengt tatt vår egen feil?! Det er vel strengt tatt ens egen feil, i de fleste tilfeller. Men det er jo ikke noe gøy for noen av lagene at det ene bare står og bombarderer startbasen tilbake til steinalderen. Føler det er mest riktig å trekke seg tilbake til flaggene og forsvare de, samtidig som de andre får en sjanse til comeback. Burde være en slags allmenn aksept for at det var det "riktige". Funker ikke om ikke alle er med på det, dog. De som synes det er morsomt å bare gangrape det andre laget ødelegger litt for de som faktisk vil spille spillet, slik det er ment. Men så går jo tickets ganske fort ned når man holder alle basene. Noe annet hvis det er 1000 tickets dog. Ny runde, nye muligheter. Endret 25. januar 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Her er min BF3 spot(ja vet,dårlig bilde): AAAAWESSSSOMEEE!! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 helt egen verden det der :!: er det noe feil når en fyr har US marines dog tagget og det står Hours played: 248353 ? jeg bare lurer liksom. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Her er min BF3 spot(ja vet,dårlig bilde): Jeez. Dårlig bilde, rått gamingrom Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) helt egen verden det der :!: er det noe feil når en fyr har US marines dog tagget og det står Hours played: 248353 ? jeg bare lurer liksom. Ja, det er en bug som går igjen i flere dogtags. Jeg har merket at det spesielt går ut over dogtags som viser hvor mange headshots man har; istedenfor å vise totalen viser de noen ganger at man kun har 5-7 headshots. Ikke mye å skryte av Endret 25. januar 2012 av HiHat Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 nop ^^ men er jo litt moro hadde noen hatt noen über headshotts og dermed fått unlocka de med bare 2-3 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Er det bare meg eller er guided missile paa jets veldig unoyaktig? Mange ganger de bommer Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Samme her. Men er bra det synes jeg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? Noen bruker ms paint Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? Noen bruker ms paint Har selv brukt Photoshop, og fungerer jo egentlig. Men tenkte det var kanskje noe enklere der ute. Kanskje noe som hadde vært enkelt å delt med andre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 http://blog.raptr.com/2012/01/25/battlefield-vs-call-of-duty-showdown-%E2%80%93-building-the-ultimate-rig-final/?utm_source=email&utm_medium=emailnewsletter&utm_campaign=jan25 Do want! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? Hehe. husker jeg laget noe tilsvarende for en stund siden. Man tegnet på et bilde (i et selvlagd program), så fikk alle de andre opp det på sinn skjerm. Har desverre ikke det lengre, men ganske sikker på at det finnes tilsvarende programmer på nettet.. Burde iallefall Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? http://www.playprepared.com/ 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 http://randomnade.com/game/battlefield-3/maps Her finnes det en build strategy-funksjon. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? http://www.playprepared.com/ Hadde ikke til bf3 der da.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? Hehe. husker jeg laget noe tilsvarende for en stund siden. Man tegnet på et bilde (i et selvlagd program), så fikk alle de andre opp det på sinn skjerm. Har desverre ikke det lengre, men ganske sikker på at det finnes tilsvarende programmer på nettet.. Burde iallefall Hadde vært kjekt med noe slik ja. Søkte litt i går, men fant ikke noe bra da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvor høy ping er egentlig akseptabelt å ha på MP? Opplever endel merkelige ting når jeg spiller som f,eks at jeg skyter først på en, men han dreper meg. Virker også som at jeg bare tåler 1 skudd uansett avstand og våpen, mens de jeg skyter på trenger 5-6 treff før de går i bakken. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fins det noen bra nettsider hvor man kan lage strategi på maps? http://www.playprepared.com/ Hadde ikke til bf3 der da.. Jo, du kan legge til BF3. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvor høy ping er egentlig akseptabelt å ha på MP? Opplever endel merkelige ting når jeg spiller som f,eks at jeg skyter først på en, men han dreper meg. Virker også som at jeg bare tåler 1 skudd uansett avstand og våpen, mens de jeg skyter på trenger 5-6 treff før de går i bakken. Jeg vil si grensen ligger på 150-160. Mer enn det så er man utenfor Europa eller på et helvetes dårlig polsk nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå