TheKims Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Å skyte etter fly med Stinger har jeg funnet ut at bare er dødfødt, da 1 av 10 skudd kanskje treffer. Uansett bruker ikke flyene så ofte å plage infantery så da orker ikke jeg plage de heller. Helikopter deriomot er endel enklere å ta ut, bare locke on til man ser de har brukt flares, så locke på igjen å fyre av. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Herregud hvor mye jeg hater spawnkillers... Spill på Eternal Conquest serverne. Administratorne der slår ned på spawnrapers rimelig hardt. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Herregud hvor mye jeg hater spawnkillers... Spill på Eternal Conquest serverne. Administratorne der slår ned på spawnrapers rimelig hardt. Skal sjekke den Moter de ikke ofte, men naar jeg gjor det blir jeg saa forbanna Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 aargh hvordan kan nettet til naboen suge såååå kraftig a at det ikke går an å få til 5min med spilletid engang... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Be han oppgradere til 70/10 linje på Canal Digital. Koster bare 199 pr mnd nå Da har han spart penger også får du mer nett å "snylte" på Endret 23. januar 2012 av Cri Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Å skyte etter fly med Stinger har jeg funnet ut at bare er dødfødt, da 1 av 10 skudd kanskje treffer. Uansett bruker ikke flyene så ofte å plage infantery så da orker ikke jeg plage de heller. Helikopter deriomot er endel enklere å ta ut, bare locke on til man ser de har brukt flares, så locke på igjen å fyre av. Det funker bra hvis 2 stk samarbeider den ene locker og skyter deretter skyter den andre Btw så funker det å sikte med stinger selvom du er tom for skudd Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Å skyte etter fly med Stinger har jeg funnet ut at bare er dødfødt, da 1 av 10 skudd kanskje treffer. Uansett bruker ikke flyene så ofte å plage infantery så da orker ikke jeg plage de heller. Helikopter deriomot er endel enklere å ta ut, bare locke on til man ser de har brukt flares, så locke på igjen å fyre av. Bruk Javalin. Om du har en medhjelper som kan bruke SoFlam, så kan du locke deg inn med Javalin. Da kan de heller ikke bruke Flare, så den treffer nesten garantert.. Veldig moro 1 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Be han oppgradere til 70/10 linje på Canal Digital. Koster bare 199 pr mnd nå Da har han spart penger også får du mer nett å "snylte" på haha, ja det hadde vært noe. Hadde dette vært permanent hadde jeg nokk gjort det men NGT har lovet høyt og hellig at de skal prøve å koble meg opp i nærmeste --ehm-- fremtid. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Elsker dogfights paa caspian border med maks 4 player slots Har tenkt aa unlocka L95 naa, men lurer paa om man faar spot poeng av aa bare spotte, eller maa det maalet man spottet bli drept for aa faa asignment poeng? Endret 23. januar 2012 av JayMK93 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Må bli drept, tror jeg. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/JoeHemi/stats/229823346/ How do you kill that which has no life? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Han har faktisk over 1800 kills med ITV'n 1064 timer, get a life Noen som gidder å regne ut hva han har brukt pr. dag siden release? Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Han har da bare spilt ca 44 dager siden relase, give the man a break. Dette er da snakk om 44dager KONSTANT online spilling. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Jeg har omlag 100 timer og jeg er ganske lei allerede. Dette spillet kommer ikke til å vare like lenge som Bad Company 2 og spesielt Battlefield 2*. Mapene er rett og slett ganske kjedelige synes jeg. *For min del må jeg legge til! Endret 24. januar 2012 av oOF 2 Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Samme som meg det oOF, jeg spiller nesten ikke lengre uten venner på skype. Det blir rett og slett for kjedelig uten venner og god steming. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg bikker straks 70timer online og jeg er ikke lei enda. Det er 30 timer mer enn jeg brukte på BF2, ene og alene pga alle bugsa jeg hadde med det Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Å skyte etter fly med Stinger har jeg funnet ut at bare er dødfødt, da 1 av 10 skudd kanskje treffer. Uansett bruker ikke flyene så ofte å plage infantery så da orker ikke jeg plage de heller. Helikopter deriomot er endel enklere å ta ut, bare locke on til man ser de har brukt flares, så locke på igjen å fyre av. Bruk Javalin. Om du har en medhjelper som kan bruke SoFlam, så kan du locke deg inn med Javalin. Da kan de heller ikke bruke Flare, så den treffer nesten garantert.. Veldig moro Javelin funker dårlig på jets. For det første kan det ta litt lenger tid å locke på (enn på helikopter), og når raketten er på vei mot flyet, kan jet'n fly langt nok bort, og da sprenger raketten. Kommer dog helt an på hvem du spiller mot da. Altså hvor gode de er. Etter min erfaring er det vanskelig å skyte ned en pilot med ferdigheter. http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/JoeHemi/stats/229823346/ How do you kill that which has no life? Han har riktignok en god k/d-ratio, og en del timer in-game. Men selve skill-level hans er på bare -51. Dessuten har han bare 192 kill assists. Ikke er han spesielt god til å hjelpe laget sitt heller. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Han har også Rundt 70% acc på div assaultvåpen, seems legit. Qbc-95 eller hva den heter: 1000 shots fired, 300 kills 93% acc. Det er sjukt. Men hva skjer med bare 15 headshots? Endret 24. januar 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Han har faktisk over 1800 kills med ITV'n 1064 timer, get a life Noen som gidder å regne ut hva han har brukt pr. dag siden release? Det er 12 timer om dagen siden release! I smell hax! Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 what? Hvordan kan noen game 12 timer hver dag? o.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå