Nerowulf Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3. Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE. er denne rein norsk antar jeg eller internasjonal? Er så og si bare nordmenn (rundt 90-95 %). Har noen få svensker. Så offisielt er vi en skandinavisk clan, men i praksis et norskt. Kommunikasjon er ikke noe problem. Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3. Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE. Skandinavisk var litt turn-off. Som jeg nevnte til Sopps, er vi helt klart flest nordmenn. De svenskene vi har er hyggelig å spille med, så det går fint for oss. 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det var clientside hitdetection i BC2 også. Crap da, crap nå. Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker. Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection". Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 bf.no, Webhallen og Battlefield Gotland. Alt du trenger + TV2 Skandinavisk var litt turn-off. Bare kos å spille med svensker da. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 BC2 hadde en patch som fiksa hit-detection, og den var mere en god nok når Vietnam kom ut. Klager egentlig ikke noe spess på BF3 sine bugs og problemer, vet at Dice bruker 6mnder minst etter release for å gjøre spillet ferdig. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det var clientside hitdetection i BC2 også. Crap da, crap nå. Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker. Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection". Ja, jo. Jeg skal ikke være for bastant på det. Jeg har forsåvidt opplevd det du beskriver i BF3 også BC2 hadde en patch som fiksa hit-detection, og den var mere en god nok når Vietnam kom ut. Etter min erfaring var den på langt nær god nok selv i juli 2011. Endret 20. januar 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 Det var clientside hitdetection i BC2 også. Crap da, crap nå. Mente sterkt at det var server-side hit-detection i BC2, derfor man kunne f.eks sette et sniper-skudd noen og se blodet sprute, men ikke få noen hit-marker. Litt googling forsterker min mening, men kan ikke linke til noen mer troverdige kilder enn patch notes for BC2 server R7 som nevner "improved hit detection". Jepp, du har rett. BC2 så var det serverside. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Så utrolig kjedelig at naboens nett suger heftig idag og Ikke noe online gaming på meg, håper kanskje det ordner seg utover kvelden.. NGT få rævva i gir!! En positiv ting er jo at jeg målte fps'en min isted. kjører på mellom 50 og 150 fps Det laveste han registrerte var 48 men det vare bare 2-3 sekund. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 på tide å gå til øyelege ser jeg, eller kanskje alle skulle ha gjort det. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har du: - Overklokket skjermkortet? - Siste oppdatering til skjermkortet? - Prøvd lavere innstillinger? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har du: - Overklokket skjermkortet? - Siste oppdatering til skjermkortet? - Prøvd lavere innstillinger? Nei nei og ja. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Da kan det være varmeproblem, sjekk tempen til skjermkortet under gaming Har ati kort selv og vet at du finner tempen i kontrolpanelet til driverne et sted, men vet ikke med nvidia, evt test msi afterburner eller hva det heter Endret 20. januar 2012 av dTd Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har du: - Overklokket skjermkortet? - Siste oppdatering til skjermkortet? - Prøvd lavere innstillinger? Nei nei og ja. Da bør du installere siste oppdatering og kanskje oppdatere DirectX. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har du: - Overklokket skjermkortet? - Siste oppdatering til skjermkortet? - Prøvd lavere innstillinger? Nei nei ja og ja. Da bør du installere siste oppdatering og kanskje oppdatere DirectX. Leif. Har siste av DirectX også Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Lastet ned MSI Afterburner nå, kjørte skjermkortvifta på 70%. Første gang jeg har hørt skjermkortvifta jobbe. Når skal hardwareprodusenter forstå at vi heller vil ha litt lyd i en PC som funker bra enn en lydløs PC som blir for varm? ... Skal se om det hjelper nå. idle temp på gpu med 70% vifte er ihvertfall 28 grader, så får vi se under load.. Endret 20. januar 2012 av sn0dig Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Leif. Har siste av DirectX også Hva er tempen på skjermkortet? er jo hardware problem det der da, ikke bugs Visst ikke må du prøve med et annet skjermkort Endret 20. januar 2012 av Snakebite^ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har fått akkurat samme grafikk feil i andre spill, og da har det alltid hjulpet og oppdatere drivere, evt. Laste ned eldre drivere Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Om folk har interesse av det kan vi prøve og få litt liv på Diskusjon.no serveren i kveld. Om du/dere tar en titt på sisteposten til tråden som tilhører serveren (link i signaturen min) så har jeg litt mer info der. Håper folk har litt interesse for dette. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva synes folket om L85A1? Jeg har fått en 200-300 kills med den nå, og lurer på om det kan være min nye favoritt innen assault klassen. Virker utrolig treffsikker, selv om det er litt rekyl i den. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ingen problemer under den runden med BF3 ihvertfall. 50 grader under load må kunne sies å være mer enn OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå