Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3.

 

Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE.

 

er denne rein norsk antar jeg eller internasjonal?

Er så og si bare nordmenn (rundt 90-95 %). Har noen få svensker. Så offisielt er vi en skandinavisk clan, men i praksis et norskt. Kommunikasjon er ikke noe problem.

 

 

Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3.

 

Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE.

Skandinavisk var litt turn-off.

Som jeg nevnte til Sopps, er vi helt klart flest nordmenn. De svenskene vi har er hyggelig å spille med, så det går fint for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var clientside hitdetection i BC2 også.

Crap da, crap nå.

 

Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker.

 

Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection".

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Det var clientside hitdetection i BC2 også.

Crap da, crap nå.

 

Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker.

 

Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection".

 

Ja, jo. Jeg skal ikke være for bastant på det.

 

Jeg har forsåvidt opplevd det du beskriver i BF3 også

 

BC2 hadde en patch som fiksa hit-detection, og den var mere en god nok når Vietnam kom ut.

 

 

Etter min erfaring var den på langt nær god nok selv i juli 2011.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Det var clientside hitdetection i BC2 også.

Crap da, crap nå.

 

Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker.

 

Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection".

Jepp, du har rett. BC2 så var det serverside.

Lenke til kommentar

Da kan det være varmeproblem, sjekk tempen til skjermkortet under gaming :thumbup:

 

Har ati kort selv og vet at du finner tempen i kontrolpanelet til driverne et sted, men vet ikke med nvidia, evt test msi afterburner eller hva det heter

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Lastet ned MSI Afterburner nå, kjørte skjermkortvifta på 70%. Første gang jeg har hørt skjermkortvifta jobbe. Når skal hardwareprodusenter forstå at vi heller vil ha litt lyd i en PC som funker bra enn en lydløs PC som blir for varm? ...

Skal se om det hjelper nå.

 

idle temp på gpu med 70% vifte er ihvertfall 28 grader, så får vi se under load..

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...