Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere innholdet i neste pakke vil bli? Hvilke maps, våpen, kjøretøy? Nye moduser? Kanskje Theater mode?

Jeg tror nesten at det blir en BF2143 expansion. Etter BC1, kom bf1943, bc2 kom vietnam, og nå kommer vel 2143 ;)

Smart tankegang, kanskje det. Om de da ikke satser på en stand-alone 2143 da. Men Battlefield 2 kom jo ut før 2142, så egentlig så får vi en Battlefield 3: Battlefield 2 :p Som strengt tatt er noe vi allerede har fått med B2K-pakken.

 

Selv håper jeg heller at de utvider selve Battlefield 3, istedenfor å lage noe utvidelse som ikke har noe med originalen å gjøre.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Noen av mine ideer;

WW2

Faksjoner: De allierte, Japan, Tyskland, Sovjet.

 

Battle Of Britain (Briter spawner på bakken, tyskere spawner i fly)

D-Day (Store forsvarlinjer)

Battle Of The Bulge/Kursk (Helvettes mange tankser)

The Battle of Stalingrad (Sniper faenskap)

The Battle of Berlin (Stor ruin)

Okinawa/Pelilu (CQB)

 

Ulike typer tankser;

Lett- Stuart, PzKpW 2 Inf-støtte

Middels- Sherman, PzKpW 4 Alt

Tung- Pershing, Panther/Tiger Anti-tank

 

Fly:

P51/BF 109 Dogfight

P47/Stuka Ground-assault

 

Biler:

Jeep, Schwimmwagen

 

 

 

Kan legge til MANGEN flere ting, våpen bli det som var standardvåpen, samt att man senere kan unlocke eksperimentelle våpen som STG45 ol.

 

Og ja, jeg savner virkelig gode WW2 spill! :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror dere innholdet i neste pakke vil bli? Hvilke maps, våpen, kjøretøy? Nye moduser? Kanskje Theater mode?

Jeg tror nesten at det blir en BF2143 expansion. Etter BC1, kom bf1943, bc2 kom vietnam, og nå kommer vel 2143 ;)

Smart tankegang, kanskje det. Om de da ikke satser på en stand-alone 2143 da. Men Battlefield 2 kom jo ut før 2142, så egentlig så får vi en Battlefield 3: Battlefield 2 :p Som strengt tatt er noe vi allerede har fått med B2K-pakken.

 

Selv håper jeg heller at de utvider selve Battlefield 3, istedenfor å lage noe utvidelse som ikke har noe med originalen å gjøre.

Ja ser ingen vits i bf2 expansion :p Hvis 2142 kommer i remake, blir det vel kansje standalone hvis de følger det samme mønsteret. Har selv ikke spillt 2142, men hadde ikke hatt noe imot en bf: 2143!

Lenke til kommentar

det skulle ha vært 2 helikoptre per lag på hvert brett. det hadde vært über det. Hadde man kanskje sluppet til litt oftere.

Det hadde vært grusomt, det er altfor mange av kartene som ikke er lagt til rette for helibruk i det hele tatt.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...