Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Flere som har PB problemer? Ser på battlelog forumet at det er fullt av folk idag som ikke får joinet PB servere.

 

Får selv denne:

 

 

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Zezper' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har jeg sånn smått prøvd å gå over til å spille på PC, uten at det har gått noe serlig bra. Klarer ikke å få inn feelingen av å bruke mus og tastatur :hrm: Bommer på knapper i hytt og pine, pælmer granater mot mine egne. Må vel sette fast symboler på tastaturet så jeg husker hva som er hva :p

Lenke til kommentar

Spilte et par runder på metro 1500 tickets i går, møtte to drøye cheaters. Rapporterte begge så klart. Her er han ene:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/17988123/1/352043470/

Han har 294% accuracy faktisk :thumbup:

 

Noen som har lavere avg. accuracy enn meg forresten? 7%.. Suppression fire FTW! :)

 

Edit: huska vist feil, så fjerna noe..

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Spilte et par runder på metro 1500 tickets i går, møtte to drøye cheaters. Rapporterte begge så klart. Her er han ene:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/17988123/1/352043470/

Han har 294% accuracy faktisk :thumbup:

 

Har også slitt lenge med å unlocke soflam, siden jeg ikke liker å spille sniper og er generelt ganske dårlig i BF. Men hagle på Karkand løste den biffen lett!

 

Noen som har lavere avg. accuracy enn meg forresten? 7%.. Suppression fire FTW! :)

gå rundt å ta over flagg. bruk semi automaten din. men husk å finne skjul.

Lenke til kommentar

Spilte et par runder på metro 1500 tickets i går, møtte to drøye cheaters. Rapporterte begge så klart. Her er han ene:

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/17988123/1/352043470/

Han har 294% accuracy faktisk :thumbup:

 

Noen som har lavere avg. accuracy enn meg forresten? 7%.. Suppression fire FTW! :)

 

Edit: huska vist feil, så fjerna noe..

 

han har jeg møtt før. 2 dager siden. da var det wallhack og c4 han brukte. jeg rapporterte han selvsakt. møtt på cheatere hver dag jeg. han to stk nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Åpenbare cheatere er ofte utviklere, som har flere brukere, for å se hva som går i anticheat-nettet og ikke.

 

Hvordan vet du det?

 

Leste et "intervju" på reddit.

 

Kan ikke si det helt bastant, men vil tro at det er en viss sannhet i utsagnet mitt.

Lenke til kommentar

what? Hvordan kan noen game 12 timer hver dag? o.O

Ingen problem.

Hvis man har jobb eller skole nei. Han må leve på trygd da...

 

FEIL! :p

 

Jeg jobber i nordsjøen, og har 4 uker fri.

Da kan jeg spille 7 dager i strekk om jeg vil! :)

 

Men det begynner å dabbe av her. kanskje 1-2 timer annen hver dag..

Vi snakker om hver dag :p Off topic - Går automatisering selv og vil jobbe i nordsjøen, var snittet ditt noe høyt? :p

 

Jeg er mekaniker, så er noe forskjell på krava!

Jeg hadde 3.8 når jeg begynnte som lærling!

Automasjon er oppe i 4,5 elns..

 

Men nok Off-topic. Ta det på pm om du lurer på noe mer!

Lenke til kommentar

ja, prøver å ta flagg så ofte som mulig. Men kjenner ikke banene så godt føler jeg. Så løper sikkert dumme ruter rundt på kartet..

 

Nå har jeg unlocka SV98 og (IKKE soflam!) så kanskje jeg skal prøve meg som sniper, selv om jeg hater de

bruk mk11. spill brett som wake, kharg, metro, seine, gulf. fin deg ei busk eller gå rundt og legg deg i huler. bf er et taktisk spill. husk det er bullet drop på alle våpen. sikt høyere enn der du vil treffe over lang avstand. vanlig å sikte over hodet. gå på et brett som du kjenner uten å se på kartet. men følg med på mini kartet så ikke noen tar deg som er blitt spottet. man kan også bruke en vegg på ca like lang avstand som fienden. skyter man og bommer, da er løpet kjørt. men test deg fram på veggen så er du ca hvor mye over personen du må sikte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...