Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om grunnen til at Battlelog og Origin så ofte er nede

Er fordi DICE protesterer mot SOPA?

 

You be trolling. Alle vet jo at det er fordi DICE protesterer mot fornøyde kunder.

Hva om DICE

Har aksjer i Activison?

 

Nei, jeg la bare merke til at Battlelog fungerte helt fint for meg i dag, merkelig nok samme dag som halvparten av bokmerkene mine ikke fungerer ettersom sidene protesterer mot SOPA.

Lenke til kommentar

Jeg er ny i BF3, og Battlefield generelt, ufattelig bra multiplayer, er så langt på Rank 4, men jeg har noen spm om ranking.

 

Etter det jeg har skjønt, så er det ikke mer å unlocke etter Rank 45, men hva med de Service Star greiene? er det noe spesielt jeg må gjøre? må jeg f.eks bruke medics å gjennopplive andre, eller reparere kjøretøy for å unlocke våpen? eller holder det bare å sanke poeng?

Lenke til kommentar

nå faller radio masta på caspian ned. før var det ikke mulig. nå falt den helt uten videre.

Dette lurte jeg også litt på, men så er jeg ny i spillet :p

 

Har en gladnyhet. Nå fungerer det endelig å spille på servere med punkbuster på!! Deaktiverte lyden! :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Told you :p

 

 

Hvis du bare kunne ha vært så snill å linket meg til hvilket hovedkort du har, slik at jeg kan sjekke hvilken realtek audio chip det er på den :p

Lenke til kommentar

Miner fungerer bare på kjøretøy. Dessuten forsvinner de ikke spesielt lenge etter at du dør.

 

Sikker på at de har fikset dette? Mener å huske at jeg leste en gang at de skulle implementere slik at de varte i 20 sec etter death før de ble borte, men jeg kan ikke synes å ha sett noe til det enda.

Lenke til kommentar

Miner ligger i 20 sekunder etter du dør, og man kan fjerne/sprenge dem med f.eks. granater og m320. Kan være en raske måte å samle noen poeng hvis minene ligger samlet, en granat tar fort ut 3-5 stk, med 20 poeng pr mine + ribbon for hver andre man fjerner.

 

Jeg får ikke på lange nær like mange kills på miner nå som i starten, dette er nok pga av folk er nok mer oppmerksom på dem, kjører flere alternative ruter og at de ikke ligger like lenge. Men når jeg klarer å holde meg i live en stund, så tikker det plutselig inn noen poeng når noen "finner" minene mine :D

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Miner fungerer bare på kjøretøy. Dessuten forsvinner de ikke spesielt lenge etter at du dør.

 

Sikker på at de har fikset dette? Mener å huske at jeg leste en gang at de skulle implementere slik at de varte i 20 sec etter death før de ble borte, men jeg kan ikke synes å ha sett noe til det enda.

Mener det var en av tingene som ble "fikset" i forrige patch, det er i alle fall en dramatisk nedgang i bruken av dem.

Lenke til kommentar

Hehe, for meg blei det ganske rimelig pga diverse gavekort, stipendoverskudd og lønninger. Har aldrig laget meg en såpassa kraftig maskin så det jeg møtte her var ganske sykt for mine forhold :p

 

Specs:

Asus P8Z68 Pro-Gen 3

Vengeance ddr3 8gb 1600mhz

zotac geforce gtx580

1x SSD 60GB for windows og drivere

1x 500GB HDD for spill etc

1x Creative Xtreme Fidelity lydkort som jeg har hatt fra før av

Corsair 650TX PSU

Corsair Obsidian 650D kabinett

en helt grusomt bråkete DVD stasjon jeg ikke gidder skrive navnet på :p (men funker bra)

Intel Core I5 LGA1155 2500K

 

Nå er ikke dette helt rett tråd da men tenkte eg kunne svare for det =)

 

Ser frem til awesome gaming :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg er ny i BF3, og Battlefield generelt, ufattelig bra multiplayer, er så langt på Rank 4, men jeg har noen spm om ranking.

 

Etter det jeg har skjønt, så er det ikke mer å unlocke etter Rank 45, men hva med de Service Star greiene? er det noe spesielt jeg må gjøre? må jeg f.eks bruke medics å gjennopplive andre, eller reparere kjøretøy for å unlocke våpen? eller holder det bare å sanke poeng?

Er rank 51 og har fortsatt masse igjen å unlocke, Har unlocka alle våpena osv. Men er jo titals våpen som har opp til 18 unlocks. Samt nesten alle kjøretøy har fullt av diverse unlocks.

Lenke til kommentar

Jeg er ny i BF3, og Battlefield generelt, ufattelig bra multiplayer, er så langt på Rank 4, men jeg har noen spm om ranking.

 

Etter det jeg har skjønt, så er det ikke mer å unlocke etter Rank 45, men hva med de Service Star greiene? er det noe spesielt jeg må gjøre? må jeg f.eks bruke medics å gjennopplive andre, eller reparere kjøretøy for å unlocke våpen? eller holder det bare å sanke poeng?

Er rank 51 og har fortsatt masse igjen å unlocke, Har unlocka alle våpena osv. Men er jo titals våpen som har opp til 18 unlocks. Samt nesten alle kjøretøy har fullt av diverse unlocks.

 

Ok, men kan jeg bare konsentrere meg om å samle poeng, så får jeg alle våpnene etterhvert? spiller det noen rolle hvilken våpen jeg bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...