Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte på han fyren i videon her om dagen. Utrolig hvor flinke noen folk har blitt. Er det mulig å drepe folk i tanks med SAIGA 12k? Burde ringe noen bjeller hos anti cheaten til Battlefield 3 om så skjer fordi det burde ikke være mulig. Kan ikke være så vanskelig å lage en mulighet for å registrere slike hendelser.

 

Det kryr av disse gutta her om dagen ja. Det burde vært flere servere med et "kickvote" system da kunne man bli kvitt de rimelig fort.

 

Jeg lar være å spawne som regel når det dukker opp en slik på andre laget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det var en kjent bug i bf2 og bf bc2, skjedde fra tid til annen, men har aldri opplevd dette i bf3 :/

 

 

 

 

 

Har du prøvd på forskjellige servere? Det kan være at enkelte servere har unlocks avslått, men det er vel heller sjeldent.

 

 

Var vist cache-read error mente de på twitter, så får prøve senere ikveld :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det meningen jeg skal kunne treffe helikopter når det er så jævlig med grafikkfeil?

post-100104-0-73491600-1326976829_thumb.jpg

 

 

Noen andre som har opplevd dette? Begynte når B2K kom, og opprinnelig kun på karkand, men nå kommer det sporadisk i alle maps mad.gif

Det der er sånn typisk driver feil / skjermkort feil. :p Har hatt sånt på flere typer spill. Da har det fungert og installere ny driver til skjermkortet osv.

Lenke til kommentar

Har du varmt skjermkort for tiden? Du kan gjerne fortsette dette i Hardware tråden som er opprettet fora akkurat dette.

 

 

Møtte på han fyren i videon her om dagen. Utrolig hvor flinke noen folk har blitt. Er det mulig å drepe folk i tanks med SAIGA 12k? Burde ringe noen bjeller hos anti cheaten til Battlefield 3 om så skjer fordi det burde ikke være mulig. Kan ikke være så vanskelig å lage en mulighet for å registrere slike hendelser.

Haha... Har du rapportert han eller? :)

Lenke til kommentar

Har møtt på flere sånne. De står ofte i spawn på metro og dreper alle på hele mappet. Møtte en senest for en halvtime siden som drepte meg med SMAW fra US spawn når jeg var ved cafe. Det var forøvrig også en "NO RPG/SMAW" server som har auto-bann hvis du dreper noen med RPG/SMAW, men han ble ikke bannet, fordi spillet tydeligvis ikke registrerte at han drepte meg med SMAW. Det kom heller ingen eksplosjon. Flott spill EA og DICE har laget.

Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter med cheatere hver dag - hva med å være litt mer selektive når dere skal spille?

 

Høres ut som flesteparten her spiller på tilfedige, slitne østblokkservere hvor man garantert møter på folk som jukser.

 

Juks er et utbredt problem - ja - men selv kan jeg telle på to fingre hvor mange jeg har møtt på så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter med cheatere hver dag - hva med å være litt mer selektive når dere skal spille?

 

Høres ut som flesteparten her spiller på tilfedige, slitne østblokkservere hvor man garantert møter på folk som jukser.

 

Juks er et utbredt problem - ja - men selv kan jeg telle på to fingre hvor mange jeg har møtt på så langt.

er jo uansett bare å bytte server.. men ja, det er irriterende..

Lenke til kommentar

Høres ut som flesteparten her spiller på tilfedige, slitne østblokkservere hvor man garantert møter på folk som jukser.

 

Man treffer dem faktisk overalt, også på norske servere. Men jeg tror du helt klart treffer dem mest på 64 manns brett.

Hacken er tydeligvis mulig fordi man flytta hitdetection ifra serveren ( BFBC2 ) til clienten, der gjør visst at det er mulig å spoofe hits/kills som man vil.

 

 

 

Lenke til kommentar

Høres ut som flesteparten her spiller på tilfedige, slitne østblokkservere hvor man garantert møter på folk som jukser.

 

Man treffer dem faktisk overalt, også på norske servere. Men jeg tror du helt klart treffer dem mest på 64 manns brett.

Hacken er tydeligvis mulig fordi man flytta hitdetection ifra serveren ( BFBC2 ) til clienten, der gjør visst at det er mulig å spoofe hits/kills som man vil.

 

Det var clientside hitdetection i BC2 også.

Crap da, crap nå.

Lenke til kommentar

Til alle dere som sliter med cheatere hver dag - hva med å være litt mer selektive når dere skal spille?

 

Høres ut som flesteparten her spiller på tilfedige, slitne østblokkservere hvor man garantert møter på folk som jukser.

 

Juks er et utbredt problem - ja - men selv kan jeg telle på to fingre hvor mange jeg har møtt på så langt.

Her om dagen traff jeg på tre på en TV2server, som åpenbart brukte aimbot.

De hadde ca 85-0 i kills pr runde. Han ene fikk 40 kills i løpet av 2-3 minutter etter at en ny runde hadde starta. Ble imponert jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...