Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud hvor mye jeg hater spawnkillers...

 

Spill på Eternal Conquest serverne. Administratorne der slår ned på spawnrapers rimelig hardt.

 

 

 

Er spawnkill det samme som "spawnrape", at fienden ikke kommer seg ut av startgropa? Eller er det når fienden spawner rett foran deg, begge skvetter og skyter til en er død. For hvis det er det siste, så ser jeg logikken i at folk ikke bryr seg. Om en fyr popper opp ved siden av meg, og jeg ikke tar'n er det jo ganske sikkert at han tar meg.

Lenke til kommentar

Spillte BF3 i eyefinity nettopp (5760x1080, 3x 24"). Fungerte overraskende bra :new_woot:

Syntes det var helt forferdelig når jeg prøvde det. Eyefinity kan muligens fungere til bilspill, men i FPS hører det ikke hjemme, blir alt for uoversiktelig synes jeg.

Ikke enig med deg Kim.

Eyefinity funker fett til FPS.

 

Er jo skjermen i midten du ser mest på,skjermene på siden blir sidesyn.

 

Med en skjerm må du snu/flytte deg ofte for å se hva som skjer rundt deg.

Det som skjer når du må snu/flytte deg er at du avslører posisjonen din,Eyefinity tillater deg å se mer uten å røre på soldaten.

 

Eyefinity er en vanesak.

Tok litt tid til å venne seg til det,men nå som det sitter kommer jeg ikke til å gå tilbake til en skjerm.

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

At fienden skyter ned jets og heli som står på bakken kan jeg si meg enig er litt dumt.

 

Men om fienden klarer å ta over alle basene og pusher på vår Main-base, så er det jo strengt tatt vår egen feil?!

 

Da er det helt vår egen feil. Men når det første de gjør er å spawnrape spawnen, uten å ta alle de andre banene først, da er det ille. Folk er jo så dumme at de SKAL spawne i spawnen og ikke på flags uansett >< Husker at vi tapte noen kamper fordi folk skulle spawne der og ikke på flags.. Og da hadde vi som regel 2 flags.

Lenke til kommentar

Var på en server med bare 8 spillere, og jeg hadde faen meg en spawnkiller på laget -.- Blir så lei av de, når jeg ba han om å forlate serveren begynnte han å spamme chat om at jeg skal bytte lag, men når jeg ikke gjorde det, gjorde han det og skulle liksom skyte meg ned hele tiden, men feilet miserabelt. Burde være lov å rapportere for baseraping imo...

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Var på en server med bare 8 spillere, og jeg hadde faen meg en spawnkiller på laget -.- Blir så lei av de, når jeg ba han om å forlate serveren begynnte han å spamme chat om at jeg skal bytte lag, men når jeg ikke gjorde det, gjorde han det og skulle liksom skyte meg ned hele tiden, men feilet miserabelt. Burde være lov å rapportere for baseraping imo...

Er jo bare og gjøre det samma mot han det, så skal du se han gir opp eller leaver serveren.

Lenke til kommentar

Var på en server med bare 8 spillere, og jeg hadde faen meg en spawnkiller på laget -.- Blir så lei av de, når jeg ba han om å forlate serveren begynnte han å spamme chat om at jeg skal bytte lag, men når jeg ikke gjorde det, gjorde han det og skulle liksom skyte meg ned hele tiden, men feilet miserabelt. Burde være lov å rapportere for baseraping imo...

Er jo bare og gjøre det samma mot han det, så skal du se han gir opp eller leaver serveren.

Nei jeg drar meg ikke ned til samme nivå som patetiske spawn killere.

Lenke til kommentar

Spillte BF3 i eyefinity nettopp (5760x1080, 3x 24"). Fungerte overraskende bra :new_woot:

Syntes det var helt forferdelig når jeg prøvde det. Eyefinity kan muligens fungere til bilspill, men i FPS hører det ikke hjemme, blir alt for uoversiktelig synes jeg.

Er utrolig mye bedre når du blir vandt med det. Iallefall til Helikopter\Fly kjøring :new_woot:

 

 

Spillte BF3 i eyefinity nettopp (5760x1080, 3x 24"). Fungerte overraskende bra :new_woot:

Hvor langt unna sitter du da? Må du snu hodet for å se sidene, eller ser du alle på en gang?

Sitter ikke så langt unna. Får med meg det meste av bevegelser i sidesynet.

ffaa.jpg

(Gammelt bilde) :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

morsomt da! ser litt kult ut men personlig så hadde det tatt litt tid for meg å skjønne hva skjerm nr 1 og 3 viste og hvor det var når eg ser på det bildet ^^

Hehe. er en vane sak. Det skjermen i midten viste er det du ser når du kunn har én skjerm. De andre 2 gir bare bedre synsvinkel til sidene.

Lenke til kommentar

At fienden skyter ned jets og heli som står på bakken kan jeg si meg enig er litt dumt.

 

Men om fienden klarer å ta over alle basene og pusher på vår Main-base, så er det jo strengt tatt vår egen feil?!

 

 

Det er vel strengt tatt ens egen feil, i de fleste tilfeller. Men det er jo ikke noe gøy for noen av lagene at det ene bare står og bombarderer startbasen tilbake til steinalderen. Føler det er mest riktig å trekke seg tilbake til flaggene og forsvare de, samtidig som de andre får en sjanse til comeback. Burde være en slags allmenn aksept for at det var det "riktige". Funker ikke om ikke alle er med på det, dog. De som synes det er morsomt å bare gangrape det andre laget ødelegger litt for de som faktisk vil spille spillet, slik det er ment.

Lenke til kommentar

Her er min BF3 spot(ja vet,dårlig bilde):

Det der er hva jeg kaller en nerdebule! :D Hvilken joystick bruker du? Fungerer det bra til BF3?

Takker :)

Denne: http://www.logitech.com/da-dk/gaming/joysticks/devices/5855

Fungerer bra så lenge du bruker driver til Windows(en akse).

Logitech programvaren er det litt værre med,den lager 3 akser som er vanskelig å få til i BF3. Håper patch kan fikse det.

Hadde vært rått med støtte for IrTrack 5. lov å håpe.

 

Eneste jeg savner er bedre justeringer for sens på stikke,fotpedaler og gassen.

Det kan du ikke gjore med windows driver,kun med logitech driver.

 

EDIT:

Skulle jeg valgt ny stikke i dag hadde denne vært noe(skal vistnok være bedre enn G940).

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649014

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...