Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Må si at jeg digger at folk bruker MAV til å komme opp på takene på Karkand. Enkleste killa man kan få med Morter!

 

I går hadde jeg også 2 runder til sammen der jeg også brukte tanks med Canister Shell til å få totalt 50/5 k/d. Nesten alle var "roofere! :) Det moroe var at de tydeligvis insisterte på å spawne der om og om igjen.

 

Spilte på karankad her om dagen jeg og, og det var vist en badæss cheater på vårt lag, jeg skulle til å leave og så på mappet at omtrent hele motstander laget var på taket til hotellet, tror jeg fikk 2-3 dobbel kills med mortar før jeg stakk, litt morsomt men også litt slemt å utnytte at de "gjemte seg" der fra cheateren vår :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si at jeg digger at folk bruker MAV til å komme opp på takene på Karkand. Enkleste killa man kan få med Morter!

 

I går hadde jeg også 2 runder til sammen der jeg også brukte tanks med Canister Shell til å få totalt 50/5 k/d. Nesten alle var "roofere! :) Det moroe var at de tydeligvis insisterte på å spawne der om og om igjen.

 

Ossen er rangen på Cannister Shellsa?

Lenke til kommentar

Spilte på karankad her om dagen jeg og, og det var vist en badæss cheater på vårt lag, jeg skulle til å leave og så på mappet at omtrent hele motstander laget var på taket til hotellet, tror jeg fikk 2-3 dobbel kills med mortar før jeg stakk, litt morsomt men også litt slemt å utnytte at de "gjemte seg" der fra cheateren vår :p

Nei, det er helt riktig, det.

 

Bare ødelegg for cheateren, så stikker han? Da er det ikke like morsomt for idioten lengre.

 

Ikke irriter dere i chat heller, de liker sånt.

Lenke til kommentar

Bare jeg som opplever å dette ut av BF3 hele tiden? Vanligvis har det tatt ca. 1-2 minutter å i det hele tat komme seg inn på en server. Nå detter jeg bare ut etter et par minutter med spilling. "Lost connection to EA" står det bare.

 

EDIT: Såvidt jeg vet er det ingenting i veien med nettet mitt, hvis dere lurer.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...