evenandreas Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 til dere som flyr jets med mus/ tastatur: Hvordan gjør dere det? Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa? Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt? Vanskelig å forklare men jeg bruker det som en combo, mus til stabilisering og fart og tastatur til å styre høyde og rettning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Treffende navn på en 64p Metro conquest server: Meatgrinder Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 til dere som flyr jets med mus/ tastatur: Hvordan gjør dere det? Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa? Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt? Vanskelig å forklare men jeg bruker det som en combo, mus til stabilisering og fart og tastatur til å styre høyde og rettning. Hmm.. ok så du har begge henda på de to samtidig da? gjerne ha throttle og brake på en av knappene nærme de? Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 til dere som flyr jets med mus/ tastatur: Hvordan gjør dere det? Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa? Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt? Bruker dem slik du sa først Bruker bare tastatur generelt når jeg flyr, bruker mus for å justere når jeg går etter noe på bakken eller et fly langt unna, men i dogfights der vi er nærme hverandre bruker jeg bare tastatur Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Flyr jo alltid med mus og tastatur. Tastaturet svinger til venstre/høyre og fart/bremsing og musa brukes til å "pitche" flyet opp/ned og mot venstre/høyre. Kjører samme DPI setting i flyet som infantry. Ser ikke helt hvordan man får like stor kontroll totalt sett med bare tastaturet. Når begge deler kommer til et vist skill nivå vil musa ha større kontroll enn tastaturet. Endret 22. januar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Flyr jo alltid med mus og tastatur. Tastaturet svinger til venstre/høyre og fart/bremsing og musa brukes til å "pitche" flyet opp/ned og mot venstre/høyre. Kjører samme DPI setting i flyet som infantry. Ser ikke helt hvordan man får like stor kontroll totalt sett med bare tastaturet. Når begge deler kommer til et vist skill nivå vil musa ha større kontroll enn tastaturet. Joda men det er det at du hele tiden må flytte musa opp igjen etter at du har pitcha flyet opp jeg tenker på at er uhendig. det blir så ujevne og trege bevegelser av det at det ikke har fallt helt ismak hos meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Som jeg sier, i starten er bare tastaturet lett, men når du blir like god med mus som bare tastatur tar musa over. Du får ikke mer kontroll en det du har med musa når du har brukt det over tid. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 jeg får teste den teorien Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser hvorfor ingen spiller Strike at Karkand kartet. Fy faen til spawnrape og elending spawnposisjon man får der. Har dødd nå 10 ganger på rad med en gang jeg spawner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Kjøpte nettop expansion pack 120 kroner, ingenting å tape. Endret 23. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det eneste mappet jeg spiller fra B2K er Gulf bana. Resten er crap etter min mening. Jeg også bruker kun (W,A,S,D) og mus når det kommer til jets. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser hvorfor ingen spiller Strike at Karkand kartet. Fy faen til spawnrape og elending spawnposisjon man får der. Har dødd nå 10 ganger på rad med en gang jeg spawner. Jeg ser hvorfor alle spiller Strike at karkand kartet. Fy faen til awesome map, med intens man to man combat. See what I did there? Ikke sett alle under samme kam. 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det endrer fortsatt ikke det faktum at spawn posisjonene og muligheten for "passiv" spawnrape er ekstremt stor. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg forterekker de store åpne mappene med masse kjøretøy på. Har blitt rimelig god med tanks, spillte på Wake Island i natt å sto på andre sia av mappet å tok ut både tanks og snipere:-) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hadde mitt første langdistanse headshot som recon i går, var bare på ca 400m, men føltes godt Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sååååå, når en bruker Soflam, hvordan pokker kommer man seg ut fra den synsvinkelen slik at man kan kan løpe videre? Rotet noe veldig med det i dag Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er E ja, som er default. Som med alt annet man skal gå ut av. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kan man bare locke på 1 kjøretøy av gangen med SOFLAM? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jo, fordi den har mer enn en laser designator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå