Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg åssen man registrerer seg på Battlelog? Jeg får det ikke til.

 

Bruk Origin brukeren din. :p

Er ikke det den EA-brukeren? Når jeg prøver å logge meg inn med den, står det at jeg må kjøpe bf3 for å få tilgang.

Jepp, du må kjøpe bf3 på origin før du kan spille det via battlelog :tease:

Lenke til kommentar

Heavy barrel er det ingen vits i å bruke med mindre du utelukkende skyter bursts på 2-3 skudd, nesten uavhengig av avstand. Du kan vurdere å bruke silencer på mindre maps, men da kan det være lurt å lære seg å kompensere for bulletdrop på avstander over 20-ish meter. Selv bruker jeg vanligvis ingenting som tredje attachment, med unntak av laser som kan være hendig på mindre maps som Grand Bazaar til hipfire. På middels store og store maps er det ingen av tredje attachmentene som er verdt å bruke. Enten avslører de posisjon eller så gir de unøyaktig fire.

Lenke til kommentar

Kjører alltid HOLO, Foregrip og Heavy Barrel. Litt usikker på hva som er best på den siste kategorien, men gidder ihvertfall ikke laserdot eller lys.

 

Jeg syntes flash supressor er det beste i den siste kategorien. Du dukker ikke opp på minimapet når du skyter og folk ser ikke munningsilden din samtidig som at det ikke går utover damage eller distance.

Lenke til kommentar

Hatt par gode momenter det siste døgnet, skutt ned 2 helis og et fly med tank (ikke guided shell). Det heliet var to ganger på rad! Første og andre spawn på helien den runden :D (Var ofc ikke camp på heliplassen, det er jo ikke morro.) Etterfulgt av å drepe piloten til us transport helin med tankens canister shell, omtrent rett over bakken, slik at helien styrtet og hele gjengen døde :D Fikk bare uttelling for piloten da :(

Og generelt kommet på bra lag med godt sammarbeid og total eid motstanderlagene, og endt som regel opp på første plass.

 

Også er det en note to self og andre, at man faktisk kan dø av å bli truffet av flyrester som kommer fallende fra himmelen, noe jeg ikke trudde :p

Lenke til kommentar

Jeg har realtek onboard på begge mine pcer uten problemer?

 

Tok litt feil.. ser visst ut som at jeg kjører (Intel?) High Definition Audio sound.

 

 

Jaja, men som nizzen også skrev så finnes det utallelige realtek onboard kort, så han som skrev at realtek er problemet, syns jeg legger det frem litt feil. Greit nok at det kanskje er mange som har problemer med realtek kort(jeg har ikke sjekket ut selv da jeg ikke har problemet). Men det er ikke alle realtek kortene som har problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg syntes flash supressor er det beste i den siste kategorien. Du dukker ikke opp på minimapet når du skyter

Sikker på det? Er det ikke pga. lyden du dukker opp på kartet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...