Atald Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Det føles altfor ofte som laget ditt består av aper, mens motstanderlaget er satt sammen av klanfolk som ptfoer. Endret 21. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Ja, det er ikke sjeldent jeg spiller på servere med 64 spillere der det ikke kunne falle noen inn å flanke e.l; de bare fortsetter å prøve å komme seg frem der det er mest folk. Iblant virker det som om mesteparten av laget kun vil være kanonføde :!: Men en bra squad kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det føles altfor ofte som laget ditt består av aper, mens motstanderlaget er satt sammen av klanfolk som ptfoer. Ja, alt for ofte føler jeg meg alene om å PTFO. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Virker dessverre mange ganger som om EAs store reklamekampanje fikk over endel av Call og Duty-folkene som jeg helst skulle sett ble værende der. Jævla irriterende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Hater, HATER når du løper rundt som en gal med squadden din for å cappe, mens teamet ikke gjør annet enn å... eeeh, er vel der problemet ligger, de gjør IKKE NOE. True. Har funnet et par folk som er god, som jeg spiller med nå Alene uten dem, taper alltid.. Endret 21. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Min lengste win-streak var faktisk solo. Så var det TDM da men Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) ER noe drit når man flanker noen, og når man er på vei rundt fienden spawner en apekatt på deg som skyter på alt han ser. Jeg var på vei bak noen på Tehram Highway, skulle cappe flagget ved Gas Station. Der skulle jeg komme meg skikkelig på plass før jeg starta å skyte fienden som var veldig opptatt med andre ting enn å se meg. Jeg tagga kostant så de ble skutt på av resten av laget. Han mongon som spawna på meg løp rett mot fienden og fikk med seg kanskje en eller 2. Daua og fikk en 5-6 stk til å se mot meg og løpe den veien. Drit. Endret 21. januar 2012 av Mammakamelen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=oOEJbb9dAY0 Slang i sammen en liten film til av noen klipp jeg hadde liggende. Må si at de rocket pod/guided missile "holderen" på høyre siden av Little Bird'en er ekstremt plagsomt. Den hekter seg veldig lett om man ikke passer på. En anen ting som er litt plagsomt er at man konstant sklir litt til høyre når man flyr baklengs. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Little bird'en er by far det morsomste helikopteret å fly. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Indeed. Den krever minst tid for å få feelingen på hvor man har helikopteret. Det vanskeligste helikopteret å ha kontroll over er Viper'n IMO. Om man ikke passer 100% på hekter man veldig fort halen fast i noe. Såklart vinner jo Little Birden på størrelsen da den kan presse seg inn over alt. Kjipt at rocket podsa på den gjør at den ikke kommer seg inn i containere. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det vanskeligste helikopteret å ha kontroll over er Viper'n IMO. Viperen er jo utrolig lett å styre, Havoc derimot.. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Havocen er definitivt verre enn Vipern ja... Så har du F35 som rett og slett er ubrukelig da. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 liker apachen i bf1942 best. Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Havoc er så drit at jeg sjeldent gidder å fly det, selvom jeg digger å fly i helikopter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Havoc'en jeg mente ja. Den krever bare litt forskjellig kjørestil, ellers er det jo kjempeartig og fly alle helikoptrene. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Metro + AS VAL = <3 Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Det føles altfor ofte som laget ditt består av aper, mens motstanderlaget er satt sammen av klanfolk som ptfoer. 4 Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 liker apachen i bf1942 best. Du tenker på Desert Combat nå, eller? I så fall er jeg enig - den var maksimalt sjef. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Havocen er definitivt verre enn Vipern ja... Så har du F35 som rett og slett er ubrukelig da. Tuller du eller? Det er jo en A10/Apache hybrid! Miltrajøsen og farten til en A10, svevingen og rakettene til Apache! Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 liker apachen i bf1942 best. Du tenker på Desert Combat nå, eller? I så fall er jeg enig - den var maksimalt sjef. det var selvsakt dc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå