Papirkurven Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nei, spiller ikke noen rolle hvilken våpen du bruker. Men hvilken class du spiller. Vil du unlocke f.eks. snipere, må du spille som recon. Vil du ha bedre assault rifler, må du spille som medic/assault osv. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Før eller siden vil du finne ut at standard-våpnene gjevnt over er de beste. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Før eller siden vil du finne ut at standard-våpnene gjevnt over er de beste. Det kan hende, det viktigste er vel kansje å få på ordentlig sikte, skikkelig dritt uten. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Egentlig det jeg har funnet ut av, jeg også. Standardvåpen er som oftest best. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har sansen for M16A3, men som engineer stiller A-91 i en egen klasse. Skal prøve meg mer frem der også, men det skal godt gjøres å dytte ned A-91 fra toppen. 1 Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg digger G36C! Syntes det er det beste våpenet foreløpig hvertfall Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Deilig å spille Battlefield igjen, har av en eller annen grunn ikke spilt det siden starten av Nov Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hehe, for meg blei det ganske rimelig pga diverse gavekort, stipendoverskudd og lønninger. Har aldrig laget meg en såpassa kraftig maskin så det jeg møtte her var ganske sykt for mine forhold Specs: Asus P8Z68 Pro-Gen 3 Vengeance ddr3 8gb 1600mhz zotac geforce gtx580 1x SSD 60GB for windows og drivere 1x 500GB HDD for spill etc 1x Creative Xtreme Fidelity lydkort som jeg har hatt fra før av Corsair 650TX PSU Corsair Obsidian 650D kabinett en helt grusomt bråkete DVD stasjon jeg ikke gidder skrive navnet på (men funker bra) Intel Core I5 LGA1155 2500K Nå er ikke dette helt rett tråd da men tenkte eg kunne svare for det =) Ser frem til awesome gaming Lurer på om det blir noe samme her Takk for svar! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har sansen for M16A3, men som engineer stiller A-91 i en egen klasse. Skal prøve meg mer frem der også, men det skal godt gjøres å dytte ned A-91 fra toppen. Jeg bruker den også, samt akog og bipod + heavy barrel på metro = win Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Syntes at noe var rart... Mangler masse unlocks, Har jo unlocka eod bot, at mine og fler, men ingen unlocks vises til våpnene i classes noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Var å testet BF på Pc for første gang i dag med eyefinity(3skjermer). Syntes det var helt sykt vanskelig å konsentrere seg når bilde ble så bredt. Var dessuten sykt vanskelig å venne seg til mus og tastatur når man er vant til Ps3 spake, så ødela nok statsene litt til kompisen min :-P Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Syntes at noe var rart... Mangler masse unlocks, Har jo unlocka eod bot, at mine og fler, men ingen unlocks vises til våpnene i classes noen som har vært borti det? Det var en kjent bug i bf2 og bf bc2, skjedde fra tid til annen, men har aldri opplevd dette i bf3 :/ Lenke til kommentar
thyes Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Syntes at noe var rart... Mangler masse unlocks, Har jo unlocka eod bot, at mine og fler, men ingen unlocks vises til våpnene i classes noen som har vært borti det? Har du prøvd på forskjellige servere? Det kan være at enkelte servere har unlocks avslått, men det er vel heller sjeldent. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Dette skjedde meg også i natt Server uten unlocks. sløste bort en runde der, jo. Endret 19. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Noen som har problemer med BF3 slutter å virke ved banneslutt (Online) eller i oppdrag eller Co-op når du beveger deg mellom sectorer (Eks: etter et ordre er fullført & får et nytt et: etter jeg begynner å bevege på meg kræsjer Spillet)? ser ut som problemet skjer når mere av bannen/mapen skal lastes inn. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kan noen forklare meg åssen man registrerer seg på Battlelog? Jeg får det ikke til. Bruk Origin brukeren din. Er ikke det den EA-brukeren? Når jeg prøver å logge meg inn med den, står det at jeg må kjøpe bf3 for å få tilgang. Jepp, du må kjøpe bf3 på origin før du kan spille det via battlelog Haha. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Står da når du skal til og logge inn : Username : Origin Account Email" Så bruk Origin kontoen din til og logge på battlelog. Og du må ha origin konto for og spille bf3 ja, uansett hvor du har kjøpt spillet. 1 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Standardvåpen er som oftest best. I starten var M16A3 og andre standard våpen ganske dårlig, merket stor forskjell når jeg fikk M416 og AEK-971, så kom det tydligevis en patch og nå er jeg mer fornøyd med M16A3. Liker A-91 meget godt som engineer, den var ikke så god til å begynne med. P-90 har også falt i smak, ganske lik hvordan PP-2000 var i BC2. Av en eller annen merkelig grunn så er lyden på våpenet viktig for meg når det kommer til hvor godt jeg syntes det faktisk er. Er lyden "feil" så spiller jeg dårligere Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Hvordan er det meningen jeg skal kunne treffe helikopter når det er så jævlig med grafikkfeil? Noen andre som har opplevd dette? Begynte når B2K kom, og opprinnelig kun på karkand, men nå kommer det sporadisk i alle maps Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Har du varmt skjermkort for tiden? Du kan gjerne fortsette dette i Hardware tråden som er opprettet fora akkurat dette. Møtte på han fyren i videon her om dagen. Utrolig hvor flinke noen folk har blitt. Er det mulig å drepe folk i tanks med SAIGA 12k? Burde ringe noen bjeller hos anti cheaten til Battlefield 3 om så skjer fordi det burde ikke være mulig. Kan ikke være så vanskelig å lage en mulighet for å registrere slike hendelser. Endret 19. januar 2012 av Refsa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå