Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jaja, men som nizzen også skrev så finnes det utallelige realtek onboard kort, så han som skrev at realtek er problemet, syns jeg legger det frem litt feil. Greit nok at det kanskje er mange som har problemer med realtek kort(jeg har ikke sjekket ut selv da jeg ikke har problemet). Men det er ikke alle realtek kortene som har problemer.

Du har helt rett, det er hos punkbuster feilen ligger.

 

Jeg pleier også alltid å bruke kobra :p

 

Er ikke like god som akog'en når man mini-sniper, men er skikkelig god til bymap.

 

De av dere som har Realtek-lydkort...dere har vel ikke tilfeldigvis også et Geforce TX 560ti-grafikkort?

XFX 6950 her, problemer uansett.

 

 

Men har da funnet noen bra non-PB servere. Så jeg greier meg til videre.

Lenke til kommentar

Hrmpf, det er jo like mange bugs nå, om ikke flere, enn det var for en måned siden. Spawningen er helt elendig. Spawner oppå fly, helikopter, tanks og annet dritt man ikke burde. Er da stuck oppå helikopteret helt til den som flyr tar av og jeg får suicide. Ellers så må man spawne i hovedbasen om man ikke vil bli instakilla fordi man spawner like foran folk. Har de virkelig ikke klart og fikse dette enda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Er vel fordi L85 får man ved å spille SQDM, og mange missliker SQDM og ser på det som teit å spille SQDM etter å ha unlocka L85?

Korrekt!

 

"Hvorfor gidder folk å spille SQDM?"

"Hvorfor gidder folk å spille SQDM med L85?"

 

To ganske forskjellige spørsmål. Er det bedre å spille SQDM med M16?

Lenke til kommentar

Møtte på en Team killer som skøyt meg da jeg skulle ta en tanks på Caspian Border. Han trodde sikkert jeg skulle ta helikopteret. Respawnet å hoppet i tanks å skøyt som F mot helikopteret han satt i. Traff med tredje skudd å fikk disablet helikopteret, så at duden hoppet ut å fyrte 2 skudd med Cannistershell på han å traff :-D Måtte skrive melding til han om at Payback is a bitch:p

Lenke til kommentar

Jeg syntes flash supressor er det beste i den siste kategorien. Du dukker ikke opp på minimapet når du skyter og folk ser ikke munningsilden din samtidig som at det ikke går utover damage eller distance.

 

Du dukker opp på minimappet når du skyter med flash suppressor, og i tillegg får du dårligere accuracy på våpenet. Du fjerner munningslyset når du skyter det er eneste fordel.

Lenke til kommentar

Sooo. Blitt kalt SKS noob ganske mye i det siste. Hvorfor er SKS så ekstra mye noob? Noob er i alle våpen virker det som. Men får høre det en del mer med SKSen. Noen som vil forklare?

 

Fordi folk sammenligner den med SVD og MK11, og det er ganske noob våpen imo. :p

 

SKS burde heller bli sammenlignet med M14 eller M1 fra BC2, og det kunne godt vært på alle klassene. :)

Lenke til kommentar

nettopp kunne jeg ikke lengre bruke musa til å klikke med i menyene. runden gikk på ræv også. da ble det stopp på en 7 timers lang spilletid på samme server i strekk. black boksen måtte ha mer kjøling så nå fryser jeg. bra jeg har nye vifter bare 30 m vekke. skulle hente de i går, men jeg sovnet. det er en mypack :)

 

jeg merket at på samme server så kom jeg inn langt tid etter de andre var komt på plass. de var komt iland mens jeg nettopp kom inn. da har den stått å loadet uvanlig lenge. er dette en bug eller blir det tilbakeslagg til BFBC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...