Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Om folk har interesse av det kan vi prøve og få litt liv på Diskusjon.no serveren i kveld. Om du/dere tar en titt på sisteposten til tråden som tilhører serveren (link i signaturen min) så har jeg litt mer info der. Håper folk har litt interesse for dette.

 

 

spilte 2 ensomme runder der jeg nå. ingen som kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om folk har interesse av det kan vi prøve og få litt liv på Diskusjon.no serveren i kveld. Om du/dere tar en titt på sisteposten til tråden som tilhører serveren (link i signaturen min) så har jeg litt mer info der. Håper folk har litt interesse for dette.

 

 

spilte 2 ensomme runder der jeg nå. ingen som kom.

 

Untitled-1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så utrolig kjedelig at naboens nett suger heftig idag og :( Ikke noe online gaming på meg, håper kanskje det ordner seg utover kvelden.. NGT få rævva i gir!! :p

 

En positiv ting er jo at jeg målte fps'en min isted. kjører på mellom 50 og 150 fps :new_woot:

Det laveste han registrerte var 48 men det vare bare 2-3 sekund.

Jeg ligger rundt 63 :p (alså, aldri lavere enn 63 når jeg spiller)

 

Hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar

Så utrolig kjedelig at naboens nett suger heftig idag og :( Ikke noe online gaming på meg, håper kanskje det ordner seg utover kvelden.. NGT få rævva i gir!! :p

 

En positiv ting er jo at jeg målte fps'en min isted. kjører på mellom 50 og 150 fps :new_woot:

Det laveste han registrerte var 48 men det vare bare 2-3 sekund.

Jeg ligger rundt 63 :p (alså, aldri lavere enn 63 når jeg spiller)

 

Hvilket skjermkort har du?

 

Gtx 580 fra zotac =)

syns det er awesome! :new_woot: Har ikke regnet ut gjennomsnittlig da men godt mulig det blir noe av det samme du har :p synes det var ganske heftig når an gikk opp til 150 da :p Aldrig hatt så rå pc før :new_woot:

Lenke til kommentar

Argh! Nesten ferdig på en 1k ticket server med gode stats, plutselig quitter spillet og det står "game session removed on server" eller noe. Ingen stats blir lagret når det skjer. Tredje gang denne uka..

 

Det var en grunn til at jeg holdt meg unna 1000- ticket servere i så stor grad som mulig.

Det er ikke mange gangene jeg klarte å fullføre en runde på slike servere. Enten var det EA- connection som brøt, eller så var de en admin som ble sur fordi jeg drepte han, eller server krasj eller BL/Origin- krasj.

Lenke til kommentar

 

Gtx 580 fra zotac =)

syns det er awesome! :new_woot: Har ikke regnet ut gjennomsnittlig da men godt mulig det blir noe av det samme du har :p synes det var ganske heftig når an gikk opp til 150 da :p Aldrig hatt så rå pc før :new_woot:

Trodde 580 var bedre enn mitt? (xfx 6950)

 

Har vært oppi 160 før. På menyen etter man dør eller skjermen før ny kamp.

Lenke til kommentar

 

Gtx 580 fra zotac =)

syns det er awesome! :new_woot: Har ikke regnet ut gjennomsnittlig da men godt mulig det blir noe av det samme du har :p synes det var ganske heftig når an gikk opp til 150 da :p Aldrig hatt så rå pc før :new_woot:

Trodde 580 var bedre enn mitt? (xfx 6950)

 

Har vært oppi 160 før. På menyen etter man dør eller skjermen før ny kamp.

 

 

Det vakke i pauseskjermen men ingame =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...