Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant nettopp cheateren RusteeeGuns. inponerende stats må jeg si, men hva er så veldig gøyt når man har fått alt av våpen og utstyr? hva er så veldig gøyt med å jukse så veldig mye? egentlig så spiller man ikke heller for man presterer jo ikke i det hele tatt. de fleste bruker jo aimbot og holder bare inne skyteknappen.

Lenke til kommentar

Havocen er definitivt verre enn Vipern ja... Så har du F35 som rett og slett er ubrukelig da.

Tuller du eller? Det er jo en A10/Apache hybrid! Miltrajøsen og farten til en A10, svevingen og rakettene til Apache! :new_woot:

Og når noen ser på deg er du dau. Fungerer overhode ikke i dogfights heller.

Du er ALLTID i hover-mode, og flyr kun for å bytte posisjon. Du skal ALDRI fly inn i dogfights om det ikke er for å hjelpe ett annet fly sånn att dere er 2 mot 1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et spørsmål om crossairs på choppers. Jeg har flydd en stund, men jeg klarer bare ikke å se hvilket crossairs jeg skal bruke... Jeg har vært alene på en server og testet ut dette, og fannt ut at den andre crossair i attack helikopteret(nr2 på det første bildet) er den jeg skal bruke. Men etterhvert når jeg har prøvd å bruke den, har jeg bommet mye, og på videoer av gameplay fra bf3, ser jeg at de bruker nr1. Hvordan er den riktige å bruke? vil gjærne ha svar på både attack chopper og recon :)

post-238251-0-60173800-1327206176_thumb.jpg

bf3 littlebird.bmp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...