Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) nr2 er for rockets, og nr 1 er for varmesøkende? Tviler på det siden den ikke er i varmesøkende missil mode. Ja, men du skyter jo ikke der hvor nr1 er. Bare der nr2 er når du ikke er i varmsøkende mode i varmesøkende mode bruker jeg nr 1 for å sikte. Endret 22. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 nr2 er for rockets, og nr 1 er for varmesøkende? Tviler på det siden den ikke er i varmesøkende missil mode. Ja, men du skyter jo ikke der hvor nr1 er. Bare der nr2 er når du ikke er i varmsøkende mode i varmesøkende mode bruker jeg nr 1 for å sikte. hmm takker Får sjekke det når jeg drar tilbake til hybelen. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Irl er sikte nr 2 siktet til hydra missilene en har i spillet. på ps3 er oppdateringsraten til siktet alt for tregt til at det skal fungere å bruke det. Der er det i allefall nr. 1 ( som ikke eksisterer i virkeligheten) som en må bruke. Når jeg prøvde å fly igår på pc virket det som om det var en slags mellomting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Fikk 28 resupply effieciency ribbons nå Løp jo bare rundt å heiv ut ammo Endret 22. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Fikk 28 resupply effieciency ribbons nå Løp jo bare rundt å heiv ut ammo På Metro 64p Conquest med 1000+ tickets eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) 40p, rush, 200 tickets. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/17690537/1/352035276/ edit: det var visst conquest edit: aner ikke, det er battlereporten i allefall. edit: Jepp, conquest, 500 tickets. My bad. Endret 22. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 nr2 er for rockets, og nr 1 er for varmesøkende? Tviler på det siden den ikke er i varmesøkende missil mode. Ja, men du skyter jo ikke der hvor nr1 er. Bare der nr2 er når du ikke er i varmsøkende mode i varmesøkende mode bruker jeg nr 1 for å sikte. hmm takker Får sjekke det når jeg drar tilbake til hybelen. Noen sa til meg at den I-en er for å vise hvordan helikopteret er i lufta. Altså et slags vater. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er så deilig å treffe helikopter med tanks på første skudd! Tok 3 helikoptre på en runde med tanks, 2 av de av ganske lette da Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Med Guided Shell eller vanlig ammo? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er så deilig å treffe helikopter med tanks på første skudd! Tok 3 helikoptre på en runde med tanks, 2 av de av ganske lette da Jeg hadde et veldig lucky shot me tanks. Sto på hilltop på caspian, og traff et helikopter ganske høy oppe i lufta over basen til russer laget. xD Traff med første skuddet Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg var også ganske heldig med et skudd en gang. Litt random skudd opp i lufta. Kula fløy bortover som vanlig, og på siden ser jeg et helikopter fly inn i kulas bane. Det ble et treff. Det dumme var at det var vårt helikopter. Så ble teamkill på to stykk 3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg var også ganske heldig med et skudd en gang. Litt random skudd opp i lufta. Kula fløy bortover som vanlig, og på siden ser jeg et helikopter fly inn i kulas bane. Det ble et treff. Det dumme var at det var vårt helikopter. Så ble teamkill på to stykk LOL! :!: Bruker vanlig ammo på tanks ja, med reactive armor og canister shell! Var dritheldig og traff et helikopter som sirkla som bare det. Digg! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvilken bane er det? Vet ikke helt, fannt bilet på google, men jeg er temmelig sikker det er andre mappet i co-op. Ah, det forklarer hvorfor jeg ikke kjente igjen banen. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Irl er sikte nr 2 siktet til hydra missilene en har i spillet. på ps3 er oppdateringsraten til siktet alt for tregt til at det skal fungere å bruke det. Der er det i allefall nr. 1 ( som ikke eksisterer i virkeligheten) som en må bruke. Når jeg prøvde å fly igår på pc virket det som om det var en slags mellomting. Ja er veldig forvirrende... nr2 er for rockets, og nr 1 er for varmesøkende? Tviler på det siden den ikke er i varmesøkende missil mode. Ja, men du skyter jo ikke der hvor nr1 er. Bare der nr2 er når du ikke er i varmsøkende mode i varmesøkende mode bruker jeg nr 1 for å sikte. hmm takker Får sjekke det når jeg drar tilbake til hybelen. Noen sa til meg at den I-en er for å vise hvordan helikopteret er i lufta. Altså et slags vater. Gir mening det, synes det er så forvirrende Takker. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Er det noen som er med på diskusjon.no sin server? Jeg stikker innpå nå å sjekker om nettet mitt e stabilt nokk ikveld. er det det blir jeg der en liten stund å ser om det kommer noen =) Edit: for ustabilt enda. Endret 22. januar 2012 av Nomad89 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Feilpostet Endret 22. januar 2012 av Northern Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Nå har jeg sanka inn dagens andre MVP ribbon, det skulle egentlig vært tre, men jeg ble kastet ut av serveren, av en eller annen merkelig grunn! Tanks, med guided shells, og soflam som låser seg på helikoptere, det finnes ikke mye bedre enn det! Er jo nesten garantert 2 kills. - Mortis Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har spillt flere runder på operation firestorm der det er minst 7 snipere på laget og ligger i et hjørne å camper, men ikke pokkern om de setter ut Soflam! Helt utrolig! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg klikka i vinkel på gulf of oman, for hele laget mitt lå i det ene huset på construction site å snipa, jeg var den ENESTE, og da mener jeg ENESTE som cappa, ble til slutt så lei at jeg spawna på en av beaconsa (det var en per pers der oppe), la samtlige under jorda med lmg'n min og leava Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 til dere som flyr jets med mus/ tastatur: Hvordan gjør dere det? Flyr dere sånn generellt med piltastene og når dere går inn for strafing run på mål eller inn i dogfights switcher dere ta til musa? Eller har dere skrudd opp sensen på musen noe veldigt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå