Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 eller bare ctrl+alt+s så får man opp et eget vindu med all informasjon. http://www.youtube.com/watch?v=2gWv9s-p-cs Hvordan jeg tar i bruk Diskusjon.no serveren når ingen andre er på antar at du er der nå? vil du ha selskap? no kill, just fun? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Hvordan jeg tar i bruk Diskusjon.no serveren når ingen andre er på Huff, slike piloter skulle jeg ha hatt mange ganger Hvor ligger denne diskusjon.no serveren forresten? Jeg kan også joine, trenger SÅRT å trene på flyinga Bare noen sier hvor den er. Endret 20. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Serveren heter enkelt og greit diskusjon.no. Den skal dukke opp under søk. Om ikke prøv å skru av filter som ranked, etc. Det kan være bugget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 syns det er synd at det ikke finnes "kickvote" i bf3 hadde vært en smal sak å fjernet slike uønskede elementer da Kick Vote + Rapporteringssystem som blir oppfulgt = Dødlig effektivt mot cheaterne :-) Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ok så diskusjonsserveren het diskusjon.no; hva heter hardware.no sin server da? hadde ikke de og en? Og platoonen som hører til de 2? ^^ Er litt kin på å få gamet med folk fra forumene, selv om eg ikkje har mic ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Diskusjon.no er vel den eneste serveren linket til tek.no nettverket. Det er både hardware.no og diskusjon.no platoons. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 jeg er dritt lei å spille alene. men jeg har ikke mic. vil spille med andre Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjøp headset med mic. Dette kan lett anbefales til den prisen. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3. Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjøp headset med mic. Dette kan lett anbefales til den prisen. Denne skal jeg legge til i handlekurven, fant ut det er onboard audio som var problemet mitt. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjøp headset med mic. Dette kan lett anbefales til den prisen. har ikke eget lydkort. har bare det integrert i hovedkortet. realteck heter det vell. men hva med Logitch G35 da? litt dyrt syns jeg når det er så dårlig bygge kvalitet. kan lett knuses. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 G35 har ikke dårlig byggekvalitet. Det kan jeg skrive under på. Mitt har dælja i bakken, blitt tråkka på, ligget klemt i sekk og bag, rivi og sliti i, osv. Det har enda ikke blitt ødelagt og har fortsatt like god lydkvalitet. Folk som sier det har dårlig byggekvalitet har gått inn for å ødelegge det. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3. Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE. er denne rein norsk antar jeg eller internasjonal? Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 så tenker jeg å investere i en extreme 3d pro 2 joystick. jeg har bare bruk for den i jet. det går greit med mus og key, men har ikke sjangs å måle meg mot andre da de også bruker joystick på helikopter. det er en grunn til de treffer fryktelig godt langt oppe i himmelen. jeg spiller ikke simulator spill hvis noen lurte på det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har akkurat startet med BF3, diskusjon.no har egen server ser jeg? Er det noe teamspeak eller noe på den så man kan snakke eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 TS serveren jeg hadde oppe er midlertidig nede. Ellers kan man ta i bruk tv2 sin. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 heter platoonsene bare diskusjon.no? hva går platoon ut på meir i detalj egentli? brukte aldri dette på ps3. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vi har både en platoon som heter Hardware.no og en som heter Diskusjon.no. Platoons blir vel mer som grupper hvor man kan stille med tag fra valgt Platoon. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis du virkelig har lyst til å spille med folk, så anbefaler jeg også at du skaffer deg en mic. Du kommer på et helt nytt nivå i BF3. Kan også anbefale å joine en klan. For eksempel DENNE. Skandinavisk var litt turn-off. 2 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Når det gjelder headset kan jeg anbefale dette på det varmeste: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649685&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87 Fikk det i julegave av madammen, og jeg digger det. Herlig lyd, grom bass og kjekt med den volumenheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå