Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. får folk BF3 gratis? Skjønner ikke hvorfor folk skal kjøpe BF3, så cheate så åpenlyst.. :whistle:

 

Synd cheating i online spill ikke er straffbart i de forskjellige landene(:!:)

Koster jo bare 200 kroner for bf3.

 

 

 

 

Man treffer dem faktisk overalt, også på norske servere. Men jeg tror du helt klart treffer dem mest på 64 manns brett.

Hacken er tydeligvis mulig fordi man flytta hitdetection ifra serveren ( BFBC2 ) til clienten, der gjør visst at det er mulig å spoofe hits/kills som man vil.

Hvorfor har de gjort det? Det er det dummeste jeg har hørt.

 

Flere servere som har mulighet for votekick

Ja, hvis folk kjører en type plugin(!votekick *)

Det vil si, det er ikke mange som bruker det, skulle ha vært innebygd.

 

Jeg har flere ganger blitt anklaget for å cheate.. Bare fordi jeg lusker meg inn på folk og knifer dem, evnt har en bra runde.

 

Veldig populært å skrike "cheat1!!!".

 

Onlinedelen er forsåvidt ødelagt, merker virkelig en forbedring i sine egne stats når man spiller på små servere, folk bruker jo esp og mindre mistenkelige cheats på store servere.

 

Til deg som posted den videoen med 3 stk floppys:

 

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Å herremann så pent å rått BF3 e med alt på ultra å 64 galne spillere på et digert map! SWEEEEEEEEEEEEET! :new_woot: :new_woot:

 

Heeeimbygd pc gjord virkli utslaget her :dribble:

Velkommen i klubben :D

 

Kan du fortelle litt om hardwaren din, oppløsning og fps ?

 

Takk! :!: :!:

 

Her er Specsa:

Asus P8Z68 Pro-Gen 3

Vengeance ddr3 8gb 1600mhz

zotac geforce gtx580

1x SSD 60GB for windows og drivere

1x 500GB HDD for spill etc

1x Creative Xtreme Fidelity lydkort som jeg har hatt fra før av

Corsair 650TX PSU

Corsair Obsidian 650D kabinett

en helt grusomt bråkete DVD stasjon jeg ikke gidder skrive navnet på (men funker bra)

Intel Core I5 LGA1155 2500K

 

Jeg kjører alt på fullt med 1600x1000? oppløsninga, mener det var den. Fps har jeg ikke målt enda men har ikke opplevd et eneste hakk/ dropp under merkbare 30 eller hva den grensa er. Fungerer helt strålende :w00t:

Dæven så digg :!:

 

Det eneste som er litt sund for tiden er at montørselskapet til ngt ikke har kommet og koblet opp linjen vår enda så jeg sitter på naboens trådløse imens og har litt dårlig forbindelse der. Sånt som ikveld var det helt umulig å spille pga massiv lagg, tidligere idag gikk det utmerket.

Håper montørene får rævva i gir snart. ventet 3 måneder.

 

Btw hva betyr det når det står en - der det skulle stått f.eks. 40 på ping ingame? Det var ikke bare ikveld jeg såg det men tidligere og når det ikke var noe lagg på serveren. Betyr det at BF3 ikke pinger meg selv, kun andre?

Lenke til kommentar

på metro så stod jeg over en ammobox. ingen fiender der da de var i undergrunnen og jeg ved flag 2. så ble jeg drept. det stod ammoboxkiller (ammobox)nickname. så kicket admin personen og sa at han sannsynlig var en cheater. serveren hadde sitt eget poengsystem og cheateren hadde flere milioner av poeng.

 

på 4 min har han fått dette på SNAW: 120 kills og 16 300.0% i treffsikkerhet. 1179 nemesis medaljer, 2880 combat eff. medaljer, 448 squad wipe medaljer, 6 ruch medaljer og 15 conquest medaljer. han er colonel 14 og 10 timer spilletid.

 

snill fyr :thumbup:

Endret av Sopps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...