Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så fuckings forbanna over air pisset!

 

Helt urimlig at de skal ha uendlig med flares, mens vi på bakken er begrenset med antall rockets.

 

100% avgangene jeg får lock, blir flare brukte. Personen flyr vekk til flare er ferdig cooldown, og på den igjen.

 

Fitta dritt!!

 

Har jo ikke sjanse mot luften.

 

*Frustrert*

 

Jeg har spilt BF siden BF 1942, og aldri har jeg vært borti et så ubalansert BF spill før.

 

Måtte få ut litt rage.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg blir så fuckings forbanna over air pisset!

 

Helt urimlig at de skal ha uendlig med flares, mens vi på bakken er begrenset med antall rockets.

 

100% avgangene jeg får lock, blir flare brukte. Personen flyr vekk til flare er ferdig cooldown, og på den igjen.

 

Fitta dritt!!

 

Har jo ikke sjanse mot luften.

 

*Frustrert*

 

Jeg har spilt BF siden BF 1942, og aldri har jeg vært borti et så ubalansert BF spill før.

 

Måtte få ut litt rage.

Så en kar med stinger skal greie å skyte ned alt i luften uten problemer? For å ta ned flyy/heli har man sine egne fly/heli og AA. Vil man ta de ned med stinger får man samarbeide eller skyte rett etter flares er brukt.

 

 

 

Hater egentlig personer som griner for at de ikke dominerer alt og alle. ''Buhuu, jeg kan ikke ta ut et svært fly på 2 sec med den lille raketten min''

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fra innlegget ditt. Du klager fordi du ikke greier å ta ut noe med stinger. Om du hadde enkelt greid å plukke ned fly hadde du dominert ganske bra.

 

Men, seriøst.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg fløy til sammen, men jeg tror jeg aldri ble skutt ned av Stinger noen gang så lenge jeg fløy jet eller hadde gunner i chopper.

Soflam/jav var en helt annen ting, men de traff jeg sjelden på botrsett fra Wake og Sharqi

Lenke til kommentar

Wtf.. Hatt runder med over 1.5 i kd nå flere ganger, så har jeg en runde under det så har jeg plutselig lavere kd på statsene enn det jeg pleier? Hvordan kan engangstilfelle veie opp mot flere runder? WTF!

 

Kommer jo ann på hvor mange kills du har, f.eks:

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

40-60 KD:0.66666

 

Sum KD: 1

 

Har du da KD 1.2 i utgangspunktet vil den selvfølgelig gå ned, selv om du har flere runder med KD 1.5.

Lenke til kommentar

 

 

Kommer jo ann på hvor mange kills du har, f.eks:

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

15-10 KD:1.5

40-60 KD:0.66666

 

Sum KD: 1

 

Har du da KD 1.2 i utgangspunktet vil den selvfølgelig gå ned, selv om du har flere runder med KD 1.5.

 

Det er jo bare teit..

Lenke til kommentar

Jeg blir så fuckings forbanna over air pisset!

 

Helt urimlig at de skal ha uendlig med flares, mens vi på bakken er begrenset med antall rockets.

 

100% avgangene jeg får lock, blir flare brukte. Personen flyr vekk til flare er ferdig cooldown, og på den igjen.

 

Fitta dritt!!

 

Har jo ikke sjanse mot luften.

 

*Frustrert*

 

Jeg har spilt BF siden BF 1942, og aldri har jeg vært borti et så ubalansert BF spill før.

 

Måtte få ut litt rage.

 

Hehe, tydelig at du ikke har flydd noe særlig. Husk at et fly har i praksis ingen sjanse til å skyte tilbake mot personer som står med Stinger / Igla på bakken. Når du locker et fly og skyter så gjør du slik at flyet må flare og stikke av en stund til flares er tilbake. Dette gir ditt lag sine fly og helikoptre litt pusterom og en sjanse til å skyte ned flyet lett siden det har brukt flares.

 

Et fly kan bli skutt ned av andre fly, Stinger / Igla, stasjonær AA, SOFLAM / CITV + Javelin / Guided Shell og helikoptre. Hvis en enkelt person med Stinger skal kunne skyte ned et fly, så blir det ganske rått parti når du legger til alt det andre. Det er et lagspill, ikke meningen at du skal kunne dominere luftrommet aleine. Engineer er allerede den mest ubalanserte klassen i spillet, å gjøre dem enda bedre er ikke noen spesielt god ide.

 

I BF3 ser du veldig lite airrape egentlig, så vet ikke helt hvor du får at det er det mest ubalanserte BF spillet fra. I BF2 var luft sterkere enn det er nå. Ser sjeldent at piloter i fly / helikoptre lever noe særlig lenge. Tanks og IFV på infanteritunge maps derimot..der har du ubalanse og killstreaks på 40-50 er ikke sjeldent hvis du den som kjører er god.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

skal det være ei dør mellon en to delt trapp på mentro? trappa opp til flag B. man går først opp en liten trapp på ca trinn og så fant jeg ei dør til ventre like ved opder før. men som vanlig så fant jeg en wallhacker der selvsakt. døra og wallhackeren hører vell sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...