Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

til dere som flyr jets med mus/ tastatur:

 

Hvordan gjør dere det?

Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa?

Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt?

 

Vanskelig å forklare men jeg bruker det som en combo, mus til stabilisering og fart og tastatur til å styre høyde og rettning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til dere som flyr jets med mus/ tastatur:

 

Hvordan gjør dere det?

Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa?

Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt?

 

Vanskelig å forklare men jeg bruker det som en combo, mus til stabilisering og fart og tastatur til å styre høyde og rettning.

 

Hmm.. ok så du har begge henda på de to samtidig da? gjerne ha throttle og brake på en av knappene nærme de?

Lenke til kommentar

til dere som flyr jets med mus/ tastatur:

 

Hvordan gjør dere det?

Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa?

Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt?

Bruker dem slik du sa først ;) Bruker bare tastatur generelt når jeg flyr, bruker mus for å justere når jeg går etter noe på bakken eller et fly langt unna, men i dogfights der vi er nærme hverandre bruker jeg bare tastatur

Lenke til kommentar

Flyr jo alltid med mus og tastatur. Tastaturet svinger til venstre/høyre og fart/bremsing og musa brukes til å "pitche" flyet opp/ned og mot venstre/høyre. Kjører samme DPI setting i flyet som infantry. Ser ikke helt hvordan man får like stor kontroll totalt sett med bare tastaturet. Når begge deler kommer til et vist skill nivå vil musa ha større kontroll enn tastaturet.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Flyr jo alltid med mus og tastatur. Tastaturet svinger til venstre/høyre og fart/bremsing og musa brukes til å "pitche" flyet opp/ned og mot venstre/høyre. Kjører samme DPI setting i flyet som infantry. Ser ikke helt hvordan man får like stor kontroll totalt sett med bare tastaturet. Når begge deler kommer til et vist skill nivå vil musa ha større kontroll enn tastaturet.

 

Joda men det er det at du hele tiden må flytte musa opp igjen etter at du har pitcha flyet opp jeg tenker på at er uhendig. det blir så ujevne og trege bevegelser av det at det ikke har fallt helt ismak hos meg.

Lenke til kommentar

Jeg ser hvorfor ingen spiller Strike at Karkand kartet. Fy faen til spawnrape og elending spawnposisjon man får der. Har dødd nå 10 ganger på rad med en gang jeg spawner.

 

Jeg ser hvorfor alle spiller Strike at karkand kartet. Fy faen til awesome map, med intens man to man combat.

 

See what I did there?

 

Ikke sett alle under samme kam.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...