Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, for meg blei det ganske rimelig pga diverse gavekort, stipendoverskudd og lønninger. Har aldrig laget meg en såpassa kraftig maskin så det jeg møtte her var ganske sykt for mine forhold :p

 

Specs:

Asus P8Z68 Pro-Gen 3

Vengeance ddr3 8gb 1600mhz

zotac geforce gtx580

1x SSD 60GB for windows og drivere

1x 500GB HDD for spill etc

1x Creative Xtreme Fidelity lydkort som jeg har hatt fra før av

Corsair 650TX PSU

Corsair Obsidian 650D kabinett

en helt grusomt bråkete DVD stasjon jeg ikke gidder skrive navnet på :p (men funker bra)

Intel Core I5 LGA1155 2500K

 

Nå er ikke dette helt rett tråd da men tenkte eg kunne svare for det =)

 

Ser frem til awesome gaming :new_woot:

 

Lurer på om det blir noe samme her :) Takk for svar!

Lenke til kommentar

Syntes at noe var rart... Mangler masse unlocks, Har jo unlocka eod bot, at mine og fler, men ingen unlocks vises til våpnene i classes

 

 

noen som har vært borti det?

 

Det var en kjent bug i bf2 og bf bc2, skjedde fra tid til annen, men har aldri opplevd dette i bf3 :/

Lenke til kommentar

Syntes at noe var rart... Mangler masse unlocks, Har jo unlocka eod bot, at mine og fler, men ingen unlocks vises til våpnene i classes

 

 

noen som har vært borti det?

 

Har du prøvd på forskjellige servere? Det kan være at enkelte servere har unlocks avslått, men det er vel heller sjeldent.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med BF3 slutter å virke ved banneslutt (Online) eller i oppdrag eller Co-op når du beveger deg mellom sectorer (Eks: etter et ordre er fullført & får et nytt et: etter jeg begynner å bevege på meg kræsjer Spillet)? ser ut som problemet skjer når mere av bannen/mapen skal lastes inn.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg åssen man registrerer seg på Battlelog? Jeg får det ikke til.

 

Bruk Origin brukeren din. :p

Er ikke det den EA-brukeren? Når jeg prøver å logge meg inn med den, står det at jeg må kjøpe bf3 for å få tilgang.

Jepp, du må kjøpe bf3 på origin før du kan spille det via battlelog :tease:

Haha. Ingen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Standardvåpen er som oftest best.

I starten var M16A3 og andre standard våpen ganske dårlig, merket stor forskjell når jeg fikk M416 og AEK-971, så kom det tydligevis en patch og nå er jeg mer fornøyd med M16A3. Liker A-91 meget godt som engineer, den var ikke så god til å begynne med. P-90 har også falt i smak, ganske lik hvordan PP-2000 var i BC2. Av en eller annen merkelig grunn så er lyden på våpenet viktig for meg når det kommer til hvor godt jeg syntes det faktisk er. Er lyden "feil" så spiller jeg dårligere :hmm:

Lenke til kommentar

Har du varmt skjermkort for tiden? Du kan gjerne fortsette dette i Hardware tråden som er opprettet fora akkurat dette.

 

 

Møtte på han fyren i videon her om dagen. Utrolig hvor flinke noen folk har blitt. Er det mulig å drepe folk i tanks med SAIGA 12k? Burde ringe noen bjeller hos anti cheaten til Battlefield 3 om så skjer fordi det burde ikke være mulig. Kan ikke være så vanskelig å lage en mulighet for å registrere slike hendelser.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...