Thitorkin Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Var inne i spillet her en dag, så hørte eg en bak et hus som sa "fuck a grenade!". Tenk det da! Banne inne i spillet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Var inne i spillet her en dag, så hørte eg en bak et hus som sa "fuck a grenade!". Tenk det da! Banne inne i spillet Fuck er jo ikke et banne ord. Det er heller en høflig invitasjon til samleie. 2 Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 hvordan klarer folk å gå påå på sin egen MAV? man kan ikke hoppe på den når man har styringen på den. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 hvordan klarer folk å gå påå på sin egen MAV? man kan ikke hoppe på den når man har styringen på den. Du må gå ut av styringen til MAVen å hoppe på, for så å switche til MAV igjen. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ser det er mange her som har anbefalt Webhallen-serverne, men de skal jeg holde meg langt unna. De gangene jeg har prøvd i det siste, har jeg stort sett bare møtt på ufyselige folk. Spiller nesten kun på webhallen servere, og jeg synes da de fleste der er helt ok. Kan ikke si folk er noe værre der enn andre servere jeg har spilt på. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 "I'm getting fucked in the ass over here!" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 "I'm getting my shit pushed in here" Et av de mer spekulative utsagnene ingame. Hva gjør egentlig gutta i buskene? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Begynner å bli mektig irritert på bruken av MAV i metro. Har sett at enkelte har blitt kicka, "reason, exploit" Men bruk av MAV på metro er vel ikke exploit. Snarere sinnsykt irriterende.. Edit..Noen som kan forklare hvordan MAV kontrolleres så bra i en trang gang. Når jeg bruker den så kræsjer jeg i vegger og har null styring. Endret 14. januar 2012 av indomitable 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Spilte litt B2K TDM i går og på torsdag for å få TDM winner medal. Hadde vel en gjennomsnitlig SPM på over 1000. o.O e: Hvis det er noen som joiner Conquest Large så er det bare å legge meg til på battlelog, bruker Camorack der og gitt. Endret 14. januar 2012 av Camorack Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Begynner å bli mektig irritert på bruken av MAV i metro. Har sett at enkelte har blitt kicka, "reason, exploit" Men bruk av MAV på metro er vel ikke exploit. Snarere sinnsykt irriterende.. Bare finne frem shotgun det, så tar du den fort ned ;P Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Åssen får jeg infrarød i tanks? Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Åssen får jeg infrarød i tanks? Man får ikke IR, men man får termisk optikk med 43200 poeng i MBT. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Aaarrgh. Utrolig irriterende at jeg hadde en ekstremt awesome runde med masse revives, healing og kills. Også detter jeg plutselig ut helt på slutten av runden, og det ser ikke ut som statsa er registrert Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Aaarrgh. Utrolig irriterende at jeg hadde en ekstremt awesome runde med masse revives, healing og kills. Også detter jeg plutselig ut helt på slutten av runden, og det ser ikke ut som statsa er registrert Noen ganger tar det litt tid før stats blir oppdatert i BL, tror nok de dukker opp. Endret 14. januar 2012 av chairgame Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Noen som er med på webhallen 12 server? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Aaarrgh. Utrolig irriterende at jeg hadde en ekstremt awesome runde med masse revives, healing og kills. Også detter jeg plutselig ut helt på slutten av runden, og det ser ikke ut som statsa er registrert Statsa dukker ikke opp før omgangen er ferdig. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Join denne serveren :-D - Aktive admins - 32 slots - Conquest large, all maps - High tickets - Kort vehicle spawn time - Lav ping Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 hehe, snikreklame til tusen Lenke til kommentar
FWD Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 hehe, snikreklame til tusen Haha, seff! Må gjøre en innsats for å få inn folk :-D Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 noen som trenger et gigabyte gtx 580 (3 vifter versjon) i morgen i Oslo? Bruktmarkedet funka ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå