Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Bruker noe kalt playclaw jeg. Men, skal sjekke dette ut. Av en eller annen grunn så funker ikke playclaw med battlefield 3 med den injectoren og det, så takk for tipset. I will check it out. Hadde jo en episk runde idag. Den følelsen når en er en sniper, på gulf of oman. På den ene høye bygningen under konstruksjon, langt borte ser jeg e en bil som begynner å kjøre - sikter inn og skyter å vips så får jeg double kill, tok sjaføren og gunnern. ellers drepte jeg en god del folk på bakken - og jeg er ellers ikke god som sniper. Litt episk når to stykker lå på den ene høye bygninga under construction. Så tar jeg et fly, flyr høyt opp, hoppa ut. Lander, og går bak dem og kniva den ene, før jeg blir oppdaga også drept. Var ellers der hele runden med en kompis. Spotta jo som faen med soflamen, og han skjøt ned. Det er det dere må gjøre folkens. Spot spot og spot! Men hvorfor jeg sa dette, jo. Record så mye som mulig. Jævlig irriterende når en ikke recorder kule ting Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er derfor jeg liker Fraps. Der har man en funksjon som heter loop buffer length. F.eks. om man stiller loop buffer length på 60 sekunder, så recorder man ingen ting, men om man trykker på record knappen, så recorder man fra nå av + de siste 60 sekundene. På den måten slipper man å ha gigabytevis av vanlig gameplay, og bare ha de kule killsa lagret! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Finnes det noen kode for at spillet skal utnytte fps best? worldRender.dxdeferredcspathenable 0 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Finnes det noen kode for at spillet skal utnytte fps best? worldRender.dxdeferredcspathenable 0 Takk Hvor mye fps stiger den med? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvor velger en "compress" eller hva enn det het som en tidligere foreslo på det der dxtory? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Takk! Men, har lagg i videoene når jeg spiller dem av. Både før å etter compress, samt uansett om jeg velger høy eller lav kvalitet. Any idea why? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kan ha noe med at filen du spiller av er i RAW format. Krever en del å spille av. Når du installerte Dxtory fulgte det med et program som heter AVImux. Legg inn klippet der, sett på et codec, feks XviD, DivX, X264. La den muxe fila og spill av. Fila blir forøvrig mye mindre også da. Hadde en 54 Gb fil her i stad. Endte opp på 2Gb. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kan ha noe med at filen du spiller av er i RAW format. Krever en del å spille av. Når du installerte Dxtory fulgte det med et program som heter AVImux. Legg inn klippet der, sett på et codec, feks XviD, DivX, X264. La den muxe fila og spill av. Fila blir forøvrig mye mindre også da. Hadde en 54 Gb fil her i stad. Endte opp på 2Gb. Skal prøve. Takk. Krever en del? Nja i5-2500k burde vell ikke ha noen problemer CPU-messig, GPU messig burde det heller ikke være noe problemer - HD6950 2GB. Jeg kan recorde helt fint altså, men når jeg spiller av er det lagg i videoen - så mye at det ser ut som det står stille. Med AVImux, når jeg tok divx codexen ble det helt fint igjen mer eller mindre, men en liten lagspike var det. Lurer på om det er noe fps-messig jeg må ordne instillinger på? Eller om jeg bør recorde enn annen plass enn til den eksterne harddisken. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Litt BF3 relatert! Endret 15. januar 2012 av N1ko Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når planlegger de å få opp Hardcore serverne igjen? De har vært nede ganske lenge nå. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er derfor jeg liker Fraps. Der har man en funksjon som heter loop buffer length. F.eks. om man stiller loop buffer length på 60 sekunder, så recorder man ingen ting, men om man trykker på record knappen, så recorder man fra nå av + de siste 60 sekundene. På den måten slipper man å ha gigabytevis av vanlig gameplay, og bare ha de kule killsa lagret! Det er det eneste jeg savner med Dxtory. Ellers så er Dxtory bedre på alt tror jeg. En stor fordel imo er at man kan spille i hvilken FPS du vil, og ta opp med en annen. I Fraps så må man spille i den fps du tar opp i. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tenkte å kjøpe Back to Karkand i dag. Så lurte på om det er mulig å komme inn på den amerikanske Origin-butikken og kjøpe derfra? Siden det var litt billigere. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han mener Solfam, du kan gjette deg fram istedet for å være smartass. Og soflam brukes av recons for å "laser designate" fly/heli/tanks++, som vil si at engineers får låst inn siktet på Javelin/Stinger så de kan skyte. Jeg tror han mener Soflam... Hadde jeg bare vært admin.... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tenkte å kjøpe Back to Karkand i dag. Så lurte på om det er mulig å komme inn på den amerikanske Origin-butikken og kjøpe derfra? Siden det var litt billigere. Det koster vel ikke mer enn 120,- fra Origin? Kan hende du tjener litt på å kjøpe det litt billigere fra en annen butikk, men det er jo så lite du tjener på det at du kan like godt bare drite i å kjøpe en cola neste lørdag. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tenkte å kjøpe Back to Karkand i dag. Så lurte på om det er mulig å komme inn på den amerikanske Origin-butikken og kjøpe derfra? Siden det var litt billigere. Det koster vel ikke mer enn 120,- fra Origin? Kan hende du tjener litt på å kjøpe det litt billigere fra en annen butikk, men det er jo så lite du tjener på det at du kan like godt bare drite i å kjøpe en cola neste lørdag. 15 USD på amerikanske (90 kr), mens det er 129 kr på norske. Stooooor forskjell Lenke til kommentar
Garney Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Tenkte å kjøpe Back to Karkand i dag. Så lurte på om det er mulig å komme inn på den amerikanske Origin-butikken og kjøpe derfra? Siden det var litt billigere. Det koster vel ikke mer enn 120,- fra Origin? Kan hende du tjener litt på å kjøpe det litt billigere fra en annen butikk, men det er jo så lite du tjener på det at du kan like godt bare drite i å kjøpe en cola neste lørdag. 15 USD på amerikanske (90 kr), mens det er 129 kr på norske. Stooooor forskjell Fant det ut. For de som er interesserte: Prøv å joine en B2K server, så får du sånn reklame for B2K. Trykk på den, og du kommer inn på amerikansk. Det jeg er litt usikker på er om en amerikansk B2K-kode vil fungere på en europeisk versjon av Battlefield 3. Oh well, here goes nothing. Endret 15. januar 2012 av Garney Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Må si at jeg digger at folk bruker MAV til å komme opp på takene på Karkand. Enkleste killa man kan få med Morter! I går hadde jeg også 2 runder til sammen der jeg også brukte tanks med Canister Shell til å få totalt 50/5 k/d. Nesten alle var "roofere! Det moroe var at de tydeligvis insisterte på å spawne der om og om igjen. Endret 15. januar 2012 av langtongting Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han mener Solfam, du kan gjette deg fram istedet for å være smartass. Og soflam brukes av recons for å "laser designate" fly/heli/tanks++, som vil si at engineers får låst inn siktet på Javelin/Stinger så de kan skyte. Jeg tror han mener Soflam... Hadde jeg bare vært admin.... Stor i ord, men liten på jord ? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Herregud nå har jeg vært uten nett i 3mnd. forbanna treg montørselskapene skal være! takk og pris for at jeg nå fikk koblet meg på nettet til naboen! Bestillte meg masse fine pc deler som kommer tirsdag så da blir det endelig BF3 på PC og ikke PS3!! Kjenner at det begynner å krible Blir spennende å se hvordan det er på 64 player servere. Regner med at det er en god forskjell iforhold til 24 spillere totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå