Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Noen andre som ikke kommer seg inn på assignments på battlelog? Loader i evigheter...

 

Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid.

Er en grunn til at de laget en ny bf3 thread for konsoll :p

 

+1

 

Har du adblocker eller popup blocker på, det hadde det samme problemet men ble fikset når jeg skrudde av de for battlelog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som ikke kommer seg inn på assignments på battlelog? Loader i evigheter...

 

Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid.

Er en grunn til at de laget en ny bf3 thread for konsoll :p

 

+1

 

Har du adblocker eller popup blocker på, det hadde det samme problemet men ble fikset når jeg skrudde av de for battlelog.

Nei kommer fortsatt ingenting.

 

Edit: Måtte logge inn :p

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Bare fordi du suger i FPS på konsoll, betyr det ikke at alle andre gjør. Hold deg til egen business, ikke legg deg oppi hva andre måtte foretrekke. Jeziz, kid.

Er en grunn til at de laget en ny bf3 thread for konsoll :p

 

Ååååja, okei! Var ikke klar over at det eksisterte konsolltråd, skulle vel egentlig skjønt det. FPS spill som er til både PC og konsoll funker ikke å diskutere sammen, PCfanboys er jo verre enn Androidfanboys..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes visst cheatere på Ps3 å. http://bf3stats.com/stats_ps3/layzan

Vi møttes headon med tanks, jeg har reactive armor på min tanks, på hannes kom det bare opp Zoom. Jeg skøt først å traff dead on hver gang, men det var jeg som sprengtes til faens :dontgetit: Han brukte bare standard kanonen mot meg å det var ingen andre som skøyt på meg heller.

 

Husk at tanksen tåler mye mer i front enn bak og på sidene. Skulle han være bak deg og treffe deg bak, mens du treffer han i front, så har du i utgangspunktet tapt.

Lenke til kommentar

Finnes visst cheatere på Ps3 å. http://bf3stats.com/stats_ps3/layzan

Vi møttes headon med tanks, jeg har reactive armor på min tanks, på hannes kom det bare opp Zoom. Jeg skøt først å traff dead on hver gang, men det var jeg som sprengtes til faens :dontgetit: Han brukte bare standard kanonen mot meg å det var ingen andre som skøyt på meg heller.

 

Husk at tanksen tåler mye mer i front enn bak og på sidene. Skulle han være bak deg og treffe deg bak, mens du treffer han i front, så har du i utgangspunktet tapt.

Altså front mot front.

Så aldri noen engineer som fixet på tanksen hans heller, har han kanskje usynelig skjold :hmm: ??

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Med mindre dere stod rett på hverandre på nøyaktig linje, så er det ikke 100% front mot front.

 

Skaden varierer også basert på endringer i vinkel skuddet kommer fra, så om det er en forskjell i det, så er det mulgi å få overtaket.

 

Evt. så hadde han en engineer som stod rett bak tanken og reparerte som du ikke så?

Lenke til kommentar

Leet, l33t, 1337 eller Leetspeak er et alternativt alfabet, brukt hovedsakelig av unge dataspillere og deltagere i nettbaserte fora verden over. I denne skrivemåten brukes kombinasjoner av tall, bokstaver og andre tegn istedenfor de ordinære bokstavene. For eksempel brukes 0 (null) i stedet for O (bokstaven O), 7 i stedet for T, 1 i stedet for I osv. Skriftspråket inneholder også en del ord som man ikke finner i noen andre ordbøker.

Et annet eksempel på slik omskrivning at Wikipedia blir \v/!|<!93c1!4.

Navnets opphav, kommer av slangen Leet, som kommer fra ordet Elite. Man skriver også ofte leet som L33T eller 1337, som er leetspeak-versjoner av ordet leet. Mange vil også kalle leetspeak for det offisielle dataspråket. Språket har fått navnet leet (elite) fordi de som brukte det i starten så på seg selv som det.

 

100% kryptisk 1337-språk:

 

A = 4

B = 8

C = <

D = |>

E = 3

F = |=

G = 9 eller &

H = |-|

I = 1

J = ,|

K = |<

L = |_

M = |v|

N = |\|

O = 0

P = |*

Q = 0, eller 9 (?)

R = |2

S = 5

T = 7

U = |_|

V = \/

W = \/\/

X = + (?)

Y = \|/ (?)

Z = 2

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Leet, l33t, 1337 eller Leetspeak er et alternativt alfabet, brukt hovedsakelig av unge dataspillere og deltagere i nettbaserte fora verden over. I denne skrivemåten brukes kombinasjoner av tall, bokstaver og andre tegn istedenfor de ordinære bokstavene. For eksempel brukes 0 (null) i stedet for O (bokstaven O), 7 i stedet for T, 1 i stedet for I osv. Skriftspråket inneholder også en del ord som man ikke finner i noen andre ordbøker.

Et annet eksempel på slik omskrivning at Wikipedia blir \v/!|<!93c1!4.

Navnets opphav, kommer av slangen Leet, som kommer fra ordet Elite. Man skriver også ofte leet som L33T eller 1337, som er leetspeak-versjoner av ordet leet. Mange vil også kalle leetspeak for det offisielle dataspråket. Språket har fått navnet leet (elite) fordi de som brukte det i starten så på seg selv som det.

 

100% kryptisk 1337-språk:

 

A = 4

B = 8

C = <

D = |>

E = 3

F = |=

G = 9 eller &

H = |-|

I = 1

J = ,|

K = |<

L = |_

M = |v|

N = |\|

O = 0

P = |*

Q = 0, eller 9 (?)

R = |2

S = 5

T = 7

U = |_|

V = \/

W = \/\/

X = + (?)

Y = \|/ (?)

Z = 2

74|<|<3|2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...