Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan jeg tar i bruk Diskusjon.no serveren når ingen andre er på :D

Huff, slike piloter skulle jeg ha hatt mange ganger :p

Hvor ligger denne diskusjon.no serveren forresten?

Jeg kan også joine, trenger SÅRT å trene på flyinga :p

Bare noen sier hvor den er.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

syns det er synd at det ikke finnes "kickvote" i bf3 :( hadde vært en smal sak å fjernet slike uønskede elementer da :yes:

Kick Vote + Rapporteringssystem som blir oppfulgt = Dødlig effektivt mot cheaterne :-)

Lenke til kommentar

Kjøp headset med mic. Dette kan lett anbefales til den prisen.

har ikke eget lydkort. har bare det integrert i hovedkortet. realteck heter det vell.

men hva med Logitch G35 da? litt dyrt syns jeg når det er så dårlig bygge kvalitet. kan lett knuses.

Lenke til kommentar

G35 har ikke dårlig byggekvalitet. Det kan jeg skrive under på. Mitt har dælja i bakken, blitt tråkka på, ligget klemt i sekk og bag, rivi og sliti i, osv. Det har enda ikke blitt ødelagt og har fortsatt like god lydkvalitet. Folk som sier det har dårlig byggekvalitet har gått inn for å ødelegge det.

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3.

Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE.

er denne rein norsk antar jeg eller internasjonal?

Lenke til kommentar

så tenker jeg å investere i en extreme 3d pro 2 joystick. jeg har bare bruk for den i jet. det går greit med mus og key, men har ikke sjangs å måle meg mot andre da de også bruker joystick på helikopter. det er en grunn til de treffer fryktelig godt langt oppe i himmelen. jeg spiller ikke simulator spill hvis noen lurte på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...